Підписатись
Лозовська Ганна Миколаївна/ Lozovska Ganna
Лозовська Ганна Миколаївна/ Lozovska Ganna
Odessa National University of Technology
Підтверджена електронна адреса в ontu.edu.ua - Домашня сторінка
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Основні тенденції розвитку ринку молочної продукції і методи її просування
МР Мардар, ГМ Лозовська, СА Памбук, ГК Гожелова
82019
ОЦІНКА ЕФЕКТИВНОСТІ МЕДІАПЛАНУВАННЯ ЯК СКЛАДОВОЇ УПРАВЛІННЯ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
ГМ Лозовська
Вісник Хмельницького національного університету 1 (№ 2), 149-153, 2017
82017
МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ ПРИ ПОЗИЦІОНУВАННІ ТА ВИВЕДЕННІ НА РИНОК НИЗЬКОКАЛОРІЙНОГО МАЙОНЕЗУ, ЗБАГАЧЕНОГО КОМПЛЕКСОМ СИНБІОТИКІВ
МТМ Мардар М.Р.,Ткаченко Н.А., Лозовська Г. М.
Харчова наука і технологія 10 (1), 3-8, 2016
4*2016
Маркетинговий інструментарій впровадження соціально значущих інноваційних послуг (на прикладі послуг національного цифрового телебачення)
НО Князєва, ГМ Лозовська
Бізнес Інформ, 424-431, 2014
32014
Стратегічне планування маркетингової діяльності підприємства на ринку плодоовочевої консервації
ГМ Лозовська, ОІ Хлєбодарова
Економічний вісник Запорізької державної інженерної академії, 134-142, 2018
22018
Розробка SMM-стратегії при просуванні товару
ГМ Лозовська
12020
Сучасні методи просування товарів
МР Мардар, ГМ Лозовська, ІА Устенко
12018
Сучасний стан, проблеми та перспективи розвитку ринку маркетингових сервісів України
ГМ Лозовська
Науковий вісник Ужгородського університету. Серія «Економіка», 198-205, 2017
12017
Місце і роль маркетингової стратегії у стратегічному наборі підприємства
ГМ Лозовська
Zbiór raportów naukowych., 16, 2014
12014
Оцінка соціальної ефективності впровадження інноваційних послуг (на прикладі послуг національного цифрового телебачення)
ГМ Лозовська
Вісник Одеського національного університету. Серія: Економіка, 203-209, 2014
12014
Механізми соціально-етичного маркетингу при впровадженні інноваційної послуги
ЛГМ Князєва Н.О.
Економічний простір:Збірник наукових праць., с. 111-115, 2009
12009
ВИКОРИСТАННЯ ІНСТРУМЕНТІВ НЕЙРОМАРКЕТИНГУ ПРИ ПРОСУВАННІ ТОВАРІВ І ПОСЛУГ В СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ
Г Лозовська, Р Значек
Економіка та суспільство, 2024
2024
Психоколористика та кольорові рішення для магазинів як важливий аспект підвищення ефективності мерчандайзингу
ГМ Лозовська
Проблеми сучасних трансформацій. Серія: економіка та управління, 2023
2023
Особливості практичного застосування інструментів digital-маркетингу при просуванні товарів і послуг
РР Значек, ГМ Лозовська
Міжнародний науковий журнал Інтернаука. Серія: Економічні науки, 98-104, 2023
2023
Дослідження позиціонування підприємств сфери швидкого харчування в Україні
ГМ Лозовська, РР Значек
2022
КОМПЛЕКСНЕ ВИКОРИСТАННЯ НОВІТНІХ МЕТОДІВ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ У СИСТЕМІ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ ХАРЧОВОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ Анотація
ГМ ЛОЗОВСЬКА, ОО ГОЛУБЬОНКОВА
Український журнал прикладної економіки Ukrainian Journal of Applied …, 2021
2021
Покращення асортиментної політики підприємства ПрАТ «Чумак»
МС Статєва, ГМ Лозовська
2021
Маркетингові комунікації в діяльності промислового підприємства
РР Значек, МР Мардар, ГМ Лозовська
2021
Необхідність і актуальність визначення цільової аудиторії в сучасних ринкових умовах
ГМ Лозовська, ІО Ковалів, РР Значек
2021
DIGITAL-МАРКЕТИНГ: СУЧАСНІ ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ І ОСОБЛИВОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ ЙОГО ІНСТРУМЕНТІВ
ЛГ Миколаївна
МІЖНАРОДНИЙ НАУКОВИЙ ЖУРНАЛ «ІНТЕРНАУКА»., 75, 2021
2021
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20