Подписаться
Анатолій Павленко
Анатолій Павленко
ДВНЗ "КНЕУ імені Вадима Гетьмана", факультет маркетингу
Подтвержден адрес электронной почты в домене kneu.edu.ua
Название
Процитировано
Процитировано
Год
Маркетинг: підручник
АФ Павленко, АВ Войчак
К.: КНЕУ 246, 2003
8392003
Маркетинговий менеджмент
Ф Котлер, К Келлер, А Павленко
К.: Хімджест 720 (3), 2008
3252008
Маркетингові комунікації: сучасна теорія і практика: монографія
АФ Павленко, АВ Войчак, ТО Примак
К.: КНЕУ, 2005
1992005
Маркетингова політика ціноутворення: монографія
АФ Павленко, ВЛ Корінєв
К.: КНЕУ 332, 2004
822004
Трансформація курсу „Економічний аналіз діяльності підприємства”:[наук. доповідь]
АФ Павленко, МГ Чумаченко
К.: КНЕУ, 5-6, 2001
702001
Ринок маркетингових досліджень в Україні 2010: експертна оцінка та аналіз УАМ
ІВ Лилик
Маркетинг в Україні, 7-13, 2011
56*2011
Теорія і практика маркетингу в Україні: монографія
АФ Павленко, АВ Войчак, ВЯ Кардаш, ВП Пилипчук
К.: КНЕУ, 2005
542005
Маркетинг
ЯА Гончарук, АФ Павленко, СВ Скибінський
Навч. пос, 2004
492004
Економіка України: моделі реформування, зміна структури та прогноз розвитку
В Геєць
К.: ІДУС при КМ України, 1993
451993
Формування комплексу маркетингових комунікацій на ринку банківських продуктів: монографія
АФ Павленко, ІЛ Решетнікова, ІІ Гончарова
К.: КНЕУ, 2005
372005
Актуальні проблеми розвитку маркетингу в Україні
АФ Павленко, АВ Войчак
Маркетинг: теорія і практика: матеріали Другої міжнар. наук.-практ. конф, 15-18, 1998
251998
Маркетинг: навч. посіб
АФ Павленко, АВ Войчак
Київ: КНЕУ, 2015
192015
Призначення і зміст освітньо-кваліфікаційної характеристики фахівця з маркетингу
АФ Павленко, ВЯ Кардаш, ВП Пилипчук
Маркетинг в Україні, 17, 2003
192003
Економічна криза в країнах Східної та Центральної Європи: спільні риси та національні особливості
АО Задоя
Київський національний університет імені Тараса Шевченка, 2010
182010
Маркетинговий менеджмент: пiдручник та iн
Ф Котлер, КЛ Келлер, АФ Павленко
172008
Маркетинговые коммуникации: современная теория и практика: монография
АФ Павленко, АВ Войчак, ТО Примак
К.: КНЕУ, 2005
172005
Маркетинг
АВ Войчак, АФ Павленко
К.: КНЕУ, 2003
172003
Університетська автономія в системі конкурентоспроможного розвитку вищої освіти
АФ Павленко
Інститут вищої освіти ДВНЗ" Київський нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана", 2011
162011
Маркетинговi комунiкацiї: сучасна теорiя i практика: монографiя
АФ Павленко, АВ Войчак, ТО Примак
162005
Сутність, зміст та перспективи розвитку інноваційних технологій у банківських установах України
ЮО Заборовець
Сталий розвиток економіки, 206-211, 2014
152014
В данный момент система не может выполнить эту операцию. Повторите попытку позднее.
Статьи 1–20