Мурована Любов Вікторівна (Lyubov Murovana)
Мурована Любов Вікторівна (Lyubov Murovana)
Київський національний університет технологій та дизайну
Подтвержден адрес электронной почты в домене knutd.edu.ua - Главная страница
Название
Процитировано
Процитировано
Год
Маркетингові підходи до формування асортименту товарів легкої промисловості
ЛВ Мурована
Вісник Київського національного університету технологій та дизайну, 2010
52010
ВІЗУАЛЬНИЙ МЕРЧАНДАЙЗИНГ—НОВИЙ ПОГЛЯД НА АСОРТИМЕНТ
ЛВ Мурована
Вісник Хмельницького національного університету, 96-98, 2009
32009
Процес розробки та реалізації конкурентної стратегії підприємства
ОВ Панченко, ЛВ Мурована
Технології та дизайн, 2014
22014
Франшиза як ефективний інструмент ведення готельно-ресторанного бізнесу
НВ Кулак, ЛВ Мурована
Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. Серія …, 2019
12019
Особливості формування маркетингової стратегії на підприємствах легкої промисловості
АМ Махіня, ЛВ Мурована
Вісник Київського національного університету технологій та дизайну, 2013
12013
THE FRANCHISE AS AN EFFECTIVE TOOL IN MANAGING HOTEL AND RESTAURANT BUSINESS
НВ Кулак, ЛВ Мурована
Bulletin of the Kyiv National University of Technologies and Design. Series …, 2019
2019
Основні тенденції українського ринку публічних закупівель у 2018 році
ЛВ Мурована
Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. Серія …, 2018
2018
THE KEY TRENDS OF UKRAINIAN MARKET OF PUBLIC PROCUREMENT IN 2018
ЛВ Мурована
Bulletin of the Kyiv National University of Technologies and Design. Series …, 2018
2018
Психологічна складова рекламного звернення
ЛВ Мурована
Наукові розробки молоді на сучасному етапі, 2018
2018
Тендерні закупівлі, як засіб мінімізації витрат ВНЗ
ЛВ Мурована
Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління, 2017
2017
Методологія проведення переговорів в контексті сучасних професійних комунікацій
ЛВ Мурована
Наукові розробки молоді на сучасному етапі, 2017
2017
Допорогові закупівлі у ВНЗ України
ЛВ Мурована
Наукові розробки молоді на сучасному етапі, 2017
2017
Методика здійснення публічних закупівель у вищих навчальних закладах України
ЛВ Мурована
Інноваційна економіка, 153-159, 2016
2016
Особливості створення позитивного іміджу компанії
МД Українець, ЛВ Мурована
Наукові розробки молоді на сучасному етапі, 2016
2016
Ребрендинг торгової марки, причини та цілі
БО Іщук, ЛВ Мурована
Наукові розробки молоді на сучасному етапі, 2016
2016
Методи маркетингових досліджень в Україні
АО Гончаренко, ЛВ Мурована
Наукові розробки молоді на сучасному етапі, 2016
2016
SEO-оптимізація як інструмент інтернет-маркетингу
МВ Богуславська, ЛВ Мурована
Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління, 2016
2016
Сучасні тенденції розвитку маркетингу
МВ Богуславська, ЛВ Мурована
Наукові розробки молоді на сучасному етапі, 2016
2016
Перспективи розвитку легкої промисловості України в умовах інтеграції
ЛВ Мурована
Наукові розробки молоді на сучасному етапі, 2016
2016
Нові методи проведення маркетингових досліджень
ОЮ Хапіна, ЛВ Мурована
Наукові розробки молоді на сучасному етапі, 2016
2016
В данный момент система не может выполнить эту операцию. Повторите попытку позднее.
Статьи 1–20