Подписаться
Євсейцева Олена Сергіївна (Yevseitseva Olena)  (Evseytseva Olena) (Ievseitseva Olena) Yevseytseva
Євсейцева Олена Сергіївна (Yevseitseva Olena) (Evseytseva Olena) (Ievseitseva Olena) Yevseytseva
Kyiv National University of Technologies and Design
Подтвержден адрес электронной почты в домене knutd.edu.ua - Главная страница
Название
Процитировано
Процитировано
Год
Організація та проектування логістичних систем
МП Денисенко, ЛГ Шморгун, НГ Шморгун-Allison, ОС Бондаренко, ...
Міленіум, 2016
1332016
Новітні технології інтернет-маркетингу
МВ Богуславська
Міжнародний науковий журнал Інтернаука, 108-110, 2017
222017
Таргетинг–цілеспрямований вплив на споживача
ОС Євсейцева, ДД Меркулова
Економiка та держава, 2019
172019
Формування бренду в сучасних умовах товарного ринку
АО Какодєй
Міжнародний науковий журнал Інтернаука, 76-79, 2017
152017
Аналіз медійного ринку України
ОС Євсейцева, ГМ Собцева
Ефективна економіка, 2016
122016
Аналіз ринку снекової продукції України
ОС Євсейцева, АВ Ющенко
Вісник Київського національного університету технологій та дизайну, 2012
112012
Психологічні аспекти вивчення поведінки споживача
ОС Євсейцева, ДС Потєха
Інвестиції: практика та досвід, 30-34, 2016
102016
Маркетинг впливу
АД Матвеєва, ОС Євсейцева
Як знайти найкращих агентів впливу, 44, 0
9
Аналіз ринку роздрібної торгівлі
ОС Євсейцева
Журнал “Економіка та держава”-наукове фахове видання України з питань економіки, 2016
72016
Казначейство банку
АО Кириченко, МП Денисенко, АП Гречан, ІМ Грищенко, СА Єрохін, ...
Центр учбової літератури, 2010
72010
Реструктуризація підприємства як засіб адаптації до ринкових вимог
ОС Євсейцева
Проблеми науки, 2003
62003
Сучасні методики прогнозування кон'юнктури ринку та їх використання при проведенні маркетингових досліджень
ОС Євсейцева, ДВ Новіков
Економіка та держава, 2016
52016
Industry 4.0 Technologies in Ensuring Environmental Friendliness of Production and Product Quality
A Kasych, O Cherniavska, S Bondarenko, O Ievseitseva, V Glukhova
Proceedings of the 2022 IEEE 4th International Conference on Modern …, 2022
42022
Дослідження особливостей методики розробки рекламної кампанії вищого навчального закладу
ОС Євсейцева, ДВ Кретова
Ефективна економіка, 2017
42017
Аналіз поведінки споживача методом" мапа подорожі споживача"
ОС Євсейцева, ДС Потєха
Економіка та держава, 52-54, 2017
42017
Особливості розробки маркетингової стратегії вищого навчального закладу
ОС Євсейцева, ДВ Новіков
Економіка та держава, 77-79, 2017
42017
DIGITAL-MARKETING AS A MODERN TOOL FOR PROMOTION OF GOODS AND SERVICES IN SOCIAL NETWORKS
O Yevseitseva, Z Liulchak, O Semenda, M Jarvis, I Ponomarenko
FINANCIAL AND CREDIT ACTIVITY-PROBLEMS OF THEORY AND PRACTICE 1 (Issue42 …, 2022
32022
Public relation як система формування іміджу вузу
ОС Євсейцева, ІВ Лучанська
Ефективна економіка, 2017
32017
Digitalization of marketing communications
O Yevseitseva, D Shkut
Evropský časopis ekonomiky a managementu, 2020
22020
Стратегічний маркетинг як інструмент підтримки конкурентоспроможності аграрних компаній
ОС Євсейцева, ПС Волковинська
Агросвіт, 2019
22019
В данный момент система не может выполнить эту операцию. Повторите попытку позднее.
Статьи 1–20