Технічна творчість учнів основної школи у процесі проектної і технологічної діяльності АМ Тарара Педагогічна думка, 2014 | 17 | 2014 |
Науково-технічна творчість: практичний посібник АМ Тарара Педагогічна думка, 2019 | 10 | 2019 |
Проектування і конструювання об’єктів техніки: навчальний посібник АМ Тарара Педагогічна думка, 2018 | 9 | 2018 |
Проектування змісту предмета «Науково-технічна творчість» для профільного навчання технологій у старшій школі А Тарара Український педагогічний журнал, 104-111, 2016 | 8 | 2016 |
Педагогічні умови реалізації технологічного профільного навчання МС Корець, ВВ Вдовченко, АМ Тарара Науковий часопис НПУ імені МП Драгоманова. Серія 13: Проблеми трудової та …, 2010 | 8 | 2010 |
Розвиток творчих здібностей учнів 5-9 класів у процесі проектно-технологічної діяльності АМ Тарара Педагогічна думка, 2008 | 8 | 2008 |
НАУКОВО-МЕТОДИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ОСНОВНИХ СКЛАДНИКІВ ЗМІСТ У ПРОФІЛЬНОГО НАВЧАННЯ ТЕХНОЛОГІЙ У ПРОФЕСІЙНОМУ ЛІЦЕЇ АМ Тарара, ІА Сушко Проблеми сучасного підручника, 436-446, 2018 | 7 | 2018 |
Дидактичні особливості проектування змісту технологічного профілю навчання на засадах системного підходу А Тарара, М Самохін, І Сушко Проблеми сучасного підручника, 388-403, 2018 | 5 | 2018 |
Методологічні аспекти проектування змісту профільного навчання технологій у старшій школі АМ Тарара Проблеми сучасного підручника, 403-414, 2016 | 5 | 2016 |
Про зміст загальної середньої освіти: Науково-аналітична доповідь ОІ Ляшенко, СД Максименко, ОМ Топузов, МВ Головко, ТМ Засєкіна, ... НАПН України, 2015 | 4 | 2015 |
Наскрізна технологічна освіта молоді: проблеми, перспективи МС Корець, АМ Тарара Видавництво НПУ ім. МП Драгоманова, 2011 | 4 | 2011 |
Навчальний предмет Технічне проектування” для профільної підготовки учнів за спеціалізаціями інженерно-технічного спрямування А Тарара, В Мадзігон, В Вдовченко Молодь і ринок, 49-53, 2010 | 4 | 2010 |
Особливості реалізації змісту спеціалізації «Науково-технічна творчість» для профільного навчання старшокласників АМ Тарара Проблеми сучасного підручника, 209-218, 2017 | 3 | 2017 |
Проектування змісту профільного навчання технологій у старшій школі АМ Тарара, ТС Мачача, ВІ Туташинський, ВВ Вдовченко Педагогічна думка, 2017 | 3 | 2017 |
Моделювання добору і реалізації змісту навчального предмета «Технології» в загальноосвітній школі на засадах проектно-технологічного підходу ВВ Вдовченко, АМ Тарара Проектна діяльність учнів у системі компетентнісно спрямованої соціальної і …, 2014 | 3 | 2014 |
Концептуальні та інноваційні структурні розроблення для профільного навчання старшокласників в освітній галузі Технології” А Тарара, В Вдовченко Молодь і ринок, 64-68, 2011 | 3 | 2011 |
Методичні засади реалізації змісту технологічної освіти у 5-6 класах: методичний посібник ВІ Туташинський, АМ Тарара, ТС Мачача, ВВ Вдовченко Педагогічна думка, 2022 | 2 | 2022 |
ІНТУЇЦІЯ І АСОЦІАЦІЇ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ УЧНІВ ПРОЄКТУВАННЮ І КОНСТРУЮВАННЮ ТЕХНІЧНИХ ОБ’ЄКТІВ АМ Тарара НАПРЯМ 1. ЗАГАЛЬНА ПЕДАГОГІКА, 43, 2022 | 2 | 2022 |
Педагогічні умови й методичні особливості реалізації змісту спецкурсу інженерно-технічного спрямування у процесі профільного навчання технологій А Тарара, І Сушко Проблеми сучасного підручника, 259-259, 2019 | 2 | 2019 |
Особливості проектування змісту профільного навчання технологій у старшій школі АМ Тарара, МК Самохін Проблеми сучасного підручника, 277-283, 2015 | 2 | 2015 |