Підписатись
Олексій Вікторович Гаврилов
Олексій Вікторович Гаврилов
Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка
Немає підтвердженої електронної адреси
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Особливі діти в закладі і соціальному середови щі
ОВ Гаврилов
Кам’янець Подільський: Аксіома, 2009
1892009
Психолого-педагогічні умови формування соціальної поведінки глибоко розумово відсталих дітей
ОВ Гаврилов
–спеціальна психологія.–К.: Інститут дефектології АПН України, 1998.–186 с, 1997
231997
До питання про загальний стан державної підтримки дітей з особливими потребами на Україні
ВО Липа, ОВ Гаврилов
Збірник наукових праць Кам'янець-Подільського національного університету …, 2011
162011
Основи корекційної педагогіки: навч. посібник
СП Миронова, ОВ Гаврилов, МП Матвєєва
Кам’янець-Подільський: Кам’янець-Подільський нац. ун-т імені Івана Огієнка, 2010
132010
Спеціальна методика математики: Підручник
ОВ Гаврилов, ОМ Ляшенко
Кам’янець-Подільський: ТОВ,, Друк Сервіс 42, 2014
92014
Організація роботи з дітьми з помірною та тяжкою розумовою відсталістю на сучасному етапі
ОВ Гаврилов
Корекційна педагогіка і психологія, 46-57, 2008
92008
Особливості формування просторової знаково-символічної системи знань у дітей з помірною та тяжкою розумовою відсталістю
ТД Каменщук
62018
Деякі аспекти організації роботи з дітьми з помірною та тяжкою розумовою відсталістю в Республіці Польща
ОВ Гаврилов
Актуальні питання корекційної освіти. Педагогічні науки, 33-42, 2011
62011
Спеціальна методика викладання математики в допоміжній школі: курс лекцій
ОВ Гаврилов, ОМ Ляшенко
Кам’янець-Подільський: ПП Пантюк СД, 2003
52003
Особливості комунікації дітей з тяжкими порушеннями інтелектуального розвитку
ОВ Гаврилов
Збірник наукових праць" Проблеми сучасної психології", 2012
42012
Використання міжпредметних зв’язків як ефективний шлях оптимізації формування знань у розумово відсталих учнів
ВО Липа, ОВ Гаврилов
Збірник наукових праць Кам'янець-Подільського національного університету …, 2012
42012
Формування поняття про розумову відсталість у психолого–педагогічних дослідженнях
ОВ Гаврилов
Збірник наукових праць" Проблеми сучасної психології", 2011
42011
ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ САМООЦІНКИ ДІТЕЙ З ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОЮ НЕДОСТАТНІСТЮ НА РІЗНИХ ЕТАПАХ ШКІЛЬНОГО НАВЧАННЯ
ОВ Гаврилов, Є Рябець
Актуальні питання корекційної освіти (педагогічні науки), 176-186, 2019
32019
До питання про розумову відсталість як психолого-педагогічну проблему
ОВ Гаврилов
Збірник наукових праць Кам'янець-Подільського національного університету …, 2012
32012
Особливості розвитку психічних процесів (увага, пам’ять, моторика, емоційно-вольова сфера) дітей з помірною розумовою вдсталістю
ОВ Гаврилов
Збірник наукових праць Кам'янець-Подільського національного університету …, 2012
32012
Статистичні дані про організацію освітнього простору для дітей з особливими потребами в системі дошкільних та шкільних закладів
ОВ Гаврилов
Актуальні питання корекційної освіти. Педагогічні науки, 26-42, 2017
22017
Основні вимоги до уроку математики у спеціальній школі для розумово відсталих дітей та характеристика його структурних елементів
ОВ Гаврилов
Збірник наукових праць Кам'янець-Подільського національного університету …, 2013
22013
Особливості використання якісної оцінки математичних знань у розумово відсталих школярів
ОВ Гаврилов, ОІ Утьосова
Збірник наукових праць Кам'янець-Подільського національного університету …, 2013
22013
Особливості розвитку психічних процесів (сприймання, відчуття, мислення, мовлення) дітей з помірною розумовою відсталістю
ОВ Гаврилов
Збірник наукових праць Кам'янець-Подільського національного університету …, 2012
22012
Психолого− педагогічна характеристика легкої, помірної, тяжкої та глибокої розумової відсталості
ОВ Гаврилов
Збірник наукових праць" Проблеми сучасної психології", 2011
22011
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20