Гудкова Наталія Миколаївна /  Nataliia Gudkova
Гудкова Наталія Миколаївна / Nataliia Gudkova
Kyiv National University of Technologies and Dersign
Подтвержден адрес электронной почты в домене knutd.edu.ua - Главная страница
Название
Процитировано
Процитировано
Год
Лингвосемиотика русской рекламы: история и современность (Часть 1. Дореволюционный период)
Слухай НВ, Паршук НВ, Гудкова НН
К., Изд-во ИФ КНУ.–91с, 2012
4*2012
Становление концепта «Эксклюзивность» в русском печатном рекламном тексте XIX-XXI ст.
Гудкова Наталья
монография, 310 с., 2012
42012
Становлення концепту "Ексклюзивність" у російському друкованому реклманому тексті XIX-XXI ст.
Гудкова Наталія
автореф. дис ... канд. філол. наук : 10.02.02, 20 с., 2012
32012
Сценарии манипуляций сознанием в рекламных текстах элитных товаров
Гудкова Наталья
XXXIX Международная филологическая конференция. Секция Психолингвистика, 2010
32010
Педагогічний аспект лінгво-культурної адаптації іноземних студентів у мовному середовищі сучасної України
Гудкова Наталія
Діалог культур у Європейському освітньому просторі : Матеріали ІІ …, 2017
22017
The Language of Colour as a Stimulus for Unconscious Hedonistic Associations in Modern Beauty Product Advertising
Gudkova Nataliia
Applied Linguistics 37 (Issue 6 (2), (December)), 1282-1290, 2016
22016
Особенности фреймовой структуры современных рекламных текстов (на материале рекламы элитной косметики)
Гудкова Наталья
Філологічні науки: зб. наук. пр., 287-293, 2009
22009
Метафорические модели современной русской рекламы элитных товаров
Гудкова Наталья
Мова і культура 134 (12), 213-218, 2009
22009
Сутність комунікативно-когнітивного підходу до викладання іноземної мови фахового спрямування у вищому навчальному закладі
Гудкова Наталія
Наукові записки Національного університету «Острозька Академія». Серія …, 2015
12015
Особливості трансформації метафори при перекладі англомовного наукового тексту на українську мову
Гудкова Наталія
Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія …, 2014
12014
Образные средства объективации идеи «эксклюзивность» в дореволюционной рекламе
Гудкова Наталья
Мовні і концептуальні картини світу, 2011
12011
Структура фрейму «Ексклюзивна реклама» в дореволюційний період (на матеріалі текстів референтної групи «Парфумерія, косметика»)
Гудкова Наталія
Мовні і концептуальні картини світу, 160—166, 2010
12010
Цвет как стимул неосознанных ассоциаций в русской рекламе парфюмерии и косметики
Гудкова Наталья
Мовні і концептуальні картини світу.–КНУ ім. Тараса Шевченка, 378-383, 2010
12010
Синестезия как воплощение сенсорной стратегии воздействия в рекламе
Гудкова Наталья
Международная научно-практическая конференция, посвященная 80-летию …, 2009
12009
Культурна адаптація при перекладі текстів газетно-інформаційного стилю
Гудкова Наталія
Матеріали четвертої науково-практичної конференції «Мова в контексті …, 2008
12008
Перспективність інформаційно-комп’ютерних технологій у викладанні іноземних мов: цифрові аборигени у цифровому суспільстві
НМ Гудкова
VI щорічна Міжнародна науково-практична конференція "Сучасні тенденції …, 2020
2020
Strategies for effective computer-supported collaborative learning
N Gudkova
V Міжнародна науково-практична конференція "Сучасні виклики і актуальні …, 2020
2020
Особливості адаптації британської освіти до потреб іноземних студентів
НМ Гудкова
V Міжнародна конференція «Діалог культур у Європейському освітньому просторі …, 2020
2020
Gamification in the context of special purpose foreign language teaching
N Gudkova
ІІ Міжнародна науково-практична конференція "Лінгвістичні та методологічні …, 2020
2020
The influence of conscious fashion on the world
Н Гудкова, А Щербацька
V Всеукраїнська науково-практична конференція "Інноваційні тенденції …, 2020
2020
В данный момент система не может выполнить эту операцию. Повторите попытку позднее.
Статьи 1–20