Відділ відкритих освітньо-наукових інформаційних систем
НазваПосиланняРік
Теоретичні та методичні засади професійної підготовки майбутніх учителів інформатики за кредитно-модульною системою
ОМ Спірін
Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2007
1512007
Інформаційно-комунікаційні та інформатичні компетентності як компоненти системи професійно-спеціалізованих компетентностей вчителя інформатики
ОМ Спірін
Інформаційні технології і засоби навчання 5 (13), 2009
1242009
Проблеми інформатизації освіти України в контексті розвитку досліджень оцінювання якості засобів ІКТ
МП Шишкіна, ОМ Спірін, ЮГ Запорожченко
Електронне фахове видання. Інформаційні технології і засоби навчання, 27, 2012
782012
Критерії і показники якості інформаційно-комунікаційних технологій навчання
ОМ Спірін
Інформаційні технології і засоби навчання 1 (33), 2013
652013
Проектування системи електронних бібліотек наукових і навчальних закладів АПН України
ОМ Спірін, ВМ Саух, ВА Резніченко, ОВ Новицький
Інформаційні технології і засоби навчання 6 (14), 2009
642009
Відкриті web-орієнтовані системи моніторингу впровадження результатів науково-педагогічних досліджень
ВЮ Биков, ЛА Лупаренко, ОМ Спірін
59*2015
Інформаційно-комунікаційні технології моніторингу впровадження результатів науково-дослідних робіт
ОМ Спірін
Інформаційні технології і засоби навчання, 132-152, 2013
492013
Методична система базової підготовки вчителя інформатики за кредитно-модульною технологією
ОМ Спірін
Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2013
392013
ББК 74.580 С72
ОМ Спірін
39*2013
Застосування віртуальних соціальних мереж для потреб загальної середньої освіти
АВ Яцишин
Інформаційні технології в освіті, 119-126, 2014
372014
Відкрита освіта у категоріальному полі вітчизняних і зарубіжних учених
МП Лещенко, АВ Яцишин
Інформаційні технології і засоби навчання, 1-16, 2014
362014
Теоретичні та методичні основи кредитно-модульної системи навчання майбутніх учителів інформатики
ОМ Спірін
Житомирський державний університет імені Івана Франка, 2009
362009
Система Moodle як засіб розвитку предметних компетентностей учителів інформатики в умовах дистанційної післядипломної освіти
ОМ Спірін
Житомирський державний університет імені Івана Франка, 2011
35*2011
Інформаційно-комунікаційні технології навчання: критерії внутрішнього оцінювання якості Інформаційні технології і засоби навчання. 2010. № 5 (19).[Електронний ресурс]
ОМ Спірін
Режим доступу: http://www. ime. edu-ua. net/em. html, 2010
352010
Концептуальні засади побудови мережі електронних бібліотек Національної академії педагогічних наук України [Електронний ресурс]
ОМ Спірін
Інформаційні технології і засоби навчання, 31, 2012
342012
ІНСТРУМЕНТАРІЙ ВИЯВЛЕННЯ ПЛАГІАТУ В НАУКОВИХ РОБОТАХ&58; АНАЛІЗ ПРОГРАМНИХ РІШЕНЬ
LA Luparenko
Information Technologies and Learning Tools 40 (2), 151-169, 2014
33*2014
Інструментарій виявлення плагіату в наукових роботах: аналіз програмних рішень
ЛА Лупаренко
Інформаційні технології і засоби навчання, 151-169, 2014
332014
Використання електронних журнальних систем відкритого доступу для випуску науково-освітніх видань: порівняльний аналіз програмного забезпечення [Електронний ресурс]
ЛА Лупаренко
Інформаційні технології і засоби навчання, 25, 2011
322011
Компетентнісний підхід у проектуванні професійної підготовки вчителя інформатики
О Спірін
Вища освіта України, 110-116, 2008
302008
Хмарні сервіси Office 365: навчальний посібник
СГ Литвинова, ОМ Спірін, ЛП Анікіна
ЦП" Компринт", 2015
292015
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20