Засоби дистанційного навчання: інформаційно-методичні рекомендації для слухачів закладів післядипломної педагогічної освіти/Юрій Миколайович Линник ЮМ Линник Луцьк: Східноєвроп. нац. ун-т ім. Лесі Українки, 2013 | 14 | 2013 |
Розвиток професійної компетентності вчителів природничо-наукових предметів засобами дистанційного навчання у післядипломній освіті ЮМ Линник «Теорія і методика професійної освіти»/ЮМ Линник, 2014 | 5 | 2014 |
Структура та способи оцінки рівня розвитку професійної компетентності вчителів природничих спеціальностей Ю Линник Гуманітарний вісник Державного вищого навчального закладу Переяслав …, 2013 | 5 | 2013 |
Засоби дистанційного навчання поняття та класифікація ЮМ Линник Національний авіаційний університет, 2011 | 3 | 2011 |
THE OUTLINE OF CONTEMPORARY ENGLISH AND UKRAINIAN СOMPUTER SLANG LEXICON Y Lynnyk, I Navrotska Research trends in modern linguistics and literature 5, 4-15, 2022 | 2 | 2022 |
Features of Public Communication: Rhetorical Skill and Language Manipulation N Kostusiak, N Shulska, T Kozlova, Lynnyk, Yu, A Slashchuk, T Musiichuk AD ALTA: Journal of Interdisciplinary Research 12 (02), 208–213, 2022 | 2 | 2022 |
Особливості організації та розвитку системи післядипломної педагогічної освіти в Україні та за кордоном ЮМ Линник, ОС Семенов Волинський інститут післядипломної педагогічної освіти, 2012 | 2 | 2012 |
Особливості створення ефективного семантичного ядра веб-сайту Ю Линник ХXII Всеукраїнська наукова конференція "Сучасні проблеми прикладної …, 2016 | 1 | 2016 |
Современное состояние и проблемы развития профессиональной компетентности учителей естественно-научных предметов средствами дистанционного обучения в системе последипломного … Ю Линник Социально-гуманитарный вестник Юга России, 55-63, 2013 | 1 | 2013 |
До питання термінотворення у дистанційному навчанні ЮМ Линник Вінницький державний педагогічний університет імені М. Коцюбинського, 2009 | 1 | 2009 |
Development of a natural language chatbot interface for website users Y Lynnyk, L Krestyanpol, E Rozvod Eastern-European Journal of Enterprise Technologies 1 (No. 2 (127)), 35–44, 2024 | | 2024 |
Роль ux-дослідження у створенні landing page із високим конверсійним потенціалом Ю Линник, Н Окис Scientia Est Potentia: молодіжний науковий вісник факультету іноземної …, 2023 | | 2023 |
Психолого- педагогічні та організаційні особливості використання конструктора інтерактивних уроків Nearpod у початковій школі. Ю Линник, Л Вольнова ПЕДАГОГІКА І ПСИХОЛОГІЯ ПОСТМОДЕРНІЗМУ: ЦІННОСТІ, КОМПЕТЕНТНОСТІ …, 2021 | | 2021 |
Інформаційні технології: методичні вказівки до практичних занять ЛЮ Крестьянполь, ЮМ Линник Волинський національний університет імені Лесі Українки, 2021 | | 2021 |
Використання платформи Google Classroom для організації уроку інформатики Ю Линник Актуальні питання іноземної філології, 96-104, 2020 | | 2020 |
Мультимедійна презентація як один із видів полікодового повідомлення ХВ Мельник, ЮМ Линник Сучасна філологія: тенденції та пріорітети розвитку : матеріали міжнар. наук …, 2019 | | 2019 |
Методичні рекомендації щодо написання і оформлення курсових і випускних кваліфікаційних робіт Ю Линник, А Хом'як СНУ імені Лесі Українки, 2018 | | 2018 |
Програма нормативної навчальної дисципліни" Педагогічної практики" ЮМ Линник Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки, 2018 | | 2018 |
Нові інформаційні технології: програма нормативної навчальної дисципліни ЮМ Линник, РБ Прус Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки, 2018 | | 2018 |
Системи дистанційної освіти: програма вибіркової навчальної дисципліни ЮМ Линник Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки, 2018 | | 2018 |