Підписатись
Aнатолий Петрович Самодрин
Aнатолий Петрович Самодрин
профессор педагогики в Международный гуманитарно-педагогический институт "Бейт-Хана" (г. Днепр)
Підтверджена електронна адреса в bethana.org.ua
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Профільне навчання в середній школі
АП Самодрин
Монографія–Кременчук: ВЦ СГЕІ, 2004
602004
Архітектоніка профільної освіти: навчальнометодичний посібник
АП Самодрин
Кременчук: ПП Щербатих ОВ, 110-111, 2019
362019
Формування навчально-освітнього простору регіону:[монографія]
АП Самодрин
Кременчук: ПП Щербатих, 2006
292006
Організація діяльності профільно-диференційованої середньої загальноосвітньої школи
АП Самодрин
Анатолій Петрович Самодрин//АПН України. Ін-т педагогіки.–Кривий Ріг, 1998.–24 с, 1998
231998
Психопедагогічні експедиції шляхами демократизації життя особистості, освіти та громадянського суспільства
ВВ Рибалка, АП Самодрін, ВФ Моргун
ТАЛКОМ, 2019
172019
Педагогічна організація регіону: теорія і практика. Монографія
АП Самодрин
Кременчук: ПП Щербатих, 2006
132006
Вступ до профільного навчання: навч. посібник
АП Самодрин
Кременчук: ПП Щербатих, 2006
112006
Школотворення на зламі століть
АП Самодрин
Постметодика, 2001
92001
COVID-19 в измерениях философии, психологии и педагогики: пособие
ВВ Рыбалка, АП Самодрин
Киев, Днепр, Кременчуг: ПП Щербатых АВ 396, 2020
62020
Теоретичні засади системи профільного навчання в умовах регіону: дис.… докт. пед. наук: 13.00. 09–теорія навчання
АП Самодрин
Інститут педагогіки НАПН України.–Київ, 2011
52011
Технологія відбору учнів до профілів навчання в умовах профільнодиференційованої школи: формування профілів у 6-11 (12), 5-9 класах гімназії, 8-11 (12) класах ліцею
АП Самодрин, ОВ Забєліна, НМ Куліш
Кременчук: Про-Графіка, 1999
51999
Впровадження систем профільного навчання в умовах регіону: науково-методичний посібник
АП Самодрин
Кременчук, 2008.–110 с, 0
5
Школа–духовний осередок розвитку особистості, місцевої громади та держави
ВВ Рибалка, АП Самодрін, ВФ Моргун, ОМ Басанець, ТМ Третякова, ...
Талком, 2018
42018
Методологические особенности онлайн-исследования философских, психологических и педагогических проблем пандемии covid-19 и уроки для образования и общества
ВВ Рыбалка, АП Самодрин
Теоретичні дослідження у психології, 101-123, 2020
32020
Феномен інновації: емпіричне узагальнення досвіду запровадження науково-навчального комплексу Профільна освіта регіону
А Самодрин, Н Білик
Імідж сучасного педагога, 11-15, 2013
32013
Принцип синергетики і сучасна школа
АП Самодрин
ВЕРНАДСЬКИЙ: СТРАТЕГІЯ ШКОЛИ І ВНЗ, 23, 2002
32002
Децентралізація України у вимірах ноосфери
АП Самодрин
Імідж сучасного педагога, 3-5, 2015
22015
Школа-педагогічна майстерня часу
АП Самодрин, НІ Білик, ІМ Бобер
Імідж сучасного педагога, 9-13, 2015
22015
Принцип профільного навчання
АП Самодрин
Психолого-педагогічний супровід профілізації освіти: теорія і практика., 39, 2007
22007
Імідж сучасного педагога
НІ Білик
21999
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20