Follow
Світлана Фірсова / Svitlana Firsova
Світлана Фірсова / Svitlana Firsova
Taras Shevchenko National University of Kyiv, Faculty of Economics
Verified email at knu.ua
Title
Cited by
Cited by
Year
Маркетинг нововведень: дослідження, сегментування, прогнозування: навчальний посібник
СГ Фірсова
К.: Атіка, 2010
312010
Inbound marketing: practical aspects of promoting goods and services in e-commerce
Y Baranchenko, H Aksom, O Zhylinska, S Firsova, D Datskova
Marketing and Management of Innovations, 2019
202019
Особливості внутрішнього контролю використання необоротних активів підприємства
СМ Фірсова, ОВ Гарасюта
Режим доступу: http://www. nbuv. gov. ua/old_jrn/Soc_Gum/VSUNU/2008_10_2 …, 2011
192011
Кадровий аудит: проблеми і перспективи використання
ТВ Білорус, СГ Фірсова
Теоретичні та прикладні питання економіки, 335-345, 2014
152014
Соціальна відповідальність бізнесу в Україні: маркетинговий аспект
С Фірсова
Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка …, 2011
142011
Управління зайнятістю: системний підхід
СГ Фірсова
Формування ринкових відносин в Україні, 162-166, 2006
142006
Structural correspondence between organizational theories
H Aksom, S Firsova
Philosophy of Management 20 (3), 307-336, 2021
122021
Стратегічні аспекти управління брендом роботодавця
СГ Фірсова, АО Кожухівська
Ефективна економіка, 8, 2020
102020
Управління конкурентоспроможністю підприємства в умовах маркетингової орієнтації
С Фірсова, К Литвин
Маркетинг в Україні, 39-45, 2013
102013
Сутнісна характеристика категорії «бренд роботодавця»
ТВ Білорус, СГ Фірсова
Теорія та практика управління розвитком економіки: матеріали, 316, 2019
92019
Еволюція маркетингової теорії: український вимір
СГ Фірсова, ІА Мельник
92013
Methodological support for intellectual capital strategic management of the research organization
T Bilorus, I Kornilova, L Olikh, S Firsova
Problems and Perspectives in Management 16 (1), 292-308, 2018
72018
Організаційне забезпечення формування та розвитку бренда компанії роботодавця
ТВ Білорус, СГ Фірсова
Бизнес Информ, 314-326, 2018
72018
The landscape of post-institutional practice variation theories: from traveling ideas to institutional inertia
S Firsova, T Bilorus, L Olikh, O Salimon
International Journal of Organizational Analysis 31 (6), 2300-2321, 2023
62023
Маркетинг нововведень: практикум: Навчальний посібник
СГ Фірсова
Київський національний університет імені Тараса Шевченка.-2017.-150 c, 2017
62017
Маркетинг у сфері культури: навчально-методичний комплекс для студентів спеціальності «Культурологія»
СГ Фірсова, МВ Ситницький
Київ. Видавничо-поліграфічний центр «Київський університет, 2015
62015
Витрати комерціалізації наукоємної продукції у контексті маркетингових моделей дифузії інновацій
ОІ Жилінська, СГ Фірсова
Вісник Киiвського нацiонального унiверситету iм. Тараса Шевченка. Серiя …, 2015
62015
Оцінювання стратегічних позицій бренда компанії роботодавця у сфері ритейлу
КЮ Юрченко, СГ Фірсова
Бизнес Информ, 418-424, 2018
52018
Employer brand management: methodological aspects
O Zhylinska, S Firsova, T Bilorus, H Aksom
Marketing i menedžment innovacij, 158-169, 2021
42021
Методичні аспекти розвитку бренду компанії-роботодавця на прикладі дп мелексіс-Україна
КВ Білокриницька, СГ Фірсова
Ефективна економіка, 2018
42018
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20