Підписатись
Наталя Сегеда
Наталя Сегеда
професор, завідувач кафедри, МДПУ імені Богдана Хмельницького
Підтверджена електронна адреса в mdpu.org.ua
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Підготовка майбутнього вчителя музики до професійної самореалізації
НА Сегеда
Вид-во НПУ ім. МП Драгоманова, 2002
732002
Професійний розвиток викладача музичного мистецтва: історія, методологія, теорія
НА Сегеда
НПУ імені МП Драгоманова, 2011
632011
Зміст креативно-акмеологічного підходу до вивчення феномену професійного зростання викладача вищої школи
Н Сегеда
Педагогіка, психологія та медико-біологічні проблеми фізичного виховання і …, 2009
192009
Професійний розвиток педагога-музиканта: теорія та методика: навч. посіб
НА Сегеда
Київ: НПУ ім. МП Драгоманова 184, 2012
82012
Праксеологічні тенденції розв’язання проблеми творчого самовираження школярів у світових музично-методичних ідеях кінця XX–початку XXI століття
Н Сегеда
Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені …, 2013
72013
Феномен креативності: сутність і структура
Н Сегеда
Науковий вісник. Серія: Педагогіка, 129-137, 2007
72007
Модель професійного потенціалу вчителя музики, необхідного для самореалізації у педагогічній діяльності
НА Сегеда
Збірник наукових праць МДПУ, Вип 1, 35-36, 2001
72001
Актуалізація культуровідповідного смислу творчої активності школяра на уроці музики
НА Сегеда
Проблемы современного педагогического образования, 150-156, 2015
52015
Теоретичні і методичні засади професійного розвитку викладача музичного мистецтва в системі безперервної педагогічної освіти
НА Сегеда
Нац пед. ун-т ім. МП Драгоманова, 2012
52012
Феноменологія розвитку людини в освітніх моделях
Н Сегеда
Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені …, 2011
52011
Шляхи формування механізму професійної самореалізації у майбутніх вчителів музики
НА Сегеда
Теоретичні питання освіти та виховання: Зб. наук. праць/За заг. ред …, 2001
52001
Сутнiсть характеристики професiйної самореалiзацiї вчителя
Н Сегеда
Теоретичні питання освiти та виховання, 58-60, 0
5
Акмеологічний дискурс аксіосфери професійного зростання педагога
НА Сегеда
Педагогічна освіта: теорія і практика: зб. наук. пр. 1 (23), 192-198, 2017
42017
Закономірності постдипломної професійної освіти викладача музичного мистецтва
Н Сегеда
Теорія та методика навчання та виховання: зб. наук. пр., 130-139, 2011
42011
Міжкультурна комунікативна компетентність як сутнісна ознака професійно-педагогічної якості викладача
Н Сегеда
Нова педагогічна думка, 65-68, 2011
42011
Холістсько-емерджентні концепти педагогіки музичного мистецтва
Н Сегеда
Наукові записки Педагогіка Історія, 211-221, 2009
32009
Індивідуально-професійний ресурс викладача музичного мистецтва вищого навчального закладу з позицій міждисциплінарного підходу
Н Сегеда
Соціалізація особистості: зб. наук. пр. 32, 167-176, 2009
32009
СУЧАСНЕ ЕСТРАДНЕ ВОКАЛЬНЕ ВИКОНАВСТВО У ВИМІРАХ ПРИНЦИПУ КУЛЬТУРОВІДПОВІДНОСТІ
СНА Кулага Т. О.
Modern culture studies and art history: an experience of Ukraine and EU …, 2020
22020
Антропофеномени музично-педагогічного професіоналізму
Н Сегеда
Проблеми сучасної педагогічної освіти 39 (4), 192-197, 2013
22013
Дидактичні орієнтири креативно-акмеологічного супроводу професійного розвитку викладача музичного мистецтва
Н Сегеда
Вісник Луганського національного університету ім. Тараса Шевченка …, 2011
22011
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20