Подписаться
Мурована Любов Вікторівна / Lyubov Murovana
Мурована Любов Вікторівна / Lyubov Murovana
Київський національний університет технологій та дизайну
Подтвержден адрес электронной почты в домене knutd.edu.ua - Главная страница
Название
Процитировано
Процитировано
Год
Процес розробки та реалізації конкурентної стратегії підприємства
ОВ Панченко, ЛВ Мурована
Технології та дизайн, 2014
82014
Франшиза як ефективний інструмент ведення готельно-ресторанного бізнесу
НВ Кулак, ЛВ Мурована
Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. Серія …, 2019
42019
Візуальний мерчандайзинг–новий погляд на асортимент
ЛВ Мурована
Вісник Хмельницького національного університету, 96-98, 2009
42009
SEO-оптимізація як інструмент інтернет-маркетингу
МВ Богуславська, ЛВ Мурована
Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління, 2016
32016
Маркетингові підходи до формування асортименту товарів легкої промисловості
ЛВ Мурована
Вісник Київського національного університету технологій та дизайну, 2010
32010
Методологія проведення переговорів в контексті сучасних професійних комунікацій
ЛВ Мурована
Наукові розробки молоді на сучасному етапі, 2017
22017
Ребрендинг торгової марки, причини та цілі
БО Іщук, ЛВ Мурована
Наукові розробки молоді на сучасному етапі, 2016
12016
Роль соціальних мереж у сучасному маркетингу
ЛВ Зинорук, ЛВ Мурована
Наукові розробки молоді на сучасному етапі, 2016
12016
Особливості формування маркетингової стратегії на підприємствах легкої промисловості
АМ Махіня, ЛВ Мурована
Вісник Київського національного університету технологій та дизайну, 2013
12013
Основні тенденції українського ринку публічних закупівель у 2018 році
ЛВ Мурована
Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. Серія …, 2018
2018
Психологічна складова рекламного звернення
ЛВ Мурована
Наукові розробки молоді на сучасному етапі, 2018
2018
Тендерні закупівлі, як засіб мінімізації витрат ВНЗ
ЛВ Мурована
Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління, 2017
2017
Допорогові закупівлі у ВНЗ України
ЛВ Мурована
Наукові розробки молоді на сучасному етапі, 2017
2017
Роль соціальних мереж у сучасному маркетингу
ЛВ Мурована, ЛВ Зинорук
Наукові розробки молоді на сучасному етапі, 2016
2016
Методика здійснення публічних закупівель у вищих навчальних закладах України
ЛВ Мурована
Інноваційна економіка, 153-159, 2016
2016
Особливості створення позитивного іміджу компанії
МД Українець, ЛВ Мурована
Наукові розробки молоді на сучасному етапі, 2016
2016
Методи маркетингових досліджень в Україні
АО Гончаренко, ЛВ Мурована
Наукові розробки молоді на сучасному етапі, 2016
2016
Сучасні тенденції розвитку маркетингу
МВ Богуславська, ЛВ Мурована
Наукові розробки молоді на сучасному етапі, 2016
2016
Перспективи розвитку легкої промисловості України в умовах інтеграції
ЛВ Мурована
Наукові розробки молоді на сучасному етапі, 2016
2016
Нові методи проведення маркетингових досліджень
ОЮ Хапіна, ЛВ Мурована
Наукові розробки молоді на сучасному етапі, 2016
2016
В данный момент система не может выполнить эту операцию. Повторите попытку позднее.
Статьи 1–20