Підписатись
Олена Ісайкіна
Олена Ісайкіна
Національний авіаційний університет
Підтверджена електронна адреса в phdpu.edu.ua
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Побут і дозвілля міського населення України в повоєнний період (1945-1955 рр.) : Дис... канд. іст. наук: 07.00.01
О Ісайкіна
Переяслав-Хмельницький держ. педагогічний ун-т ім. Григорія Сковороди, 2005
332005
Особенности национального рекрутинга
АМ Зленко, ОД Ісайкіна, ДА Мірошніченко
Экономический вестник университета. Сборник научных трудов ученых и …, 2018
172018
Маркетинг освітніх послуг: сучасні тенденції та перспективи
ОД Ісайкіна, Н ДВНЗ
У збірнику опубліковані наукові статті з актуальних питань національно …, 2010
112010
Імідж як складова корпоративної культури сучасного вищого навчального закладу
ДА Мiрошнiченко, АМ Зленко, ОД Ісайкіна
Экономический вестник университета. Сборник научных трудов ученых и …, 2017
82017
Спічрайтинг як базова технологія політичного піару
ОД Ісайкіна
Соціум. Документ. Комунікація, 177-188, 2016
82016
Мотиваційний процес в сучасному аспекті менеджменту персоналу
ОД Ісайкіна
Экономический вестник университета. Сборник научных трудов ученых и …, 2012
72012
Інноваційний менеджмент як напрям вдосконалення процесу управління якістю освіти
ОД Ісайкіна
Режим доступу: http://archive. nbuv. gov. ua/portal/soc_gum/evu/2011_17_1 …, 2011
72011
Проблеми медичного обслуговування міського населення України (1945-1955 рр.)
ОД Ісайкіна
Україна ХХ ст.: культура, ідеологія, політика: Зб. ст, 207-212, 2005
62005
Features of corporate social responsibility of business in Ukraine
A Zlenko, О Isaikina
University Economic Bulletin, 115-127, 2020
52020
Академічна мобільність як невід’ємна складова інтеграції України до сучасного європейського суспільства знань
А Зленко, О Ісайкіна
Society. Document. Communication. Соціум. Документ. Комунікація, 56-76, 2019
52019
Проблемы коммуникаций в управлении организацией
АМ Зленко, ОД Ісайкіна
Экономический вестник университета. Сборник научных трудов ученых и …, 2016
52016
Медіакомунікації як інструмент маркетингу соціальних мереж
О Ісайкіна
Society. Document. Communication. Соціум. Документ. Комунікація, 123-140, 2019
32019
Проблеми комунікацій в управлінні організацією
АМ Зленко, ОД Ісайкіна
Економічний вісник університету, 56-63, 2016
32016
Управління якістю продукції та забезпечення професійного менеджменту
ОД Ісайкіна
Экономический вестник университета. Сборник научных трудов ученых и …, 2012
32012
Проблеми постачання та купівельна спроможність міського населення України в повоєнний період (1945-1955 рр.)
ОД Ісайкіна
Наукові записки [Вінницького державного педагогічного університету імені …, 2010
32010
Студентське самоврядування як середовище формування соціокультурної активності молоді: історичний дискурс
А Зленко, О Ісайкіна
Society. Document. Communication. Соціум. Документ. Комунікація, 285-315, 2021
22021
Формирование корпоративной культуры: мировой опыт и украинские реалии
ІО Демуз, АМ Зленко, ОД Ісайкіна
Экономический вестник университета. Сборник научных трудов ученых и …, 2019
22019
Problems of communication in organization management
A Zlenko, E Isaykina
University Economic Bulletin, 56-63, 2016
22016
Особливості правового забезпечення та практичного втілення електронного документообігу в Україні
O Isaikina
Society. Document. Communication. Соціум. Документ. Комунікація, 235-246, 2016
22016
Українське суспільство в умовах радянського ладу: повсякденний вимір
ВП Коцур, ОМ Гончаренко, БЛ Дем’яненко, ОД Ісайкіна, ОМ Лукашевич, ...
Лукашевич ОМ, 2014
22014
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20