Біловодська О. А., Беловодская Е. А., Біловодська Олена Анатоліївна, Bilovodska Olena
Біловодська О. А., Беловодская Е. А., Біловодська Олена Анатоліївна, Bilovodska Olena
Сумський державний університет, ФЕМ, кафедра маркетингу та управління інноваційною діяльністю
Немає підтвердженої електронної адреси
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Управління інноваційним розвитком
СМ Ілляшенко, ОА Біловодська, СН Ильяшенко, ЕА Беловодская
Видавництво СумДУ, 2006
3512006
Управління інноваційним розвитком промислових підприємств: монографія
СМ Ілляшенко, ОА Біловодська
Суми: Університетська книга 281, 50, 2010
1452010
Управління інноваційним розвитком промислових підприємств:[монографія]
ОАБ Ілляшенко С.М.
Суми: Університетська книга, 2010
1452010
Аналіз організаційної структури маркетингової діяльності підприємства
ОА Біловодська, ЕА Беловодская, OA Bilovodska
Механізм регулювання економіки, 124-129, 2006
110*2006
Логістика: Теорія та практика: Навч. посіб
ВМ Кислий, ОА Біловодська, ОМ Олефіренко, ОМ Смоляник
К..: Центр учбової літератури, 2010
792010
Аналіз і оцінка персонального брендингу в умовах підвищення професійного успіху особистості
ОА Біловодська, ЕА Беловодская, OA Bilovodska, МВ Пузікова, ...
Маркетинг і менеджмент інновацій, 67-74, 2011
73*2011
Удосконалення теоретико-методичного підходу до оцінки маркетингової привабливості регіону
ОА Біловодська, ЕА Беловодская, OA Bilovodska, ЛО Сигида, ...
Маркетинг і менеджмент інновацій, 55-66, 2011
71*2011
Маркетингові ризики та способи їх зниження у житлово-комунальному господарстві
ОА Біловодська, ЕА Беловодская, OA Bilovodska, ЄС Солдаєва, ...
Механізм регулювання економіки, 146-157, 2006
71*2006
Маркетингова політика розподілу: навч. посібник
ОА Біловодська
К.: Знання 376, 2008
63*2008
Теоретичні засади формування та реалізації державної інноваційної політики й її узгодження з інноваційною політикою підприємства.
ОА Біловодська
Проблеми науки, 2008
28*2008
Системний аналіз і вдосконалення теоретико-методологічних підходів до вибору напрямів інноваційного розвитку підприємств
ОА Біловодська
Проблеми науки, 7-15, 2004
232004
Теоретико-методичні засади створення бренда міста
ОА Біловодська, ЕА Беловодская, OA Bilovodska, НВ Гайдабрус
Маркетинг і менеджмент інновацій, 35-43, 2012
19*2012
Фундаментальні основи формування механізмів забезпечення інноваційного розвитку економічних систем. Порівняльний аналіз національних моделей формування механізмів забезпечення …
СМ Ілляшенко, СН Ильяшенко, ОВ Прокопенко, ОВ Прокопенко, ...
Вид-во СумДУ, 2011
17*2011
Теоретико-методологічне обґрунтування формування маркетингових каналів з позицій інноватики
ОА Біловодська, ЕА Беловодская
ТОВ «Друкарський дім «Папірус», 2012
152012
Формування маркетингових критеріїв щодо оцінки інноваційного потенціалу регіону
ОА Біловодська, OA Bilovodska, ЕА Беловодская, ОФ Грищенко, ...
Механізм регулювання економіки, 246-256, 2009
15*2009
Управління конфліктами в системі управління людським потенціалом підприємств
ОА Біловодська, ЕА Беловодская, ТВ Кириченко, ТВ Кириченко
Електронне наукове фахове видання" Економіка та суспільство" Мукачівський …, 2017
112017
Стратегічний підхід до формування бренда міста (на прикладі м. Сум)
ОА Біловодська, ЕА Беловодская, НВ Гайдабрус
Видавництво СумДУ, 2012
112012
Механізм управління потенціалом інноваційного розвитку промислових підприємств
ЮС Шипуліна, ЮС Шипулина, YS Shypulina, ВВ Божкова, ВВ Божкова, ...
ТОВ" ДД" Папірус", 2012
112012
РОЗРОБЛЕННЯ ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНОГО ПІДХОДУ ЩОДО КОМПЛЕКСНОЇ ОЦІНКИ УПАКОВКИ ПРОДУКЦІЇ В УМОВАХ ІННОВАЦІЙНОГО РОЗВИТКУ ХАРЧОВОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ1
ОА Біловодська
Маркетинг і менеджмент інновацій, 149, 2010
10*2010
Організаційно-економічні основи управління вибором напрямків інноваційного розвитку промислових підприємств
ОА Біловодська
Біловодська ОА–Суми, 2004
102004
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20