Підготовка майбутнього вчителя музики до професійної самореалізації НА Сегеда Вид-во НПУ ім. МП Драгоманова, 2002 | 58 | 2002 |
Професійний розвиток викладача музичного мистецтва: історія, методологія, теорія НА Сегеда НПУ імені МП Драгоманова, 2011 | 39 | 2011 |
Зміст креативно-акмеологічного підходу до вивчення феномену професійного зростання викладача вищої школи Н Сегеда Педагогіка, психологія та медико-біологічні проблеми фізичного виховання і …, 2009 | 11 | 2009 |
Праксеологічні тенденції розв’язання проблеми творчого самовираження школярів у світових музично-методичних ідеях кінця XX–початку XXI століття Н Сегеда Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені …, 2013 | 6 | 2013 |
Професійний розвиток педагога-музиканта: теорія та методика [навчальний посібник]/Наталя Анатоліївна Сегеда НА Сегеда Київ: НПУ ім. МП Драгоманова 184, 2012 | 5 | 2012 |
Модель професійного потенціалу вчителя музики, необхідного для самореалізації у педагогічній діяльності НА Сегеда Збірник наукових праць МДПУ, Вип 1, 35-36, 2001 | 4 | 2001 |
Актуалізація культуровідповідного смислу творчої активності школяра на уроці музики НА Сегеда Проблемы современного педагогического образования, 150-156, 2015 | 3 | 2015 |
Закономірності постдипломної професійної освіти викладача музичного мистецтва Н Сегеда Теорія та методика навчання та виховання: зб. наук. пр., 130-139, 2011 | 3 | 2011 |
Феноменологія розвитку людини в освітніх моделях Н Сегеда Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені …, 2011 | 3 | 2011 |
Індивідуально-професійний ресурс викладача музичного мистецтва вищого навчального закладу з позицій міждисциплінарного підходу Н Сегеда Соціалізація особистості: зб. наук. пр. 32, 167-176, 2009 | 3 | 2009 |
Феномен креативності: сутність і структура Н Сегеда Науковий вісник. Серія: Педагогіка, 129-137, 2007 | 3 | 2007 |
Акмеологічний дискурс аксіосфери професійного зростання педагога НА Сегеда Педагогічна освіта: теорія і практика: зб. наук. пр. 1 (23), 192-198, 2017 | 2 | 2017 |
Дидактичні орієнтири креативно-акмеологічного супроводу професійного розвитку викладача музичного мистецтва Н Сегеда Вісник Луганського національного університету ім. Тараса Шевченка …, 2011 | 2 | 2011 |
Гуманітарні ефекти професійного зростання як" Людський вимір" реінтеграції особистості викладача музичного мистецтва і професійної реальності Н Сегеда Наукові записки. Серія: Педагогічні та історичні науки, 208-217, 2010 | 2 | 2010 |
Акмеологічна сутність професійної самореалізації учителя Н Сегеда Акмеологія-наука ХХІ століття: розвиток професіоналізму, 213-216, 2008 | 2 | 2008 |
Людинотворча сутність професійної самоосвіти викладача в контексті креативно-акмеологічного підходу Н Сегеда Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені …, 2008 | 2 | 2008 |
Особистісне зростання як акмекритерій людиномірності освітнього середовища майбутнього педагога Н Сегеда Проблеми та перспективи формування національної гуманітарно-технічної еліти …, 2015 | 1 | 2015 |
Людиномірність у культурі, науці та освіті: філософсько-методологічні аспекти В Молодиченко, С Прийма, Н Сегеда, Т Троіцька, П Матвієнко, ... МДПУ ім. Б. Хмельницького, Мелітополь, 2013 | 1 | 2013 |
Антропофеномени музично-педагогічного професіоналізму Н Сегеда Проблеми сучасної педагогічної освіти 39 (4), 192-197, 2013 | 1 | 2013 |
Методологічні орієнтири вивчення проблеми гармонізації культурно-освітнього простору майбутнього музиканта-педагога НА Сегеда СумДПУ імені АС Макаренка, 2013 | 1 | 2013 |