STREAM-освіта дошкільнят: виховуємо культуру інженерного мислення К Крутій, Т Грицишина Дошкільне виховання 1, 3-7, 2016 | 70 | 2016 |
Маленькі туристи. Краєзнавство, туризм у дошкільному закладі ТІ Грицишина | 31 | 2004 |
Соціалізація дітей старшого дошкільного віку як соціально-педагогічна проблема ТІ Грицишина Освіта та розвиток обдарованої особистості, 12-15, 2016 | 23 | 2016 |
Маленькі туристи Т Грицишина К.: Редакція загальнопедагогічних газет, 2004 | 12 | 2004 |
Стежками рідного краю Т Грицишина Палітра педагога, 10-13, 2003 | 8 | 2003 |
Вікові особливості розвитку естетичної обдарованості дітей старшого дошкільного віку В Кузьменко, Т Грицишина, Л Савенок Навчання і виховання обдарованої дитини: теорія та практика, 128-139, 2014 | 7 | 2014 |
Маленькі туристи (краєзнавство-дошкільникам) Т Грицишина Дитячий садок, 5, 2002 | 7 | 2002 |
STREAM–освіта для дошкільників або «Стежинки у Всесвіт» К Крутій, І Стеценко, Т Грицишина Р64 STEM-освіта: стан впровадження та перспективи розвитку: матеріали ІІІ …, 2017 | 5 | 2017 |
Інноваційна освіта–дошкільнятам ТІ Грицишина Освіта та розвиток обдарованої особистості, 65-70, 2017 | 5 | 2017 |
Формування життєвої компетентності обдарованих дошкільників засобами краєзнавчо-туристичної діяльності в умовах дошкільного навчального закладу ТІ Грицишина Освіта та розвиток обдарованої особистості, 87-91, 2014 | 4 | 2014 |
Краєзнавчо-туристична діяльність як складова виховного процесу ТІ Грицишина Дошкільне виховання, 8-9, 0 | 4* | |
Ознайомлення дошкільників з рідним краєм та елементи туризму в дитячому садку Т Грицишина Післядиплом. освіта в Україні, 76-81, 2010 | 3 | 2010 |
Використання технології освітня подорож як засіб реалізації STREAM-освіти дошкільників К Крутій, Т Грицишина, І Стеценко Навчання і виховання обдарованої дитини: теорія та практика, 43-48, 2017 | 2 | 2017 |
Формування у старших дошкільників вмінь орієнтуватися на місцевості у процесі ознайомлення з рідним краєм ТІ Грицишина Педагогічні інновації: ідеї, реалії, перспективи 2 (19), 58-64, 2017 | 2 | 2017 |
Діагностика предметної діяльності дитини раннього віку як основний критерій її психічного розвитку ТІ Грицишина Освіта та розвиток обдарованої особистості, 42-46, 2013 | 2 | 2013 |
Дитина в мультимедійному просторі: санітарно-педагогічні умови організації роботи з комп’ютером ТІ Грицишина Освіта та розвиток обдарованої особистості, 35-37, 2013 | 2 | 2013 |
Особливості та методи профорієнтаційної діяльності з інтелектуально обдарованими учнями старших класів Т Грицишина, Ю Савченко Педагогічні інновації: ідеї, реалії, перспективи, 16-23, 2018 | 1 | 2018 |
Проблема формування у старших дошкільників ціннісного ставлення до рідного краю у психолого-педагогічній літературі ТІ Грицишина Освіта та розвиток обдарованої особистості, 5, 2016 | 1 | 2016 |
Індивідуальні особливості розвитку естетичної обдарованості дітей старшого дошкільного віку В Кузьменко, Т Грицишина Навчання і виховання обдарованої дитини: теорія та практика, 110, 2015 | 1 | 2015 |
Виховання естетичного ставлення дошкільників до навколишньої природи засобами краєзнавчо-туристичної діяльності в умовах педагогічної взаємодії Т Грицишина Педагогічні інновації: ідеї, реалії, перспективи, 48-54, 2014 | 1 | 2014 |