Підписатись
Біловодська О. А., Беловодская Е. А., Біловодська Олена Анатоліївна, Bilovodska Olena
Біловодська О. А., Беловодская Е. А., Біловодська Олена Анатоліївна, Bilovodska Olena
Сумський державний університет, ФЕМ, кафедра маркетингу та управління інноваційною діяльністю
Немає підтвердженої електронної адреси
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Управління інноваційним розвитком
СМ Ілляшенко, ОА Біловодська
Сумський державний університет, 2006
9442006
Аналіз організаційної структури маркетингової діяльності підприємства
ОА Біловодська, ЕА Беловодская, OA Bilovodska
Механізм регулювання економіки, 124-129, 2006
304*2006
Управління інноваційним розвитком промислових підприємств: монографія
СМ Ілляшенко, ОА Біловодська
Суми: Університетська книга 281, 50, 2010
2372010
Управління інноваційним розвитком промислових підприємств:[монографія]
ОАБ Ілляшенко С.М.
Суми: Університетська книга, 2010
2372010
Аналіз і оцінка персонального брендингу в умовах підвищення професійного успіху особистості
ОА Біловодська, ЕА Беловодская, OA Bilovodska, МВ Пузікова, ...
Маркетинг і менеджмент інновацій, 67-74, 2011
199*2011
Логістика: Теорія та практика: Навч. посіб
ВМ Кислий, ОА Біловодська, ОМ Олефіренко, ОМ Смоляник
К..: Центр учбової літератури, 2010
1872010
Підприємництво, торгівля та біржова діяльність
ІМ Сотник, ЛМ Таранюк, ТВ Бабій, ОА Біловодська, ГА Мішеніна, ...
Університетська книга, 2018
1822018
Маркетингові ризики та способи їх зниження у житлово-комунальному господарстві
ОА Біловодська, ЕА Беловодская, OA Bilovodska, ЄС Солдаєва, ...
Механізм регулювання економіки, 146-157, 2006
177*2006
Удосконалення теоретико-методичного підходу до оцінки маркетингової привабливості регіону
ОА Біловодська, ЕА Беловодская, OA Bilovodska, ЛО Сигида, ...
Маркетинг і менеджмент інновацій, 55-66, 2011
174*2011
Маркетингова політика розподілу: навч. посібник
ОА Біловодська
К.: Знання 376, 2008
161*2008
Социально-экономический потенциал устойчивого развития. Практикум
ЛГ Мельник, Л Хенс
Університетська книга, 2007
1162007
Формування інноваційної та інвестиційної політики промислового підприємства на засадах збалансованої системи показників
ПГ Перерва, ТО Кобєлєва, НП Ткачова
Вісник Національного технічного університету ХПІ. Серія: Технічний прогрес …, 2015
922015
Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу
СМ Ілляшенко, ВЯ Заруба, ЛГ Мельник, ПГ Перерва, ІЛ Решетнікова, ...
Університетська книга, 2008
922008
Мотиваційні механізми дематеріалізаційних та енергоефективних змін національної економіки
ІМ Сотник, ВГ Боронос, ТА Васильєва, ІО Галиця, АВ Кучмійов, ...
Університетська книга, 2016
872016
Устойчивое развитие: теория, методология, практика
ЛГ Мельник, ИГ Коблянская, ТВ Нестеренко, ТА Акимова, ...
Университетская книга, 2009
562009
Фундаментальні основи формування механізмів забезпечення інноваційного розвитку економічних систем. Порівняльний аналіз національних моделей формування механізмів забезпечення …
СМ Ілляшенко, СН Ильяшенко, ОВ Прокопенко, ОВ Прокопенко, ...
Вид-во СумДУ, 2011
54*2011
Financial monitoring in the bank as a market instrument in the conditions of innovative development and digitalization of economy: Management and legal aspects of the risk …
V Vovk, Y Zhezherun, O Bilovodska, V Babenko, A Biriukova
International Journal of Industrial Engineering & Production Research, 2020
532020
Upravlinnia innovatsiinym rozvytkom promyslovykh pidpryyemstv [Management of innovation development industry], monograph
S Illiashenko, O Bilovodska
Universytetska knyha, Sumy, Ukraine, 2010
492010
Green tourism business as marketing perspective in environmental management
O Gryshchenko, V Babenko, O Bilovodska, T Voronkova, I Ponomarenko, ...
Global Journal of Environmental Science and Management, 2022
472022
Теоретико-методичні засади створення бренда міста
ОА Біловодська, ЕА Беловодская, OA Bilovodska, НВ Гайдабрус
Маркетинг і менеджмент інновацій, 35-43, 2012
44*2012
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20