Катаев Андрей Владимирович; Катаєв Андрій Володимирович; Kataev Andrey
Катаев Андрей Владимирович; Катаєв Андрій Володимирович; Kataev Andrey
Kyiv National University of Trade and Economics
Verified email at pathofscience.org
Title
Cited by
Cited by
Year
Development of trust marketing in the digital society
N Popova, A Kataiev, R Skrynkovskyy, A Nevertii
Economic Annals-XXI, 13-25, 2019
172019
Администрирование товарной политики организации: методы оптимизации объема запасов
АВ Катаев
Маркетинг розничной торговли, 232-248, 2013
142013
Соціально-орієнтований маркетинг-аудит: монографія
АВ Катаєв
Харків: Видавець Оберемок, 2005
102005
Analysis of the methodology of constructing a production function using quality criteria
RM Skrynkovskyy, VM Yuzevych, AV Kataev, G Pawlowski, TB Protsiuk
Sumy State University, 2019
92019
Competitiveness of the Company on the Market: Analytical Method of Assessment and the Phenomenon of the Impact of Corruption in Ukraine
R Skrynkovskyy, A Kataiev, O Zaiats, H Andrushchenko, N Popova
Journal of Optimization in Industrial Engineering 14 (1), 103-110, 2021
82021
Емкость рынка: методология и процедура идентификации
АВ Катаев
Маркетинг и маркетинговые исследования 4, 278-289, 2014
82014
Маркетинговые исследования. Модуль" Теория маркетинговых исследований": конспект лекций для студентов направления подготовки" Маркетинг"
АВ Катаев
Харьковский торгово-экономический институт Киевского национального торгово …, 2014
72014
Методологическая чистота представления результатов маркетинговых исследований как способ повышения их качества
АВ Катаев
Маркетинг и маркетинговые исследования, 444-453, 2013
62013
Regulation of the Competitiveness of Financial Business Structures
G Pawlowski, R Rusyn-Hrynyk, L Sopilnyk, L Yankovska, R Skrynkovskyy, ...
52021
Маркетинг
АВ Катаев
Народная украинская академия, 2016
52016
Маркетинг
A Kataev
Dialog, 2016
42016
Маркетинг: навчальний посібник
АВ Катаєв
Видавничий центр "Діалог", 2016
32016
Релевантність комунікацій на місцях продажу у сучасній концепції мерчандайзингу
A Kataev
Traektoriâ Nauki 2 (08), 7-14, 2016
32016
Методология и базовые процедуры идентификации интенсивности рыночной конкуренции
АВ Катаев
Траектория науки, 2015
32015
Соціально-орієнтований маркетинг-аудит
АВ Катаев
Kataev Andrey, 2005
32005
Marketynh doviry u suchasnomu ryteili [Trust Marketing in Modern Retail]
N Popova, A Kataiev
Marketynh innovatsii i innovatsii u marketynhu, 140-141, 2017
22017
Marketynh vzaiemodii: suchasna teoriia i praktyka [Relationship Marketing: Modern Theory and Practice]
N Popova, A Kataiev
Kharkiv: FOP Panov AM (in Ukrainian)[Попова, Н., & Катаєв, А.(Ред.).(2016 …, 2016
22016
Маркетинговые коммуникации в местах продаж: современные тренды
АВ Катаев, ЮО Жихарева
Маркетинговые коммуникации 2, 66-72, 2014
22014
Experimental study of heat transfer enhancement in a falling film of R21 on an array of horizontal tubes with MAO coating
N Pecherkin, A Pavlenko, O Volodin, A Kataev, I Mironova
International Communications in Heat and Mass Transfer 129, 105743, 2021
12021
The methodology and basic procedures of identification of the market competition intensity
A Kataev
Path of Science 1 (2-3), 2-1-2.20, 2015
12015
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20