Підписатись
Suslova Tetiana
Suslova Tetiana
Інші іменаСуслова Тетяна Олегівна, Тетяна Суслова, Суслова Т.О.
State University of Trade and Economics
Підтверджена електронна адреса в knute.edu.ua - Домашня сторінка
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Certain Aspects of the Management Accounting System for Small and Medium-Sized Enterprises
TVR Oleg A. Diegtiar, Oleksandr V. Bezuhlyi, Yuriy O. Tararuyev, Tetiana O ...
Universal Journal of Accounting and Finance, pp. 469 - 476, 2021
72021
Дослідження впливу маркетингової цінової політики на поведінку споживачів туристичних послуг
ССВ Суслова, Т. О.
Маркетинг в Україні, 46-49, 2011
52011
Формування маркетингової цінової політики підприємств сервісу: монографія
ЛМ Шульгіна, ІО Кузнєцова, ТО Суслова
Київ–Одеса:«МП Леся, 2016
42016
Стратегічний фінансовий менеджмент в діяльності корпорацій
Н Решетник, Н Насікан, О Клименко, К Cвітлична, Т Суслова
Financial and credit activity problems of theory and practice 2 (37), 134-141, 2021
32021
Еволюція наукових підходів до розуміння ціни та класифікація її сучасних функцій
ТО Суслова
Ефективна Економіка, 2011
32011
Інновації як драйвер розвитку екосистеми в умовах цифрової економіки
ІВ Гамова, ТО Суслова
Scientific notes of Lviv University of Business and Law 34, 126-134, 2022
22022
Роль бренд-менеджменту у підвищенні продаж на прикладі компанії Pandora
Є Коршак, Т Суслова
Бренд-менеджмент: маркетингові технології [Електронний ресурс]: тези доп. V …, 2023
12023
Системно ситуативний підхід до процесу маркетингового планування на підприємствах сфери послуг
ДО Корж, М.В., Суслова, Т.О., Даниленко
Вісник Хмельницького національного університету 2 (Економічні науки), 210-213, 2018
1*2018
Чинники маркетингового ціноутворення на туристичному ринку України
ТО Суслова
Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Логістика., 381-388, 2014
12014
Еволюція наукових підходів до розкриття сутності ціни та змісту її функцій
ТО Суслова
Університетські наукові записки, 570-576, 2012
12012
ОСОБЛИВОСТІ ІНТЕРНЕТ-БРЕНДИНГУ ПРИ ФОРМУВАННІ БРЕНД-КОМУНІКАЦІЙ
В Руденко, Т Суслова
Бренд-менеджмент: маркетингові технології [Електронний ресурс]: тези доп. V …, 2023
2023
ТРЕНДИ БРЕНД-МЕНЕДЖМЕНТУ В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ
О Ланько, Т Суслова
Бренд-менеджмент: маркетингові технології [Електронний ресурс]: тези доп. V …, 2023
2023
КОНКУРЕНТНІ ПЕРЕВАГИ БРЕНДІВ НА ТЮТЮНОВОМУ РИНКУ
Д Ашиткова, І Кравченко, Т Суслова
Бренд-менеджмент: маркетингові технології [Електронний ресурс]: тези доп. V …, 2023
2023
ФОРМУВАННЯ БРЕНДУ ПІДПРИЄМСТВА В ІНТЕРНЕТІ
Ю Сюйва, Т Суслова
Бренд-менеджмент: маркетингові технології [Електронний ресурс]: тези доп. V …, 2023
2023
СОЦІАЛЬНА ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ БРЕНДІВ В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ
М Янчицька, Т Суслова
Бренд-менеджмент: маркетингові технології [Електронний ресурс]: тези доп. V …, 2023
2023
ПРОДАКТ-ПЛЕЙСМЕНТ ЯК СКЛАДОВА ПРОСУВАННЯ БРЕНДІВ ПІД ЧАС ВІЙНИ
Н Іщенко, Т Суслова
Бренд-менеджмент: маркетингові технології [Електронний ресурс]: тези доп. V …, 2023
2023
ФОРМУВАННЯ БРЕНДУ В ПУБЛІЧНОМУ УПРАВЛІННІ
Д Шкарупа, Т Суслова
Бренд-менеджмент: маркетингові технології [Електронний ресурс]: тези доп. V …, 2023
2023
СУЧАСНІ ТРЕНДИ УКРАЇНСЬКОГО БРЕНД-МЕНЕДЖМЕНТУ
АА Риженко, ЄП Салміна, ТО Суслова
РЕДАКЦІЙНА КОЛЕГІЯ, 73, 2021
2021
КОМУНІКАЦІЇ ЯК ОДНА ЗІ СКЛАДОВИХ БРЕНД-МЕНЕДЖМЕНТУ
АС Левічева, ТО Суслова
РЕДАКЦІЙНА КОЛЕГІЯ, 181, 2021
2021
ПІДХОДИ ДО ФОРМУВАННЯ БРЕНДУ ЯК СКЛАДОВОЇ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
ОР Малєєв, ТО Суслова
РЕДАКЦІЙНА КОЛЕГІЯ, 52, 2021
2021
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20