Міжпредметні зв’язки вокально-хорових дисциплін у процесі фахової підготовки майбутнього вчителя музики. Теорія та методика навчання та виховання: зб. наук. праць/Харк. нац … НГ Тарарак Харків:«ОВС, 95-100, 2004 | 7 | 2004 |
Еволюція аксіологічних концепцій формування ціннісних орієнтацій в науковій думці НГ Тарарак Вісник Харківського національного педагогічного університету імені ГС …, 2013 | 6 | 2013 |
Вплив міжпредметних зв’язків на розвиток складових компонентів професійної підготовки вчителя музики НГ Тарарак Теорія та методика навчання та виховання: зб. наук. пр./Харк. нац. пед. ун-т …, 2005 | 6 | 2005 |
Соціально-педагогічні аспекти формування загальнолюдських цінностей у майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти ТП Танько, НГ Тарарак Харківський національний педагогічний університет імені ГС Сковороди, 2018 | 5 | 2018 |
Формування у дітей старшого дошкільного віку художньо-естетичних смаків засобами музичного мистецтва Н Тарарак Освітній простір України, 166-172, 2018 | 3 | 2018 |
Орієнтовні напрямки формування ціннісних орієнтацій студентів вищих навчальних закладів мистецького профілю України НГ Тарарак Теорія та методика навчання та виховання, 138-149, 2018 | 2 | 2018 |
Процес формування ціннісних орієнтацій студентів вищих навчальних закладів мистецького профілю України радянського періоду Н Тарарак Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету …, 2015 | 2 | 2015 |
Сутність дефініції ціннісні орієнтаціїв сучасній науково-педагогічній теорії Н Тарарак Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету …, 2013 | 2 | 2013 |
Проблема створення періодизації процесу формування професійно-ціннісних орієнтацій студентів вищих мистецьких навчальних закладів України ХХ століття НГ Тарарак Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології, 68-76, 2013 | 2 | 2013 |
Формування елементів педагогічної майстерності студентів у процесі вивчення дисциплін вокально-хорового циклу НГ Тарарак ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка, 143-145, 2000 | 2 | 2000 |
Технологія підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва до інтегрованого навчання учнів ВП Жуков Національний університетт “Чернігівський колегіум” імені ТГ Шевченка, 2019 | 1 | 2019 |
Роль дисциплін художньо-естетичного циклу у професійній підготовці майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти ТП Танько, НГ Тарарак Теорія та методика навчання та виховання, 163-177, 2018 | 1 | 2018 |
Формування ціннісних орієнтацій студентів ВНЗ у просторі мистецької освіти України НГ Тарарак ХНПУ імені ГС Сковороди, 2017 | 1 | 2017 |
Сучасні стратегії професійної підготовки майбутнього фахівця дошкільної галузі освіти у ВНЗ України Н Лисенко Освітній простір України, 84-91, 2017 | 1 | 2017 |
Формування поняття Ціннісні орієнтації студентів ВНЗ мистецького профілю (кінець XX–XXI ст.) НГ Тарарак Теорія та методика навчання та виховання, 92-104, 2016 | 1 | 2016 |
Аксіологізація змісту вищої мистецької освіти України (1990-ті рр.–XXI століття) НГ Тарарак Теорія та методика навчання та виховання, 127-134, 2015 | 1 | 2015 |
Формування ціннісних орієнтацій студентів вищих навчальних закладів мистецького профілю (кін. 50-х-60-ті рр. ХХ ст.) НГ Тарарак Актуальні проблеми державного управління, педагогіки та психології, 157-160, 2014 | 1 | 2014 |
Особливості формування ціннісних орієнтацій студентів вищих навчальних закладів мистецького профілю Н Тарарак Педагогічні науки, 63-63, 2013 | 1 | 2013 |
Ціннісні орієнтири як складник формування комунікативної компетентності студентів мистецьких навчальних закладів України Н Тарарак Педагогічні науки, 78-84, 2013 | 1 | 2013 |
УМОВИ ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНИХ УМІНЬ І НАВИЧОК У ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ Н Тарарак, Н Шевченко Grail of Science, 401-404, 2024 | | 2024 |