Підписатись
Наталія Григорівна Тарарак
Наталія Григорівна Тарарак
Підтверджена електронна адреса в hnpu.edu.ua
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Міжпредметні зв’язки вокально-хорових дисциплін у процесі фахової підготовки майбутнього вчителя музики. Теорія та методика навчання та виховання: зб. наук. праць/Харк. нац …
НГ Тарарак
Харків:«ОВС, 95-100, 2004
72004
Еволюція аксіологічних концепцій формування ціннісних орієнтацій в науковій думці
НГ Тарарак
Вісник Харківського національного педагогічного університету імені ГС …, 2013
62013
Вплив міжпредметних зв’язків на розвиток складових компонентів професійної підготовки вчителя музики
НГ Тарарак
Теорія та методика навчання та виховання: зб. наук. пр./Харк. нац. пед. ун-т …, 2005
62005
Соціально-педагогічні аспекти формування загальнолюдських цінностей у майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти
ТП Танько, НГ Тарарак
Харківський національний педагогічний університет імені ГС Сковороди, 2018
52018
Формування у дітей старшого дошкільного віку художньо-естетичних смаків засобами музичного мистецтва
Н Тарарак
Освітній простір України, 166-172, 2018
32018
Орієнтовні напрямки формування ціннісних орієнтацій студентів вищих навчальних закладів мистецького профілю України
НГ Тарарак
Теорія та методика навчання та виховання, 138-149, 2018
22018
Процес формування ціннісних орієнтацій студентів вищих навчальних закладів мистецького профілю України радянського періоду
Н Тарарак
Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету …, 2015
22015
Сутність дефініції ціннісні орієнтаціїв сучасній науково-педагогічній теорії
Н Тарарак
Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету …, 2013
22013
Проблема створення періодизації процесу формування професійно-ціннісних орієнтацій студентів вищих мистецьких навчальних закладів України ХХ століття
НГ Тарарак
Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології, 68-76, 2013
22013
Формування елементів педагогічної майстерності студентів у процесі вивчення дисциплін вокально-хорового циклу
НГ Тарарак
ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка, 143-145, 2000
22000
Технологія підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва до інтегрованого навчання учнів
ВП Жуков
Національний університетт “Чернігівський колегіум” імені ТГ Шевченка, 2019
12019
Роль дисциплін художньо-естетичного циклу у професійній підготовці майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти
ТП Танько, НГ Тарарак
Теорія та методика навчання та виховання, 163-177, 2018
12018
Формування ціннісних орієнтацій студентів ВНЗ у просторі мистецької освіти України
НГ Тарарак
ХНПУ імені ГС Сковороди, 2017
12017
Сучасні стратегії професійної підготовки майбутнього фахівця дошкільної галузі освіти у ВНЗ України
Н Лисенко
Освітній простір України, 84-91, 2017
12017
Формування поняття Ціннісні орієнтації студентів ВНЗ мистецького профілю (кінець XX–XXI ст.)
НГ Тарарак
Теорія та методика навчання та виховання, 92-104, 2016
12016
Аксіологізація змісту вищої мистецької освіти України (1990-ті рр.–XXI століття)
НГ Тарарак
Теорія та методика навчання та виховання, 127-134, 2015
12015
Формування ціннісних орієнтацій студентів вищих навчальних закладів мистецького профілю (кін. 50-х-60-ті рр. ХХ ст.)
НГ Тарарак
Актуальні проблеми державного управління, педагогіки та психології, 157-160, 2014
12014
Особливості формування ціннісних орієнтацій студентів вищих навчальних закладів мистецького профілю
Н Тарарак
Педагогічні науки, 63-63, 2013
12013
Ціннісні орієнтири як складник формування комунікативної компетентності студентів мистецьких навчальних закладів України
Н Тарарак
Педагогічні науки, 78-84, 2013
12013
УМОВИ ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНИХ УМІНЬ І НАВИЧОК У ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ
Н Тарарак, Н Шевченко
Grail of Science, 401-404, 2024
2024
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20