Підписатись
Бєлова Тетяна Геннадіївна
Бєлова Тетяна Геннадіївна
доцент кафедри маркетингу, Національний університет харчових технологій
Підтверджена електронна адреса в nuft.edu.ua
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Маркетингові дослідження
ТГ Бєлова
272015
Маркетинг
ТГ Бєлова
212010
Практичні аспекти застосування матриці бостонської консультативної групи
ТГ Бєлова, ТВ Гаврилова
192012
Стратегічний маркетинг: Конспект лекцій для студентів спеціальностей 7.03050701, 8.03050701, 8.03051001 усіх форм навчання
ТГ Бєлова
К.: НУХТ, 2012
152012
Ідентифікація ключових компетенцій підприємства [Електронний ресурс]
ВВ Захарченко, ТГ Бєлова
Режим доступу: http://dspace. nuft. edu. ua/jspui/bitstream/123456789/3042/3 …, 0
13
Сучасні тренди у маркетинговому середовищі підприємства
ТГ Бєлова, НЮ Войтович
102019
Анализ и оценка конкурентной среды предприятия
ТГ Белова, СБ Розумей
82014
Маркетингова стійкість підприємства в ринковому середовищі та показники її оцінювання
ТГ Бєлова, ЯК Фільченкова
Економічний простір, 36-39, 2020
72020
Маркетингове забезпечення економічної безпеки промислового підприємства
ТГ Бєлова
62014
Потенціал сучасних видів маркетингу та його розвиток
ТГ Бєлова, ОФ Крайнюченко
Формування ринкових відносин в Україні, 78-82, 2016
52016
Перестройка экономического механизма в перерабатывающей промышленности
ГН Белов, ТГ Белова, ПА Кошелюк
51990
Застосування концепції соціально-відповідального маркетингу в діяльності підприємства
ТГ Бєлова, ВІ Гулька
42019
Маркетингові комунікації
НП Скригун, КЮ Семененко, СБ Розумей, ОФ Крайнюченко, ТГ Бєлова
Київ: НУХТ, 2018
42018
Методичні підходи щодо формування стратегічного набору підприємства
ТГ Бєлова, ОФ Крайнюченко, ОВ Безпалько
Формирование рыночных отношений в Украине, 123-128, 2014
42014
Сенсорний маркетинг: сутність, функції, різновиди
ТГ Бєлова, ВА Соломоненко
42014
Можливості використання SWOT-аналізу для розроблення стратегії підприємства
ТГ Бєлова, НП Скригун
42007
Порівняльний аналіз методичних підходів до визначення конкурентоспроможності підприємства
ТГ Бєлова, ОВ Безпалько, ОФ Крайнюченко
Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія «Економічні …, 2019
32019
Впровадження концепції маркетингу взаємовідносин у діяльність підприємств
ТГ Бєлова, АІ Бутрій
32019
Співробітництво з лідерами думок в інтернеті як сучасний ефективний спосіб просування бренду
ТГ Бєлова, ВВ Черкасова
Причорноморські економічні студії, 62-65, 2018
32018
Формування пріоритетів розвитку підприємства на основі форсайтингу
ТГ Бєлова, ОФ Крайнюченко, ТВ Гаврилова
Формирование рыночных отношений в Украине, 129-132, 2015
32015
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20