Задачі методичної діяльності вчителя у навчанні учнів геометрії ОІ Матяш Наукові записки Малої академії наук України. Серія: Педагогічні науки, 224-232, 2013 | 16 | 2013 |
Ontology-Based Systemizing of the Science Information Devoted to Waste Utilizing by Methanogenesis Y Shapovalov, V Shapovalov, O Stryzhak, A Salyuk | 14 | 2018 |
STEM-підхід у контексті формування інтелектуального потенціалу України М Ростока Наукові записки Малої академії наук України. Серія: Педагогічні науки, 60-67, 2017 | 10 | 2017 |
Трансдисциплінарність навчально-інформаційного середовища ОЄ Стрижак Наукові записки Малої академії наук України. Серія: Педагогічні науки, 13-28, 2016 | 10 | 2016 |
Педагогічні особливості організації освітнього середовища учнів першого класу: просторово-предметний і соціальний компоненти АД Цимбалару Наукові записки Малої академії наук України. Серія: Педагогічні науки, 42-50, 2013 | 9 | 2013 |
Ключові поняття STEM-освіти О Стрижак, І Чернецький, Н Поліхун, І Сліпухіна Наукові записки Малої академії наук України. Серія: Педагогічні науки, 88-103, 2017 | 8 | 2017 |
Розвиток професійної мобільності викладача інформатики в умовах STEM-освіти Т Павлиш Наукові записки Малої академії наук України. Серія: Педагогічні науки, 173, 2017 | 8 | 2017 |
Освітнє середовище навчально-дослідницької діяльності дітей: особливості проектування, моделювання і функціонування ТІ Чернецька Наукові записки Малої академії наук України. Серія: Педагогічні науки, 50-63, 2012 | 8 | 2012 |
Соціально-антропологічні ідеї освіти і виховання в науковому осмисленні феноменологів AA Zahorodnia, IA Seredina Scientific notes of Junior Academy of Sciences of Ukraine, 37-43, 2022 | 6 | 2022 |
Stages and conditions of implementation of STEM education in Ukraine TH Nazarenko, NO Honcharova, VV Sipii Наукові записки Малої академії наук України, 97-103, 2021 | 6 | 2021 |
Місце STEM-технології навчання в освітній парадигмі XXІ століття І Чернецький, Н Поліхун, І Сліпухіна Наукові записки Малої академії наук України. Серія: Педагогічні науки, 50-62, 2017 | 6 | 2017 |
Впровадження моделі розвитку закладу професійної (професійно-технічної) освіти на засадах педагогічної логістики LM Serheieva, SM Mykytіuk Scientific notes of Junior Academy of Sciences of Ukraine, 101-109, 2022 | 5 | 2022 |
STEM-освіта–від уроку до інновації В Багашова, Т Ісак Наукові записки Малої академії наук України. Серія: Педагогічні науки, 183-196, 2017 | 5 | 2017 |
Передумови та перспективи STEM-освіти в Україні К Постова Наукові записки Малої академії наук України. Серія: Педагогічні науки, 75-82, 2017 | 5 | 2017 |
STEM-освіта як ключовий фактор формування креативної особистості юного дослідника І Савченко, Я Савченко Наукові записки Малої академії наук України. Серія: Педагогічні науки, 47-60, 2017 | 5 | 2017 |
Стан проблеми формування навчально-дослідницької діяльності молодших школярів в Україні на початку ХХІ ст ОО Нікітіна Наукові записки Малої академії наук України. Серія: Педагогічні науки, 91-97, 2013 | 5 | 2013 |
Реалізація концепції STEM-освіти в системі підвищення кваліфікації педагогічних працівників ІМ Вітенко, ОР Олексюк, ЛА Кучер Наукові записки Малої академії наук України, 38-46, 2022 | 4 | 2022 |
Методика розвитку підприємницької активності учнівської молоді засобами проєктної діяльності ІА Гриценок Наукові записки Малої академії наук 2 (24), 19-27, 2022 | 4 | 2022 |
Створення педагогічних умов для впровадження дослідницького методу навчання з використанням ІТ-та STEM-технологій у закладах загальної середньої освіти YI Zavalevskyi, NI Gushchуna, IP Vasylashko, OV Korshunova, ... Scientific notes of Junior Academy of Sciences of Ukraine, 50-61, 2021 | 4 | 2021 |
Формування соціальної компетентності у підлітковому віці OV Flіarkovska Scientific notes of Junior Academy of Sciences of Ukraine, 81-87, 2020 | 4 | 2020 |