Подписаться
Оксана Черненко/ Oksana Chernenko / Черненко Оксана Володимирівна / Черненко Оксана Владимировна
Оксана Черненко/ Oksana Chernenko / Черненко Оксана Володимирівна / Черненко Оксана Владимировна
National Technical University of Ukraine, Senior Instructor of Industrial Marketing Department
Подтвержден адрес электронной почты в домене kpi.ua
Название
Процитировано
Процитировано
Год
Маркетингова інформація в управлінні підприємством
ОВ Черненко
Економічний вісник Національного технічного університету України" Київський …, 2017
122017
Процес вибору атрибутів позиціонування товару
О Тарасенко, О Черненко
Маркетинг в Україні, 34-43, 2015
112015
Формування ефективної інноваційної політики підприємства
ОВ Черненко, НС Дмитрівна
Ефективна економіка, 2018
102018
Система моніторингу маркетингового середовища підприємства
СО Солнцев, ОД Москаленко, ОВ Черненко
Економічний вісник Національного технічного університету України" Київський …, 2018
92018
Маркетингова інформаційна система: механізм управління потоками
ОВ Черненко
Видавництво Львівської політехніки, 2012
72012
Архітектоніка маркетингової інформаційної системи в умовах інформаційно-комунікативного середовища
ОВ Черненко
Бізнес Інформ, 433-440, 2016
52016
Тріада генерування маркетингової інформації
СО Солнцев, ОВ Черненко
НТУУ" КПІ", 2013
52013
Розподіл маркетингової інформації за рівнями управління
ОВ Черненко
Прометей: регіональний збірник наукових праць з економіки, 170-174, 2012
52012
Реформування маркетингової інформаційної системи виробників побутових котлів в умовах цифрової економіки
ОВ Черненко
КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2019
42019
Что необходимо спросить у статистика на этапе выработки концепции сбора информации?
СА Солнцев, ОВ Черненко
НТУУ" КПІ", 2008
22008
Інформаційне забезпечення машинобудівних підприємств України в умовах переорієнтації експорту на європейський ринок
ОВ Черненко
Науковий вісник УжНУ Серія: Міжнародні економічні відносини та світове …, 2018
12018
Оцінка успішності рекламної кампанії «Яндекс»
ІП Лазько, ОВ Черненко
НТУУ" КПІ", 2012
12012
Triad generating of marketing information
СО Cолнцев, ОВ Черненко
Економічний вісник Національного технічного університету України" Київський …, 2013
2013
Застосування проективних методів дослідження напрямків репозиціонування бренду «Millennium»
МЮ Макаренко, ОВ Черненко
НТУУ" КПІ", 2013
2013
Оцінка доціьностівпровадження упаковки «TETRA RECART» на ринку плодово-овочевої консервації
ЛМ Стадченко, ОВ Черненко
Актуальні проблеми економіки та управління 1 (7), 2013
2013
Сертифікація маркетологів–нагальна потреба часу
Г Гринберг, С Солнцев, О Черненко
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2009
2009
В данный момент система не может выполнить эту операцию. Повторите попытку позднее.
Статьи 1–16