Підписатись
Анатолий Тарара
Анатолий Тарара
кандидат фізико-математичних наук, доцент; старший науковий співробітник відділу технологічної
Немає підтвердженої електронної адреси
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Технічна творчість учнів основної школи у процесі проектної і технологічної діяльності
АМ Тарара
Педагогічна думка, 2014
172014
Науково-технічна творчість: практичний посібник
АМ Тарара
Педагогічна думка, 2019
102019
Проектування і конструювання об’єктів техніки: навчальний посібник
АМ Тарара
Педагогічна думка, 2018
92018
Проектування змісту предмета «Науково-технічна творчість» для профільного навчання технологій у старшій школі
А Тарара
Український педагогічний журнал, 104-111, 2016
82016
Педагогічні умови реалізації технологічного профільного навчання
МС Корець, ВВ Вдовченко, АМ Тарара
Науковий часопис НПУ імені МП Драгоманова. Серія 13: Проблеми трудової та …, 2010
82010
Розвиток творчих здібностей учнів 5-9 класів у процесі проектно-технологічної діяльності
АМ Тарара
Педагогічна думка, 2008
82008
НАУКОВО-МЕТОДИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ОСНОВНИХ СКЛАДНИКІВ ЗМІСТ У ПРОФІЛЬНОГО НАВЧАННЯ ТЕХНОЛОГІЙ У ПРОФЕСІЙНОМУ ЛІЦЕЇ
АМ Тарара, ІА Сушко
Проблеми сучасного підручника, 436-446, 2018
72018
Дидактичні особливості проектування змісту технологічного профілю навчання на засадах системного підходу
А Тарара, М Самохін, І Сушко
Проблеми сучасного підручника, 388-403, 2018
52018
Методологічні аспекти проектування змісту профільного навчання технологій у старшій школі
АМ Тарара
Проблеми сучасного підручника, 403-414, 2016
52016
Про зміст загальної середньої освіти: Науково-аналітична доповідь
ОІ Ляшенко, СД Максименко, ОМ Топузов, МВ Головко, ТМ Засєкіна, ...
НАПН України, 2015
42015
Наскрізна технологічна освіта молоді: проблеми, перспективи
МС Корець, АМ Тарара
Видавництво НПУ ім. МП Драгоманова, 2011
42011
Навчальний предмет Технічне проектування” для профільної підготовки учнів за спеціалізаціями інженерно-технічного спрямування
А Тарара, В Мадзігон, В Вдовченко
Молодь і ринок, 49-53, 2010
42010
Особливості реалізації змісту спеціалізації «Науково-технічна творчість» для профільного навчання старшокласників
АМ Тарара
Проблеми сучасного підручника, 209-218, 2017
32017
Проектування змісту профільного навчання технологій у старшій школі
АМ Тарара, ТС Мачача, ВІ Туташинський, ВВ Вдовченко
Педагогічна думка, 2017
32017
Моделювання добору і реалізації змісту навчального предмета «Технології» в загальноосвітній школі на засадах проектно-технологічного підходу
ВВ Вдовченко, АМ Тарара
Проектна діяльність учнів у системі компетентнісно спрямованої соціальної і …, 2014
32014
Концептуальні та інноваційні структурні розроблення для профільного навчання старшокласників в освітній галузі Технології”
А Тарара, В Вдовченко
Молодь і ринок, 64-68, 2011
32011
Методичні засади реалізації змісту технологічної освіти у 5-6 класах: методичний посібник
ВІ Туташинський, АМ Тарара, ТС Мачача, ВВ Вдовченко
Педагогічна думка, 2022
22022
ІНТУЇЦІЯ І АСОЦІАЦІЇ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ УЧНІВ ПРОЄКТУВАННЮ І КОНСТРУЮВАННЮ ТЕХНІЧНИХ ОБ’ЄКТІВ
АМ Тарара
НАПРЯМ 1. ЗАГАЛЬНА ПЕДАГОГІКА, 43, 2022
22022
Педагогічні умови й методичні особливості реалізації змісту спецкурсу інженерно-технічного спрямування у процесі профільного навчання технологій
А Тарара, І Сушко
Проблеми сучасного підручника, 259-259, 2019
22019
Особливості проектування змісту профільного навчання технологій у старшій школі
АМ Тарара, МК Самохін
Проблеми сучасного підручника, 277-283, 2015
22015
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20