Follow
Oksana Melnichenko
Oksana Melnichenko
Other namesМельніченко, Оксана Іванівна, Мельніченко, О.І., Оксана Іванівна Мельніченко
State University of Trade and Economics
Verified email at knute.edu.ua - Homepage
Title
Cited by
Cited by
Year
Strategies of socially responsible marketing of companies in the sphere of sports
МК Майнка, О Мельніченко, А Цибровський, Д Сідєльніков, В Ніценко, ...
Financial and credit activity problems of theory and practice 2 (49), 435-444, 2023
82023
Психологічні особливості професійної діяльності викладачів ВНЗ
ОІ Мельніченко
Сборник научных трудов Sworld 19 (2), 84-89, 2013
32013
Development trends of Internet advertising in Ukraine
D FAYVISHENKO, O MELNICHENKO, K BOGATYROVA
Visnyk Khmelnytskoho natsionalnoho universytetu. Ekonomichni nauky–Herald of …, 2021
22021
Психологічні аспекти прийняття споживачем інформації в рекламі
О Мельніченко
Вісник Національного університету оборони України, 82-86, 2018
12018
Цифрова трансформація підготовки фахівців з розроблення реклами для управління брендом
ГБ Діана Файвішенко
http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=10159, 2022
2022
Трансформація концепції брендингу як результат розвитку цифрового маркетингу
ЯДВ МЕЛЬНІЧЕНКО, Оксана Іванівна, Файвішенко Д.С.
2022
Корпоративний стиль інструментами медіадизайну
МОІ Файвішенко Д.С.
DOI: 10.25313/2520-2294-2021-7-7410 Науковий журнал «Інтернаука». Серія …, 2021
2021
Фінансові інструменти у державному стратегічному розвитку регіонів i міст України
Д Файвішенко, Ю Шпак, О Мельніченко, Л Самойленко, М Псюк
Financial and credit activity problems of theory and practice 3 (38), 86-94, 2021
2021
Особливості сучасної реклами в різних країнах
БОЮМОІ Солдатов К. І.
ЖУРНАЛІСТИКА ТА РЕКЛАМА: ВЕКТОРИ ВЗАЄМОДІЇ 1, 196-199, 2020
2020
Типи контекстної реклами в Google Ads та особливості їх використання
МОІ Ніколаєв Д. О.
ЖУРНАЛІСТИКА ТА РЕКЛАМА: ВЕКТОРИ ВЗАЄМОДІЇ 1, 180-183, 2020
2020
Феномен інстаграм-маркетингу для просування бізнесу
МОІ Довганець Т. О., Івахно Я. В.
ЖУРНАЛІСТИКА ТА РЕКЛАМА: ВЕКТОРИ ВЗАЄМОДІЇ 1, 116-119, 2020
2020
Етика і журналістика: правила гри
МОІ Грибовська Ю. В., Шаповалова Д. С.
ЖУРНАЛІСТИКА ТА РЕКЛАМА: ВЕКТОРИ ВЗАЄМОДІЇ 1, 105-108, 2020
2020
Особливості використання рекламних інструментів підприємствами торгівлі гаджетами
МОІ Барладюга А. В., Соченко А. В.
ЖУРНАЛІСТИКА ТА РЕКЛАМА: ВЕКТОРИ ВЗАЄМОДІЇ 1, 69-72, 2020
2020
КОМПЕТЕНТНІСНИЙ ПІДХІД У ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ ЖУРНАЛІСТІВ
ОІ Мельніченко
Відповідальний за випуск: ЯВ Лісун, в. о. завідувача кафедри журналістики та …, 2020
2020
Семіотика в рекламному зверненні як засіб психологічного впливу на споживача
МО І.
Журналістика та реклама: вектори взаємодії : тези доп. Міжнар. наук.-практ …, 2019
2019
Формування компетентностей майбутніх фахівців у сфері журналістики
МО І.
Smart-освіта: ресурси та перспективи : матеріали ІІІ Міжнар. наук.-метод …, 2018
2018
Психологічні особливості реалізації програми нововведень у ВНЗ
ОИ Мельниченко
Збірник наукових праць" Проблеми сучасної психології", 2016
2016
ТЕМПЕРАМЕНТАЛЬНІ ОСОБЛИВОСТІ НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ ВНЗ У ПРИЙНЯТТІ НОВОВВЕДЕНЬ
Л Березовська, О Василенко, О Волков, М Денисенко, П Друкер, ...
ББК 88.5 я43+ 60.5 я43 А43, 89, 2016
2016
Психологические особенности реализации программы нововведений в вузе
ОИ Мельниченко
Проблеми сучасної психології, 353-365, 2016
2016
Особливості психологічного супроводу в процесі впровадження нововведень у ВНЗ
МО І.
Smart-освіта: ресурси та перспективи, 115-118, 2016
2016
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20