Кафедра маркетингу, інновацій та регіонального розвитку
Кафедра маркетингу, інновацій та регіонального розвитку
економічний факультет, Чернівецький національний університет
Підтверджена електронна адреса в chnu.edu.ua - Домашня сторінка
НазваПосиланняРік
Становлення регіонального ринку інновацій в Україні
ІМ Буднікевич
Маркетинг 12, 2, 2010
63*2010
Становлення регіонального ринку інновацій в Україні
ІМШ ІМ Буднікевич
Чернівці: Зелена Буковина, 29-30, 2002
632002
Муніципальний маркетинг: теорія, методологія, практика
ІМ Буднікевич
Чернівці: Чернівецький нац. ун-т, 2012
37*2012
Визначення оптимальних рекреаційно-туристичних зон в умовах транскордонного співробітництва
ОВК ВФ Кифяк, ЯІ Виклюк
Формування ринкових відносин в Україні, 68, 2007
172007
Становлення регіонального ринку інновацій: теорія та практика (на прикладі Карпатського регіону)
ІМ Буднікевич
Чернівец. нац. ун-т.–Львів, 2002.–16 с, 2002
122002
Соціально-етична концепція муніципального маркетингу, як філософія муніципального управління
ІМ Буднікевич
Сталий розвиток економіки, 242-249, 2011
62011
Ринок інновацій: предмет та структура
С Ільєнкова
Вісник ТУП. Наук. журн, 69-72, 0
6
Роль специфічних елементів комплексу маркетингу у формуванні та реалізації сучасних концепцій розвитку міста
IA Iryna Budnikevych
Схід, 33-39, 2014
5*2014
Охорона праці в Україні: проблеми, досвід, перспективи
ЛВР І.Б. Бабух
Соціально-економічні проблеми сучасного періоду України., 222-228, 2014
52014
SWOT-аналіз у маркетингу: методика та практика
ІМ Буднікевич
навч. посіб./ІМ Буднікевич [та ін.], 2013-88, 2013
52013
Роль специфічних елементів комплексу маркетингу у формуванні та реалізації сучасних концепцій розвитку міста
ІА І Буднікевич
Схід, 33-39, 2013
52013
Регіональні детермінанти становлення туристичної галузі в контексті розвитку «зеленої економіки»
ОВК ВФ Кифяк
52012
Рекреаційна спеціалізація як умова посилення конкурентоспроможності регіону
ВК Олександр Кифяк
Формування ринкових відносин в Україні, 157-161, 2009
5*2009
ФОРМУВАННЯ КОНКУРЕНТНИХ ПЕРЕВАГ ВНЗ: МАРКЕТИНГОВИЙ ПІДХІД
НВР ІМ Буднікевич
НАУКОВИЙ В І С Н И К, 108, 2014
4*2014
Туризм як фактор вдосконалення галузевої структури регіональної економіки
ОВ Кифяк
ЧТЕІ КНТЕУ, 2010
42010
Управління підприємницькими ризиками в умовах економічної діяльності на прикладі підприємницьких структур Чернівецької області: дис.… кандидата екон. наук: 08.06. 02 …
ІГ Черданцева
Чернівецький державний університет ім. Ю. Федьковича.–Чернівці, 2000
42000
Напрямки застосування маркетингових інструментів та технологій у підвищенні конкурентоспроможності регіону та регіональних ринків
І Буднікевич, Н Ютиш, Н Тафій
Схід, 17-25, 2017
32017
Trends of taking into account of international factors in marketing adaptational strategies of regional centres
B Iryna, T Tetyana
Ecoforum Journal 3 (1), 5, 2014
32014
Використання технології pest-аналізу при формуванні стратегій розвитку суб’єктів регіональних ринків (на прикладі ринку юридичних послуг)
НГТ ІМ Буднікевич
Сталий розвиток економіки, 225-235, 2013
32013
Напрямки використання інструментів класичної концепції муніципального маркетингу в забезпеченні конкурентоспроможності міста
ІМ Буднікевич, ИМ Будникевич
ТОВ «ВТД «Університетська книга», 2011
32011
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20