Підписатись
Ольга Гудзь
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Методичний підхід до обґрунтування стратегії розвитку підприємства
ОІ Гудзь, ОБ Мусійовська
Глобальні та національні проблеми економіки, 334-340, 2018
31*2018
Формування фінансової стратегії підприємства
ОІ Гудзь
Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Сер.: Економіка і …, 2017
132017
Аналітичний розрахунок показників життєвого циклу товару для монопольного підприємства
ІБ Скворцов, ОІ Гудзь
Вісник Національного університету «Львівська політехніка». Сер.: Проблеми …, 2008
102008
Аналізування маркетингової діяльності підприємства у контексті товарної, цінової, збутової та комунікаційної політики (на прикладі ПрАТ «Львівський холодокомбінат»).
О Гудзь, О Мусійовська
Молодий вчений, 315-323, 2020
92020
Аналізування сучасних підходів до сутності і структури життєвого циклу підприємства
ОІ Гудзь
Вісник Національного університету «Львівська політехніка». Сер.: Менеджмент …, 2011
82011
Обґрунтування фінансової конкурентоспроможності підприємства як основи формування фінансової стратегії
ОІ Гудзь, НЯ Яневич
Глобальні та національні проблеми економіки, 291-296, 2017
62017
Управління дебіторською заборгованістю відповідно до етапу життєвого циклу підприємства
ОІ Гудзь, ОБ Мусійовська
Економіка та суспільство, 231-235, 2017
62017
Планування обсягів виробництва продукції на основі її життєвого циклу
ІБ Скворцов, ОІ Гудзь
Вісник Хмельницького національного університету: Економічні науки 3 (№ 5 …, 2009
52009
Модель життєвого циклу машинобудівної продукції в умовах масового та серійного виробництва
ОІ Гудзь
Вісник Національного університету «Львівська політехніка». Сер.: Менеджмент …, 2009
52009
Планування обсягів виробництва продукції на промисловому підприємстві з врахуванням її життєвого циклу
ІБ Скворцов, ОІ Гудзь, ЛР Швед
Науковий вісник Національного гірничого університету, С. 132 – 137, 2013
32013
Дослідження основних положень брендингу у контексті маркетингової діяльності підприємства
О Гудзь, О Мусійовська
Інфраструктура ринку, 164-170, 2020
22020
Оцінювання конкурентоспроможності підприємства за матеріалами системи РroZorro (на прикладі тов «Акваполімер Iнжиніринг»)
ОІ Гудзь, АВ Панченко
12020
Формування маркетингової стратегії на підставі узгодження життєвих циклів підприємства та продукції
О Гудзь
Інфраструктура ринку, 180-187, 2019
12019
Аналізування збутової стратегії підприємства-дилера (на прикладі ТзОВ Ілта Львів)
ОІ Гудзь
Молодий вчений, 446-454, 2019
12019
Інноваційна сприйнятливість та інноваційна здатність у процесі формування інноваційної політики підприємства
ОБ Мусійовська, ОІ Гудзь
Причорноморські економічні студії, 83-88, 2017
12017
Концепція життєвого циклу товару: теоретичне обґрунтування
ОІ Гудзь
Економічний простір, С. 243 – 250, 2009
1*2009
Використання соціальних мереж у маркетинговій діяльності підприємства
ЮЯ Федьо, ОІ Гудзь
76-та Студентська науково-технічна конференція. Секція" Економіка і …, 2018
2018
Фінансова гнучкість підприємства: сутність та методика оцінювання
ІО Красій, ОІ Гудзь
Цілі сталого розвитку у вітчизняних реаліях: студентський погляд на проблему …, 2018
2018
Методика оцінювання фінансової конкурентоспроможності підприємства
ЗМ Бойко, ОІ Гудзь
Цілі сталого розвитку у вітчизняних реаліях: студентський погляд на проблему …, 2018
2018
Маркетингова діяльність ПАТ «Львівський холодокомбінат»: основні напрями
РЗ Колодій, ОІ Гудзь
Цілі сталого розвитку у вітчизняних реаліях: студентський погляд на проблему …, 2018
2018
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20