Релігійна освіта в державних школах: європейський та український контекст ВЮ Кришмарел Проблеми сучасного підручника, 121-130, 2013 | 10 | 2013 |
До питання про ілюстрації в шкільних підручниках: особливості предметів духовно-морального спрямування ВЮ Кришмарел Проблеми сучасного підручника, 341-349, 2014 | 4 | 2014 |
До питання про впровадження навчання релігійної освіти у ЗНЗ: статистичні дані (на прикладі України, РФ та Білорусі) ВЮ Кришмарел Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка, 18-24, 2014 | 4 | 2014 |
До питання про впровадження релігієзнавчого компоненту в курс Історія України (10-11 класи) ВЮ Кришмарел Педагогічна освіта: теорія і практика, 72-78, 2011 | 4 | 2011 |
Теоретико-методологічні аспекти дослідження понять" смерть" та" любов"(філософський та релігієзнавчий виміри) ВЮ Кришмарел МЕДИЦИНА» МІХАЛА ХОРОМАНСЬКОГО, 2010 | 4 | 2010 |
Методи навчання філософії в контексті компетентнісно орієнтованої історичної і громадянської освіти в ліцеї В Кришмарел Проблеми сучасного підручника, 123-123, 2019 | 3 | 2019 |
Вивчення питань релігії в курсі історії України у 7-8-х класах ВЮ Кришмарел ТОВ «КОНВІ ПРІНТ», 2018 | 3 | 2018 |
Релігійна культура як складник історії України: основні поняття ВЮ Кришмарел Український педагогічний журнал, 67-75, 2017 | 2 | 2017 |
Забезпечення в Україні свободи совісті та віросповідання на уроках з предметів духовно-морального спрямування ВЮ Кришмарел Вісник Національної академії Державної прикордонної служби України, 2013 | 2 | 2013 |
РЕЛІГІЙНА ЕТИКА ЧИ РЕЛІГІЙНА ОСВІТА? ТОЧКИ ДОТИКУ ТА МЕТОДОЛОГІЧНІ ПРОБЛЕМИ ВПРОВАДЖЕННЯ (Religious Ethics or Religious Education? Points of Contiguity and Methodological … ВЮ Кришмарел Наукові записки. Серія" Психологія і педагогіка", 231-238, 2012 | 2 | 2012 |
Феноменология сакрального искусства (на примере христианской естетики)/Виктория Кришмалер В Кришмарел Феноменология религии: между сакральным и профанным. Материалы Международной …, 2011 | 2 | 2011 |
Актуальні питання компетентнісно орієнтованої методики навчання історії та громадянської освіти в ліцеї: методичний посібник ВЮ Кришмарел, ЮБ Малієнко, ТІ Мацейків, ТО Ремех КОНВІ ПРІНТ, 2021 | 1 | 2021 |
Навчання філософії в школі: основні тенденції ВЮ Кришмарел Український педагогічний журнал, 126-135, 2018 | 1 | 2018 |
Релігієзнавча компетентність у загальноосвітніх навчальних закладах: актуальність, генетика, складники ВЮ Кришмарел Український педагогічний журнал, 66-73, 2016 | 1 | 2016 |
Оригінал-макети підручників з історії України для 7 класу: релігієзнавча складова ВЮ Кришмарел Проблеми сучасного підручника, 299-308, 2015 | 1 | 2015 |
До питання про узгодження типологізацій відносин між державою, релігійними організаціями та освітою ВЮ Кришмарел Софія 2 (4), 34-37, 2015 | 1 | 2015 |
Методико-методологічні проблеми підручників з предметів духовно-морального спрямування В Кришмарел Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, 2014 | 1 | 2014 |
Релігійна освіта в середніх загальноосвітніх закладах України: місце і вплив католицької складової В Кришмарел Українське релігієзнавство, 355-363, 2013 | 1 | 2013 |
Релігійні чинники в осмисленні феномена любові в добу середньовіччя та сучасності В Кришмарел Наукові записки [Національного університету Острозька академія]. Сер …, 2009 | 1 | 2009 |
Інтеграція в загальній середній освіті: сутнісні особливості, світові тенденції, українські перспективи В Кришмарел Український Педагогічний журнал, 65-74, 2021 | | 2021 |