Подписаться
Наталія Гуржій, Н.Г. Гуржий, Hurzhii, Hurzhiy
Наталія Гуржій, Н.Г. Гуржий, Hurzhii, Hurzhiy
S. Kuznets Kharkiv National University of Economics, ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Подтвержден адрес электронной почты в домене hneu.net
Название
Процитировано
Процитировано
Год
Теоретико-методичні аспекти стратегічного управління збутовою діяльністю підприємства
НГ Гуржій
Вісник економіки транспорту і промисловості, 159-163, 2014
182014
Інтеграційна взаємодія маркетингу та логістики як підґрунтя стратегічного управління збутовою діяльністю підприємств на міжнародному ринку
НГ Гуржій
Видавничий дім «Гельветика», 2017
172017
Стратегічне управління збутовою діяльністю підприємств на міжнародному ринку: маркетингово-логістичний аспект
ТВ Шталь, ВВ Писаренко, НГ Гуржій, ІЮ Мелушова
122017
Моделювання стратегічного управління збутовою діяльністю підприємств
НГ Гуржій
Науковий вісник ПУЕТ. Серія «Економічні науки», 2021
9*2021
Інтелектуальний капітал як чинник збільшення вартості підприємства
НО Кравчук
82017
Integrational interaction synergy effects in export distributional channels of enterprise
TV Shtal, NG Hurzhii
82016
Діагностика стану ринку продукції м'ясопереробної галузі України
НГ Гуржій
Економіка та управління АПК, 46-52, 2014
42014
Парадигма стратегічного маркетингу
Н Гуржій
Тернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюя, 2012
42012
Прогнозування збуту продукції м’ясопереробних підприємств
НГ Гуржій
Науковий вісник ПУЕТ. Серія «Економічні науки», 2016
32016
Аналіз стану зовнішньоекономічної діяльності України у сучасних умовах
ЛМ Бондаренко, НГ Гуржій, ДС Соломіна, ЛН Бондаренко, НГ Гуржий, ...
22017
Обгрунтування стратегічних управлінських рішень щодо визначення учасників каналу збуту
НГ Гуржій
НАУКОВИЙ ВІСНИК ХЕРСОНСЬКОГО ДЕРЖАВНОГО УНІВЕРСИТЕТУ, 94, 2014
22014
Конкурентний аналіз світового ринку кави
К Воробйов, Н Гуржій
Сучасний стан наукових досліджень та технологій в промисловості, 22, 2022
12022
Аналіз ринкових потужностей як одна зі складових оцінки капіталу бренду виробників кави в Україні
КС Воробйов, НМ Гуржій
Економічний простір, 89-97, 2022
2022
Маркетингова політика основних гравців ринку кави України
КС Воробьев, НМ Гуржій
ДВНЗ «Придніпровська державна академія будівництва та архітектури», 2022
2022
МЕХАНІЗМ ФІНАНСУВАННЯ ІННОВАЦІЙ: ДОСВІД ДАНІЇ
Н Гуржій, Г Резниченко
Економіка та суспільство, 2021
2021
Вплив типу занятості працівників на соціо-економічну нерівність: досвід країн ЕС
НГ Гуржій, ІВ Мілько, НГ Гуржий, ИВ Милько
2018
Міжнародний маркетинг: практикум для студентів спеціальності 051" Економіка" спеціалізації" Міжнародна економіка" першого (бакалаврського) рівня
ТВ Шталь, НГ Гуржій
ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2017
2017
Застосування інструментів протекціонізму як метод державного впливу на міжнародну конкурентоспроможність підприємств
НГ Гуржій, НГ Гуржий
2017
Логістика як фактор забезпечення конкурентних переваг підприємства на міжнародному ринку
НГ Гуржій, НГ Гуржий
2016
Совершенствование процедуры анализа при разработе управленческих мероприятий во внешнеэкономической деятельности предприятия
НГ Гуржий, НГ Гуржій
2016
В данный момент система не может выполнить эту операцию. Повторите попытку позднее.
Статьи 1–20