Follow
Крашеніннік Ірина Володимирівна
Крашеніннік Ірина Володимирівна
Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького
Verified email at mdpu.org.ua
Title
Cited by
Cited by
Year
Using 3D modelling in design training simulator with augmented reality
A Kompaniets, H Chemerys, I Krasheninnik
Arnold E. Kiv, Serhiy O. Semerikov, Vladimir N. Soloviev, Andrii M. Striuk, 2020
252020
Formation of short-cycle curricula content for future software engineers training on the basis of the labour market analysis
VV Osadchyi, IV Krasheninnik
Information Technologies and Learning Tools 58 (2), 11-25, 2017
52017
Формування змісту освітніх програм підготовки майбутніх інженерів-програмістів за скороченим терміном навчання на основі аналізу ринку праці
ВВ Осадчий, ІВ Крашеніннік
Інформаційні технології і засоби навчання, 11-25, 2017
52017
Короткострокові програми навчання інженерів-програмістів у закладах формальної і неформальної освіти України
ІВ Крашеніннік, ВВ Осадчий
Проблеми інженерно-педагогічної освіти: зб. наук. пр., 72-82, 2017
32017
Напрями розвитку адаптивної системи для індивідуалізації та персоналізації професійної підготовки майбутніх фахівців в умовах змішаного навчання
К Осадча, В Осадчий, І Крашеніннік
Актуальнi питання гуманiтарних наук 2 (53), 244-249, 2022
12022
Модель формування фахових компетентностей майбутніх інженерів-програмістів в умовах скороченого циклу професійної підготовки в університетах
ІВ Крашеніннік
Науковий журнал Хортицької національної академії, 25-34, 2021
12021
Можливості платформи Smart Sparrow для створення адаптивних навчальних матеріалів
ІВ Крашеніннік, ВВ Осадчий
Адаптивні технології управління навчанням ATL-2020: матеріали шостої міжнар …, 2020
12020
Паралельні і розподілені обчислення у структурі фахової підготовки майбутніх інженерів-програмістів зі скороченим терміном навчання
ІВ Крашеніннік
Інформаційні технології в освіті та науці: зб. наук. пр. 1 (9), 144-147, 2017
12017
Концепція розвитку адаптивної системи для індивідуалізації та персоналізації професійної підготовки майбутніх фахівців в умовах змішаного навчання
ІВ Крашеніннік
Цифрова трансформація та диджитал технології для сталого розвитку всіх …, 2023
2023
Методичні рекомендації з організації та виконання дипломної роботи для здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня спеціальності 014.09 Середня освіта (Інформатика …
ВС Круглик, КП Осадча, ІВ Крашеніннік
МДПУ імені Богдана Хмельницького, Запоріжжя, 2023
2023
Свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір «Монографія «Адаптивна система для індивідуалізації та персоналізації професійної підготовки майбутніх фахівців в умовах …
ВВ Осадчий, КП Осадча, ОМ Спірін, ВС Круглик, ІВ Крашеніннік, ...
Державне підприємство «Український інститут інтелектуальної власності», 2022
2022
тика персоналізованого та адаптивного навчання у змісті професійної підготовки бакалаврів та магістрів професійної освіти
КП Осадча, ВВ Осадчий, ОМ Спірін, ВС Круглик, ІВ Крашеніннік
Інноваційна педагогіка 2 (50), 197-204, 2022
2022
ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ ДО РОБОТИ В УМОВАХ ТРАВМІВНИХ СИТУАЦІЙ
І Крашеніннік
Освітній процес у вищій школі та шкільній освіті у воєнний час: інтеграція …, 2022
2022
Свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір «Літературний твір навчального характеру «Програма навчального тренінгу «NoSQL бази даних: MongoDB і ASP. NET MVC» для …
ІВ Крашеніннік
ДП" Український інститут інтелектуальної власності", 2021
2021
Тренінгові форми роботи у процесі професійної підготовки майбутніх програмістів
ІВ Крашеніннік
ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2021
2021
Індивідуалізація професійної підготовки майбутніх фахівців на основі моделі стилів навчання Фелдера-Сілверман
ІВ Крашеніннік, СЛ Конюхов
Сучасна педагогіка та психологія: методологія, теорія і практика: матеріали …, 2021
2021
Науковий журнал Хортицької національної академії.(Серія: Педагогіка. Соціальна робота): наук. журн./[редкол.: ВВ Нечипоренко (голов. ред.) та ін..]. Запоріжжя: Вид-во …
ВВ Нечипоренко, ОЛ Позднякова, ВВ Борисов, РХ Вайнола, ...
2021
Організаційно-педагогічні умови формування фахових компетентностей майбутніх інженерів-програмістів за скороченим циклом навчання в університетах
ІВ Крашеніннік
Педагогічні науки: теорія та практика. 4 (40), 143-149, 2021
2021
Побудова адаптивного освітнього процесу на основі теорії експериментального навчання Д. Колба
ІВ Крашеніннік, СЛ Конюхов
Педагогіка та психологія: сучасний стан розвитку наукових досліджень та …, 2021
2021
УДК 378.091. 212 МОДЕЛЬ ФОРМУВАННЯ ФАХОВИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ-ПРОГРАМІСТІВ В УМОВАХ СКОРОЧЕНОГО ЦИКЛУ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ В УНІВЕРСИТЕТАХ
І Крашеніннік
Науковий журнал Хортицької національної академії, 24-34, 2021
2021
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20