Особливі діти в закладі і соціальному середови щі ОВ Гаврилов Кам’янець Подільський: Аксіома, 2009 | 189 | 2009 |
Психолого-педагогічні умови формування соціальної поведінки глибоко розумово відсталих дітей ОВ Гаврилов –спеціальна психологія.–К.: Інститут дефектології АПН України, 1998.–186 с, 1997 | 23 | 1997 |
До питання про загальний стан державної підтримки дітей з особливими потребами на Україні ВО Липа, ОВ Гаврилов Збірник наукових праць Кам'янець-Подільського національного університету …, 2011 | 16 | 2011 |
Основи корекційної педагогіки: навч. посібник СП Миронова, ОВ Гаврилов, МП Матвєєва Кам’янець-Подільський: Кам’янець-Подільський нац. ун-т імені Івана Огієнка, 2010 | 13 | 2010 |
Спеціальна методика математики: Підручник ОВ Гаврилов, ОМ Ляшенко Кам’янець-Подільський: ТОВ,, Друк Сервіс 42, 2014 | 9 | 2014 |
Організація роботи з дітьми з помірною та тяжкою розумовою відсталістю на сучасному етапі ОВ Гаврилов Корекційна педагогіка і психологія, 46-57, 2008 | 9 | 2008 |
Особливості формування просторової знаково-символічної системи знань у дітей з помірною та тяжкою розумовою відсталістю ТД Каменщук | 6 | 2018 |
Деякі аспекти організації роботи з дітьми з помірною та тяжкою розумовою відсталістю в Республіці Польща ОВ Гаврилов Актуальні питання корекційної освіти. Педагогічні науки, 33-42, 2011 | 6 | 2011 |
Спеціальна методика викладання математики в допоміжній школі: курс лекцій ОВ Гаврилов, ОМ Ляшенко Кам’янець-Подільський: ПП Пантюк СД, 2003 | 5 | 2003 |
Особливості комунікації дітей з тяжкими порушеннями інтелектуального розвитку ОВ Гаврилов Збірник наукових праць" Проблеми сучасної психології", 2012 | 4 | 2012 |
Використання міжпредметних зв’язків як ефективний шлях оптимізації формування знань у розумово відсталих учнів ВО Липа, ОВ Гаврилов Збірник наукових праць Кам'янець-Подільського національного університету …, 2012 | 4 | 2012 |
Формування поняття про розумову відсталість у психолого–педагогічних дослідженнях ОВ Гаврилов Збірник наукових праць" Проблеми сучасної психології", 2011 | 4 | 2011 |
ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ САМООЦІНКИ ДІТЕЙ З ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОЮ НЕДОСТАТНІСТЮ НА РІЗНИХ ЕТАПАХ ШКІЛЬНОГО НАВЧАННЯ ОВ Гаврилов, Є Рябець Актуальні питання корекційної освіти (педагогічні науки), 176-186, 2019 | 3 | 2019 |
До питання про розумову відсталість як психолого-педагогічну проблему ОВ Гаврилов Збірник наукових праць Кам'янець-Подільського національного університету …, 2012 | 3 | 2012 |
Особливості розвитку психічних процесів (увага, пам’ять, моторика, емоційно-вольова сфера) дітей з помірною розумовою вдсталістю ОВ Гаврилов Збірник наукових праць Кам'янець-Подільського національного університету …, 2012 | 3 | 2012 |
Статистичні дані про організацію освітнього простору для дітей з особливими потребами в системі дошкільних та шкільних закладів ОВ Гаврилов Актуальні питання корекційної освіти. Педагогічні науки, 26-42, 2017 | 2 | 2017 |
Основні вимоги до уроку математики у спеціальній школі для розумово відсталих дітей та характеристика його структурних елементів ОВ Гаврилов Збірник наукових праць Кам'янець-Подільського національного університету …, 2013 | 2 | 2013 |
Особливості використання якісної оцінки математичних знань у розумово відсталих школярів ОВ Гаврилов, ОІ Утьосова Збірник наукових праць Кам'янець-Подільського національного університету …, 2013 | 2 | 2013 |
Особливості розвитку психічних процесів (сприймання, відчуття, мислення, мовлення) дітей з помірною розумовою відсталістю ОВ Гаврилов Збірник наукових праць Кам'янець-Подільського національного університету …, 2012 | 2 | 2012 |
Психолого− педагогічна характеристика легкої, помірної, тяжкої та глибокої розумової відсталості ОВ Гаврилов Збірник наукових праць" Проблеми сучасної психології", 2011 | 2 | 2011 |