Підписатись
Олена Лапко
Олена Лапко
ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" (м. Старобільськ)
Підтверджена електронна адреса в luguniv.edu.ua
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Екологічний фактор в інноваційній діяльності
О Лапко
Економіка України, 69-75, 1998
241998
Категорія автора у світлі художньої комунікації і системного розуміння літературного твору
О Лапко
Львівський національний університет імені Івана Франка, 2004
122004
Релігієсофське осмислення буття людини в поезії Якова Щоголева
ОА Лапко
ВІСНИК, 98, 2009
112009
Проблеми інноваційної діяльності
О Лапко
Економіка України, 93-95, 2009
72009
Художня функція образу природи в поезії Якова Щоголева
ОА Лапко
ВІСНИК, 96, 2009
52009
СЮЖЕТИ “НАРОДОВИХ ОПОВІДАНЬ” В ПОЕТИЧНІЙ ОБРОБЦІ ЯКОВА ЩОГОЛЕВА
ОА Лапко
ВІСНИК, 71, 2009
52009
Авторський голос у художній структурі творів Тодося Осьмачки
ОА Лапко
Кіровоград, 2007, 0
5
Особливості художнього конфлікту в драматургічних інтерпретаціях фольклорної балади Ой не ходи, Грицю”(на матеріалі п’єс К. Тополі, В. Александрова, М. Старицького)
ОА Лапко
Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка …, 2013
32013
Екранізація літературного твору як адаптація до кіномови (на матеріалі драми І. Франка «Украдене щастя» та художнього фільму Ю. Ткаченка)
ОА Лапко
О. А. Лапко, 28-36, 2011
32011
„МІСЬКИЙ ТЕКСТ” У КОМЕДІЯХ „НА КОЖУМ'ЯКАХ” І. НЕЧУЯ-ЛЕВИЦЬКОГО ТА „ЗА ДВОМА ЗАЙЦЯМИ” М. СТАРИЦЬКОГО
ОА Лапко
ВІСНИК, 35, 2011
32011
Особливості транспозиції сюжету драми Украдене щастя” І. Франка в її телевізійній версії
ОА Лапко
Мова і культура, 234-239, 2013
22013
Комедія Михайла Старицького За двома зайцями в кінематографічному прочитанні: особливості трансформації художнього змісту
О Лапко
Сучасні проблеми мовознавства та літературознавства, 169-172, 2011
22011
Проблема митця і мистецтва в рецепції Якова Щоголева
ОА Лапко
ВІСНИК, 154, 2011
22011
Драма Івана Франка Украдене щастя” у кінематографічній інтерпретації: аспекти трансформації художнього змісту
ОА Лапко
Мова і культура, 284-290, 2011
22011
Ліричний портрет як жанр (на матеріалі поезії Якова Щоголева)
ОА Лапко
Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка …, 2010
22010
Антитетичність художнього часу як атрибут романтичного мислення (на матеріалі “історіософських” поезій Якова Щоголева)
ОА Лапко
Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка …, 2010
22010
Оповідач як форма репрезентації авторської свідомості (на матеріалі повісті Т. Осьмачки" Старший боярин")
ОА Лапко
ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка, 127-131, 2004
22004
„Новорічний мюзикл” М. Паперника „За двома зайцями” як адаптація п’єси М. Старицького до розважального жанру
ОА Лапко
ДЗ" Луганський національний університет імені Тараса Шевченка", 2011
12011
" ДІАЛОГ ЧАСІВ" У КІНЕМАТОГРАФІЧНІЙ ІНТЕРПРЕТАЦІЇ П'ЄСИ ІВАНА ФРАНКА" УКРАДЕНЕ ЩАСТЯ
О ЛАПКО
НАУКОВІ ЗАПИСКИ, 0
1
КРИМ У ХУДОЖНІЙ РЕЦЕПЦІЇ ЛЕСІ УКРАЇНКИ ТА ЯКОВА ЩОГОЛЕВА
ОА Лапко
НАУКОВИЙ ВІСНИК МІЖНАРОДНОГО ГУМАНІТАРНОГО УНІВЕРСИТЕТУ, 160, 2023
2023
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20