Екологічний фактор в інноваційній діяльності О Лапко Економіка України, 69-75, 1998 | 24 | 1998 |
Категорія автора у світлі художньої комунікації і системного розуміння літературного твору О Лапко Львівський національний університет імені Івана Франка, 2004 | 12 | 2004 |
Релігієсофське осмислення буття людини в поезії Якова Щоголева ОА Лапко ВІСНИК, 98, 2009 | 11 | 2009 |
Проблеми інноваційної діяльності О Лапко Економіка України, 93-95, 2009 | 7 | 2009 |
Художня функція образу природи в поезії Якова Щоголева ОА Лапко ВІСНИК, 96, 2009 | 5 | 2009 |
СЮЖЕТИ “НАРОДОВИХ ОПОВІДАНЬ” В ПОЕТИЧНІЙ ОБРОБЦІ ЯКОВА ЩОГОЛЕВА ОА Лапко ВІСНИК, 71, 2009 | 5 | 2009 |
Авторський голос у художній структурі творів Тодося Осьмачки ОА Лапко Кіровоград, 2007, 0 | 5 | |
Особливості художнього конфлікту в драматургічних інтерпретаціях фольклорної балади Ой не ходи, Грицю”(на матеріалі п’єс К. Тополі, В. Александрова, М. Старицького) ОА Лапко Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка …, 2013 | 3 | 2013 |
Екранізація літературного твору як адаптація до кіномови (на матеріалі драми І. Франка «Украдене щастя» та художнього фільму Ю. Ткаченка) ОА Лапко О. А. Лапко, 28-36, 2011 | 3 | 2011 |
„МІСЬКИЙ ТЕКСТ” У КОМЕДІЯХ „НА КОЖУМ'ЯКАХ” І. НЕЧУЯ-ЛЕВИЦЬКОГО ТА „ЗА ДВОМА ЗАЙЦЯМИ” М. СТАРИЦЬКОГО ОА Лапко ВІСНИК, 35, 2011 | 3 | 2011 |
Особливості транспозиції сюжету драми Украдене щастя” І. Франка в її телевізійній версії ОА Лапко Мова і культура, 234-239, 2013 | 2 | 2013 |
Комедія Михайла Старицького За двома зайцями в кінематографічному прочитанні: особливості трансформації художнього змісту О Лапко Сучасні проблеми мовознавства та літературознавства, 169-172, 2011 | 2 | 2011 |
Проблема митця і мистецтва в рецепції Якова Щоголева ОА Лапко ВІСНИК, 154, 2011 | 2 | 2011 |
Драма Івана Франка Украдене щастя” у кінематографічній інтерпретації: аспекти трансформації художнього змісту ОА Лапко Мова і культура, 284-290, 2011 | 2 | 2011 |
Ліричний портрет як жанр (на матеріалі поезії Якова Щоголева) ОА Лапко Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка …, 2010 | 2 | 2010 |
Антитетичність художнього часу як атрибут романтичного мислення (на матеріалі “історіософських” поезій Якова Щоголева) ОА Лапко Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка …, 2010 | 2 | 2010 |
Оповідач як форма репрезентації авторської свідомості (на матеріалі повісті Т. Осьмачки" Старший боярин") ОА Лапко ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка, 127-131, 2004 | 2 | 2004 |
„Новорічний мюзикл” М. Паперника „За двома зайцями” як адаптація п’єси М. Старицького до розважального жанру ОА Лапко ДЗ" Луганський національний університет імені Тараса Шевченка", 2011 | 1 | 2011 |
" ДІАЛОГ ЧАСІВ" У КІНЕМАТОГРАФІЧНІЙ ІНТЕРПРЕТАЦІЇ П'ЄСИ ІВАНА ФРАНКА" УКРАДЕНЕ ЩАСТЯ О ЛАПКО НАУКОВІ ЗАПИСКИ, 0 | 1 | |
КРИМ У ХУДОЖНІЙ РЕЦЕПЦІЇ ЛЕСІ УКРАЇНКИ ТА ЯКОВА ЩОГОЛЕВА ОА Лапко НАУКОВИЙ ВІСНИК МІЖНАРОДНОГО ГУМАНІТАРНОГО УНІВЕРСИТЕТУ, 160, 2023 | | 2023 |