Засоби дистанційного навчання: інформаційно-методичні рекомендації для слухачів закладів післядипломної педагогічної освіти/Юрій Миколайович Линник ЮМ Линник Луцьк: Східноєвроп. нац. ун-т ім. Лесі Українки, 2013 | 11 | 2013 |
Розвиток професійної компетентності вчителів природничо-наукових предметів засобами дистанційного навчання у післядипломній освіті ЮМ Линник «Теорія і методика професійної освіти»/ЮМ Линник, 2014 | 5 | 2014 |
Структура та способи оцінки рівня розвитку професійної компетентності вчителів природничих спеціальностей Ю Линник Гуманітарний вісник Державного вищого навчального закладу Переяслав …, 2013 | 5 | 2013 |
Особливості організації та розвитку системи післядипломної педагогічної освіти в Україні та за кордоном ЮМ Линник, ОС Семенов Волинський інститут післядипломної педагогічної освіти, 2012 | 2 | 2012 |
Засоби дистанційного навчання поняття та класифікація ЮМ Линник Національний авіаційний університет, 2011 | 2 | 2011 |
Современное состояние и проблемы развития профессиональной компетентности учителей естественно-научных предметов средствами дистанционного обучения в системе последипломного … Ю Линник Социально-гуманитарный вестник Юга России, 55-63, 2013 | 1 | 2013 |
До питання термінотворення у дистанційному навчанні ЮМ Линник Вінницький державний педагогічний університет імені М. Коцюбинського, 2009 | 1 | 2009 |
Вивчення іноземних мов як чинник зростання професійно-освітніх можливостей громадян інших країн ЮМ Линник Діалог культур у Європейському освітньому просторі, 2020 | | 2020 |
Мультимедійна презентація як один із видів полікодового повідомлення ХВ Мельник, ЮМ Линник Сучасна філологія: тенденції та пріорітети розвитку, 89-90, 2019 | | 2019 |
Програма нормативної навчальної дисципліни" Педагогічної практики" ЮМ Линник Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки, 2018 | | 2018 |
Нові інформаційні технології: програма нормативної навчальної дисципліни ЮМ Линник, РБ Прус Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки, 2018 | | 2018 |
Системи дистанційної освіти: програма вибіркової навчальної дисципліни ЮМ Линник Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки, 2018 | | 2018 |
Особливості використання пошукових систем в організації наукових лінгвістичних досліджень Ю Линник Актуальні питання іноземної філології, 124-133, 2018 | | 2018 |
Педагогіка і методика викладання інформатики: програма нормативної навчальної дисципліни ЮМ Линник Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки, 2018 | | 2018 |
Особливості використання класичної пошукової системи Google в організації наукових лінгвістичних досліджень студентів ЮМ Линник Збірник наукових праць «Педагогічні науки» 1 (76), 99-104, 2017 | | 2017 |
Особливості використання пошуковоі системи Google в організаціі наукових лінгвістичних досліджень студентів ЮМ Линник Херсонський державний університет, 2017 | | 2017 |
Структура та функціональні особливості онлайн ресурсу для вивчення англійської мови BBC Learning English ЮМ Линник Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки, 2017 | | 2017 |
Оцінка ефективності використання семантичних пошукових систем у газетному дискурсі (на прикладі семантичної пошукової системи Duckduckgo) Ю Линник, М Гриб Актуальні питання іноземної філології, 116-122, 2017 | | 2017 |
Особливості створення ефективного семантичного ядра веб-сайту Ю Линник ХXII Всеукраїнська наукова конференція "Сучасні проблеми прикладної …, 2016 | | 2016 |
Особливості використання сучасних служб та сервісів мережі інтернет у церковній діяльності ЮМ Линник Східноєвропейський нац. ун-т, 2015 | | 2015 |