Особистісно орієнтована професійна підготовка майбутніх учителів технологій: теоретико-методичний аспект: монографія АЮ Цина Полтава: ПНПУ 355, 2011 | 38 | 2011 |
Теорія і методика особистісно орієнтованої професійної підготовки майбутнього вчителя технологій АЮ Цина Полтава 536, 491-531, 2011 | 18 | 2011 |
Формування особистісних якостей учнів під час проектно–технологічної діяльності А Цина Трудове навчання, 3-6, 2010 | 12 | 2010 |
Using the project method to motivate students studying physics S Yekimov, V Vasylyshyn, V Tsyna, A Tsyna, V Tytarenko Journal of Physics: Conference Series 1889 (2), 022016, 2021 | 10 | 2021 |
Сутність поняття “професійна підготовка” в ієрархії цілісної структури загальних, особливих, якісних і атрибутивних його ознак АЮ Цина | 10 | 2009 |
Основи охорони праці: підручник для студентів педагогічних ВНЗ АЮ Цина Полтава: Полтавський національний педагогічний університет імені ВГ Короленка, 2014 | 8 | 2014 |
Model of Future Teacher’s Professional Labor Training (Art & Craft Teacher) V Tytarenko, A Tsyna, V Tytarenko, M Blyzniuk, O Kudria | 7 | 2021 |
Організація технологічної освіти в умовах профільної школи АЮ Цина Трудова підготовка в закладах освіти, 17-20, 2010 | 7 | 2010 |
Шляхи забезпечення охорони праці в структурі соціальної відповідальності АЮ Цина Проблеми охорони праці в Україні, 109-118, 2013 | 5 | 2013 |
Аналіз головних тенденцій становлення і розвитку структури та змісту професійної підготовки майбутнього вчителя технологій АЮ Цина Збірник наукових праць «Педагогічні науки» 1 (52), 373-380, 2009 | 5 | 2009 |
Типи дидактичної взаємодії викладача і студентів у процесі навчання А Цина Зб. Наукових праць Полтави. Держ. пед. унів. ім. Короленка, 268-276, 2005 | 5 | 2005 |
Зміст технологічної освіти в умовах профільної школи А Цина Трудова підготовка в закладах освіти, 21-23, 2010 | 4 | 2010 |
Pedagogical technologies for the development of the life and professional maturity of future teachers V Tsina, A Tsina Amazonia Investiga 9 (28), 508-518, 2020 | 3 | 2020 |
Соціальне партнерство як принцип законодавчого та нормативно-правового забезпечення охорони праці в галузі освіти А Цина Витоки педагогічної майстерності. Серія: Педагогічні науки, 310-315, 2012 | 3 | 2012 |
Визначення основних принципів соціальної відповідальності з охорони праці А Цина Педагогічні науки, 20-26, 2012 | 3 | 2012 |
Організаційно-педагогічні умови реалізації особистісно орієнтованої допрофільної підготовки учнів у процесі трудового навчання А Цина Психолого-педагогічний супровід профілізації освіти: теорія і практика …, 2008 | 3 | 2008 |
Сутність та структура особистісно орієнтованої професійної підготовки майбутніх фахівців сфери обслуговування А Цина Молодь і ринок, 2021 | 2 | 2021 |
Activation of Cognitive Activities of 5-6 Grade Students on Lessons of Labor Learning A Tsina, V Tsina, L Khomenko, N Blyzniuk, J Sribna | 2 | 2021 |
Методи формування громадянської відповідальності учнів основної школи на уроках трудового навчання ОЮ Деденєв, АЮ Цина Вісник Національного університету" Чернігівський колегіум" імені ТГ …, 2021 | 2 | 2021 |
Використання ідей самоосвіти В. Сухомлинського в організації позаурочної роботи учнів із трудового навчання ОМ Рутковська, АЮ Цина Імідж сучасного педагога, 73-77, 2021 | 2 | 2021 |