Підписатись
Яна Зоська; Яна Володимирівна Зоська; Yana Zoska
Яна Зоська; Яна Володимирівна Зоська; Yana Zoska
Маріупольський державний університет; Mariupol State University
Підтверджена електронна адреса в mdu.in.ua
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Суспільство споживання та соціальні практики споживачів в Україні: монографія
ЯВ Зоська
Запоріжжя: КПУ, 350, 2011
272011
Branding as a social communication technology for managing consumer behavior
Zykun N., Zoska Ya., Bessarab A., Voronova V., Kyiashko Y., Fayvishenko D.
International Journal of Management (IJM) 11 (6), 1027 - 1037, 2020
142020
Соціокультурні чинники споживання послуг вищої освіти у регіоні
ЯВ Зоська
ступеня канд. соціол. наук: 22.00. 04 «Спеціальні та галузеві соціології»/ЯВ …, 2007
102007
Споживацтво українців: вільний час та практики його споживання
ЯВ Зоська, БА Сторчовий
Соціальні технології: актуальні проблеми теорії та практики, 113-122, 2015
72015
Суспільство споживання в Україні: соціологічна рефлексія
ЯВ Зоська
Запоріжжя: КПУ, 2012
72012
The needs of intelligent information and media education for students of higher education institutes: the sociological aspect
A Lobanova, A Kuzior, Y Zoska, Y Viznytsia, A Kochmanska, O Komarova
International Conference on New Trends in Languages, Literature and Social …, 2021
62021
Career Networking as a Praxeological Communicative Practice of the XXI Century in Social Theory
Zoska Ya., Scherbyna V., Kuzmin V., Stadnik O. and Bondarenko O.
International Journal of Criminology and Sociology, 3048-3056, 2020
6*2020
Тревел-журналістика: соціальний та ідеологічний виміри (огляд зарубіжних досліджень)
ЯВ Зоська, ЮГ Полєжаєв
Держава та регіони. Серія: Гуманітарні науки, 103-105, 2014
62014
Managing consumer behaviour through social communications
N Zykun, Y Zoska, V Voronova, D Fayvishenko, Y Kyiashko, ...
Studies of Applied Economics 39 (3), 2021
52021
Особливості споживацьких установок населення України в умовах інформаційного суспільства
ЯВ Зоська
Культура народов Причерноморья, 139–143, 2011
5*2011
Феномен подвійної символізації споживання в умовах економічної кризи
ЯВ Зоська
РИНОК ПРАЦI, 117-121, 2010
52010
Механізми формування поведінки споживачів послуг у системі вищої освіти
ЯВ Зоська
Мультиверсум. Філософський альманах, 234–240, 2008
52008
Humanitarian technologies as a means of the art of waging information Warfare: sociological aspect
V Poltorak, Y Zoska, A Stadnyk, B Sliushchynskyi, O Stadnik, ...
AD ALTA : Jornal of Interdisciplinary Research 11 (Issue 1. special Issue …, 2021
42021
Соціальний портрет сучасного українського споживача
ЯВ Зоська, ЛП Заставська
Соціальні технології: акт. пробл. теорії та практики: зб. наук. праць …, 2012
42012
Особливості споживацьких установок населення України в умовах інформаційного суспільства
ЯВ Зоська
Вісник Академії праці і соціальних відносин Федерації професійних спілок: зб …, 2011
42011
Соціальне значення зовнішніх ефектів речей у суспільстві споживання: інституціональний аналіз
ЯВ Зоська
Грані: науково-політичний і громадсько-аналітичний альманах / [наук. ред. С …, 2010
42010
Соціальні стереотипи і громадська думка
ВА Полторак, ЯВ Зоська, АГ Стадник
Актуальні проблеми філософії та соціології, 115-122, 2020
32020
Соціальна анімація як соціальна технологія сприяння реалізації особистісного потенціалу молоді на ринку праці.
ЯВ Зоська, НВ Яцук
Молодіжна політика: проблеми та перспективи, С. 119–123, 2015
32015
Соціальна анімація як соціальна технологія сприяння реалізації особистісного потенціалу молоді на ринку праці
ЯВ Зоська, НВ Яцук
Ринок праці та зайнятість населення, 48-51, 2015
32015
Процеси «побудови» соціальних стереотипів в громадській думці
Полторак В.А., Зоська Я.В., Стадник А.Г.
АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ НАУКИ ТА ОСВІТИ: Збірник матеріалів XXIІІ підсумкової …, 2021
22021
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20