Профільне навчання в середній школі АП Самодрин Монографія–Кременчук: ВЦ СГЕІ, 2004 | 60 | 2004 |
Архітектоніка профільної освіти: навчальнометодичний посібник АП Самодрин Кременчук: ПП Щербатих ОВ, 110-111, 2019 | 36 | 2019 |
Формування навчально-освітнього простору регіону:[монографія] АП Самодрин Кременчук: ПП Щербатих, 2006 | 29 | 2006 |
Організація діяльності профільно-диференційованої середньої загальноосвітньої школи АП Самодрин Анатолій Петрович Самодрин//АПН України. Ін-т педагогіки.–Кривий Ріг, 1998.–24 с, 1998 | 23 | 1998 |
Психопедагогічні експедиції шляхами демократизації життя особистості, освіти та громадянського суспільства ВВ Рибалка, АП Самодрін, ВФ Моргун ТАЛКОМ, 2019 | 17 | 2019 |
Педагогічна організація регіону: теорія і практика. Монографія АП Самодрин Кременчук: ПП Щербатих, 2006 | 13 | 2006 |
Вступ до профільного навчання: навч. посібник АП Самодрин Кременчук: ПП Щербатих, 2006 | 11 | 2006 |
Школотворення на зламі століть АП Самодрин Постметодика, 2001 | 9 | 2001 |
COVID-19 в измерениях философии, психологии и педагогики: пособие ВВ Рыбалка, АП Самодрин Киев, Днепр, Кременчуг: ПП Щербатых АВ 396, 2020 | 6 | 2020 |
Теоретичні засади системи профільного навчання в умовах регіону: дис.… докт. пед. наук: 13.00. 09–теорія навчання АП Самодрин Інститут педагогіки НАПН України.–Київ, 2011 | 5 | 2011 |
Технологія відбору учнів до профілів навчання в умовах профільнодиференційованої школи: формування профілів у 6-11 (12), 5-9 класах гімназії, 8-11 (12) класах ліцею АП Самодрин, ОВ Забєліна, НМ Куліш Кременчук: Про-Графіка, 1999 | 5 | 1999 |
Впровадження систем профільного навчання в умовах регіону: науково-методичний посібник АП Самодрин Кременчук, 2008.–110 с, 0 | 5 | |
Школа–духовний осередок розвитку особистості, місцевої громади та держави ВВ Рибалка, АП Самодрін, ВФ Моргун, ОМ Басанець, ТМ Третякова, ... Талком, 2018 | 4 | 2018 |
Методологические особенности онлайн-исследования философских, психологических и педагогических проблем пандемии covid-19 и уроки для образования и общества ВВ Рыбалка, АП Самодрин Теоретичні дослідження у психології, 101-123, 2020 | 3 | 2020 |
Феномен інновації: емпіричне узагальнення досвіду запровадження науково-навчального комплексу Профільна освіта регіону А Самодрин, Н Білик Імідж сучасного педагога, 11-15, 2013 | 3 | 2013 |
Принцип синергетики і сучасна школа АП Самодрин ВЕРНАДСЬКИЙ: СТРАТЕГІЯ ШКОЛИ І ВНЗ, 23, 2002 | 3 | 2002 |
Децентралізація України у вимірах ноосфери АП Самодрин Імідж сучасного педагога, 3-5, 2015 | 2 | 2015 |
Школа-педагогічна майстерня часу АП Самодрин, НІ Білик, ІМ Бобер Імідж сучасного педагога, 9-13, 2015 | 2 | 2015 |
Принцип профільного навчання АП Самодрин Психолого-педагогічний супровід профілізації освіти: теорія і практика., 39, 2007 | 2 | 2007 |
Імідж сучасного педагога НІ Білик | 2 | 1999 |