Невертій Ганна Сергіївна, Невертий Анна Сергеевна, Nevertii Anna; Бондаренко Анна Сергеевна
Невертій Ганна Сергіївна, Невертий Анна Сергеевна, Nevertii Anna; Бондаренко Анна Сергеевна
Київський національний торговельно-економічний університет, ХТЕИ КНТЕУ
Verified email at htei.org.ua - Homepage
TitleCited byYear
Управление конкурентоспособностью предприятия
ВГ Шинкаренко, АС Бондаренко
Изд-во ХНАДУ, 2003
183*2003
Проблемы инновационного развития Украины
АС Бондаренко
Управління розвитком: Збірник наукових статей, 3-5, 2004
6*2004
Проблемы инновационного развития Украины
АС Бондаренко
Міжнародна науково-практична конференція «проблеми та перспективи …, 2004
6*2004
Управление конкурентностью предприятий
ВГ Шинкаренко, АС Бондаренко
Шинкаренко ВГ, Бондаренко АС–X.: ХГАДУ, 2003
52003
Установление приоритетных конкурентов автотранспортных предприятий
АС Бондаренко, ВГ Шинкаренко
Економіка транспортного комплексу: Зб. наук. праць., 55-59, 2000
32000
Система управления конкурентоспособностью предприятия
АС Бондаренко, ВГ Шинкаренко
Вестник ХГЭУ, 41-44, 2001
22001
Система управления конкурентоспособностью предприятия
ВГ Шинкаренко, АС Бондаренко
Бизнес-информ, 98-101, 2000
22000
Макробюджетирование экономики России
ЕА Бондаренко, ПМ Золин, ИИ Костусенко
Финансы и кредит, 2002
12002
Стратегічне управління : навчальний посібник
М Буднік, Г Невертій, Н Курилова
2020
Корпоративні зв’язки з громадськістю як складова формування маркетингу взаємовідносин
ГС Невертій
Збірник тез доповідей Міжнародної науково-практичної інтернет конференції …, 2019
2019
Development of trust marketing in the digital society
RS Nadezhda Popova, Andrei Kataiev, Anna Nevertii
Economic Annals-XXI, 13-25, 2019
2019
Використання соціально-комунікативних технологій для формування маркетингу довіри
ГС Невертій
Розвиток невиробничої сфери економіки в умовах євроінтеграційних викликів …, 2018
2018
Публічні закупівлі: підсумки впровадження та перспективи розвитку
ГС Невертій
Стан та перспективи розвитку невиробничої сфери економіки : регіональні …, 2017
2017
Stakeholders’ marketing: interests coordination in the triangle «state-seller-customer»
A Nevertiy
Managing economic growth: marketing, management, and innovations, 490-500, 2016
2016
Сучасні тенденції у сфері публічних закупівель
ГС Невертій
Фінансово-економічні важелі розвитку невиробничої сфери в умовах …, 2016
2016
Управление конкурентоспособностью предприятия: маркетинговый аспект
АС Невертий
Тенденции и перспективы развития маркетинга в современных условиях …, 2013
2013
Визначення конкурентоспроможності як об’єкта управління в маркетингу організації
ГС Невертій
Науковий вісник Луганського національного аграрного університету : збірник …, 2013
2013
Аналіз існуючих методів оцінки конкурентоспроможності персоналу організації
ГС Невертій, О Крамарчук
Актуальні проблеми розвитку соціально-економічних систем у трансформаційних …, 2013
2013
Удосконалення підходу щодо формування системи управління торговельною організацією
ГС Невертій, В Муромський
Актуальні проблеми розвитку соціально-економічних систем у трансформаційних …, 2013
2013
Сенсорні форми комунікацій як інструмент
ГС Невертій, Д Лада
Актуальні проблеми розвитку соціально-економічних систем у трансформаційних …, 2013
2013
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20