Підписатись
Лягіна Ірина
Лягіна Ірина
Підтверджена електронна адреса в kubg.edu.ua - Домашня сторінка
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Higher education of Ukraine plagued by the Covid-19 pandemic
S Grynyuk, A Zasluzhena, I Zaytseva, I Liahina
ICERI2020 Proceedings, 2913-2922, 2020
122020
EFL University students challenges in the process of online learning of foreign languages in Ukraine
Z Iryna Volodymyrivna, V Svitlana Vasylivna, L Iryna Anatoliivna, ...
Arab World English Journal (AWEJ) Special Issue on CALL, 2021
102021
Колороніми у структурі англійських фразеологізмів
ІА Лягіна
Наукові записки [Національного університету Острозька академія]. Сер …, 2010
22010
Робоча програма навчальної дисципліни Практика усного та писемного мовлення (французька мова) для студентів 4 курсу спеціальності 035 Філологія освітнього рівня першого …
ІА Лягіна
Київський університет імені Бориса Грінченка, 2021
12021
Psycholinguistic Background of Training English Discussion Skills in Students of Philology Departments.
ML Pysanko, IV Zaytseva, OA Lysenko, IA Liahina, MA Zvereva
International Journal of Higher Education 9 (7), 289-297, 2020
12020
ЗМІСТ НАВЧАННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ФРАНЦУЗЬКОГО ДІАЛОГІЧНОГО МОВЛЕННЯ НА ЗАСАДАХ МІЖПРЕДМЕТНИХ ЗВ'ЯЗКІВ
ІА Лягіна
The XV International Science Conference «Trends in the development of …, 2021
2021
МІЖПРЕДМЕТНІ ЗВ’ЯЗКИ ТА ІНТЕГРОВАНЕ НАВЧАННЯ НА УРОКАХ ФРАНЦУЗЬКОЇ МОВИ: СПІЛЬНЕ ТА ВІДМІННЕ
ІА Лягіна
EDITORIAL BOARD, 320, 2020
2020
Psychophysiological prerequisites for teaching fourth-grade students of French dialogic speech
ІА Лягіна
Priority directions of science development: abstracts of III international …, 2019
2019
ПСИХОФІЗІОЛОГІЧНІ ПЕРЕДУМОВИ НАВЧАННЯ УЧНІВ ЧЕТВЕРТОГО КЛАСУ ФРАНЦУЗЬКОГО ДІАЛОГІЧНОГО МОВЛЕННЯ
ІА Лягіна
BBK 73, 433, 2019
2019
Interdisciplinary approach as a resourse for implementation of teaching primary school learners French spoken interaction
ІА Лягіна
Europäische Fachhochschule (European Applied Sciences) 4 (4), 23-25, 2018
2018
Міжпредметні зв'язки як ресурс реалізації навчання молодших школярів французького діалогічного мовлення
ІА Лягіна
Science and Education a New Dimension: Pedagogy and Psychology 6 (181), 46-48, 2018
2018
Принципи навчання учнів четвертого класу французького діалогічного мовлення на засадах міжпредметних зв’язків
ІА Лягіна
Актуальные научные исследования в современном мире. Сб. научн. тр., 180-185, 2017
2017
Використання міжпредметних зв'язків у навчанні молодших школярів французького діалогічного мовлення.
ІА Лягіна
Materials of XII international research and practice conference" Areas of …, 2016
2016
ЕФЕКТИВНІСТЬ НАВЧАННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ФРАНЦУЗЬКОГО ДІАЛОГІЧНОГО МОВЛЕННЯ НА ЗАСАДАХ МІЖПРЕДМЕТНИХ ЗВ’ЯЗКІВ
ІА Лягіна
ВІСНИК, 102, 2009
2009
ВИКОРИСТАННЯ МЕТОДИКИ CLIL У НАВЧАННІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ФРАНЦУЗЬКОГО ДІАЛОГІЧНОГО МОВЛЕННЯ
ІА Лягіна
The I International Scientific and Practical Conference «Modern methods for …, 0
КУЛЬТУРНА СВІДОМІСТЬ ЯК ЧИННИК ФОРМУВАННЯ ПОЛІЛІНГВОКУЛЬТУРНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ СТУДЕНТІВ НЕМОВНИХ ВУЗІВ НА ЗАНЯТТЯХ З АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ
ІА Лягіна
V-й НАУКОВО-ПРАКТИЧНИЙ СЕМІНАР, 316, 0
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–16