Follow
Ievgeniia Kyianytsia
Ievgeniia Kyianytsia
Other namesКияниця, Євгенія Григорівна, Євгенія Кияниця, Кияниця Є.О.
State University of Trade and Economics
Verified email at knute.edu.ua - Homepage
Title
Cited by
Cited by
Year
Psycho-emotional state of students: Research and regulation
T Semigina, Z Vysotska, I Kyianytsia, L Kotlova, I Shostak, A Kichuk
Studies of Applied Economics 38 (4), 2020
92020
Імідж організацій соціокультурної сфери: структурний підхід
ЄО Кияниця
Вісник Харківської державної академії культури, 78-85, 2014
72014
Зв'язки бібліотек з громадськістю в соціокультурному просторі регіону
Є Кияниця
монографія, 120, 2018
52018
РОЛЬ ТА ЗНАЧЕННЯ SEO-ОПТИМІЗАЦІЇ ДЛЯ ПРОСУВАННЯ ТОВАРІВ ТА ПОСЛУГ
ДВ Кривенко, ЄО Кияниця
Відповідальний за випуск: ЯВ Лісун, в. о. завідувача кафедри журналістики та …, 2020
42020
Контент і таргетинг- основні елементи новітньої медіалогії
ЄО Кияниця
Вчені записки Таврійського національного університету імені В.І …, 2018
42018
Тенденції та перспективи співпраці сучасної бібліотеки зі ЗМІ
Є Кияниця
Вісник книжкової палати, 38-40, 2016
42016
Использование креативных технологий в политической рекламе
ЕО Кияница
Гуманитарные, социально-экономические и общественные науки, 56-60, 2015
42015
Axiological Fundamental Pillars of the Formation of Public Opinion in the Media
I Kyianytsia, A Lisnevska, O Holik, D Yatsiuk, O Kurban, O Brovko
New Delhi Publishers 67 (5), 869-876, 2022
32022
ФАКТОРИ ФОРМУВАННЯ ТА СПРИЙНЯТТЯ МЕДІАКОНТЕНТУ СУЧАСНИМИ АУДИТОРІЯМИ
ЄО Кияниця
Вчені записки Таврійського національного університету імені В.І …, 2020
32020
ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ТА ПАРТНЕРСТВО В ДІЯЛЬНОСТІ ОУНБ–ГОЛОВНІ ЗАСАДИ ЇХ СТАЛОГО РОЗВИТКУ
ЄО Кияниця
КНИГА В ДИНАМІЦІ СУСПІЛЬНИХ, ПОЛІТИЧНИХ ТА ІДЕОЛОГІЧНИХ ПРОЦЕСІВ 12, 74, 2018
3*2018
Види та функції контенту в сучасній системі просування товарів
Є Кияниця
ХІ Міжнародна науково-практична конференція «Реклама: інтеграція теорії та …, 2017
32017
The study of classification of event communication in library sphere
I Kyianytsia
EUREKA: Social and Humanities, 11-17, 2016
32016
Реклама як інструмент крос-культурної комунікації
ЄО Кияниця
Соціальні комунікації в інтеркультурному просторі: міжконтинентальний діалог …, 2014
32014
Перспективи використання технологій паблік рілейшнз у соціально-культурній сфері України
ЄО Кияниця
Вісник книжкової палати, 45-48, 2014
32014
Formation of an enterprise strategy based on marketing monitoring of consumer behaviour
N Metelenko, L Ivanenko, I Kyianytsia, O Holik, M Konopliannykova, ...
International Journal of Advanced Research in Engineering and Technology …, 2020
22020
СТРУКТУРНИЙ ПІДХІД ДО ФОРМУВАННЯ МЕДІАЛОГІЇ ЯК НАУКОВО-ПРАКТИЧНОГО НАПРЯМУ
ЄО Кияниця
Вчені записки Таврійського національного університету імені В.І …, 2019
2*2019
Основні фактори впливу на сучасний соціокультурний розвиток суспільства
ЄО Кияниця
Фундаментальні та прикладні дослідження у сучасній науці, 44-44, 2016
22016
Основні моделі зв'язків з громадськістю в соціально-культурній сфері
ЄО Кияниця
Інтегровані комунікації, 36-42, 2016
22016
GUARDIANS OF THE COMMUNICATION PROCESS, THEIR FUNCTIONS IN THE FORMATION OF THE MEDIA LANDSCAPE
K Ievgeniia
Науковий журнал Полонського Університету PNAP 4 (59), 36-42, 2023
1*2023
Trends of the Advertising and Communication Market of Ukraine and Promotion of the Advertising Agency Brand in the Social Media
I Chukin, N Gerasymchuk, Y Lisun
Humanities and Social Sciences 29 (3), 17-34, 2022
12022
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20