Подписаться
Вікторія Добрянська
Вікторія Добрянська
Національний університет "Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка"
Подтвержден адрес электронной почты в домене nupp.edu.ua
Название
Процитировано
Процитировано
Год
Організація ефективного просування та продажу продукції на підприємстві
І Куртіна, Д Вікторія
Молодий вчений, 38-39, 2014
352014
Тенденції та перспективи розвитку рекламно-комунікаційного ринку України
ТС Глущенко, ВВ Добрянська
Бизнес Информ, 327-332, 2015
172015
Marketing Aspects of Image Formation and Investment Attractiveness of Territories and Enterprises
2020 SM Shevchuk, VV Dobrianska, NP Myskovets, MO Kokhan, TV Shepel ...
International Journal of Economics & Business Administration (IJEBA), pages …, 2020
9*2020
Управління товарним асортиментом продукції лісогосподарських підприємств.
СОВ Добрянська В. В.
Ефективна економіка, 2020
62020
Tendentsiyi ta perspektyvy rozvytku reklamnokomunikatsiynoho rynku Ukrayiny [Trends and prospects for the development of advertising and communication market of Ukraine]
TS Hlushchenko, VV Dobryans' ka
Business Inform 4, 327-332, 2015
62015
Комплексна інтегральна маркетингова оцінка конкурентоспроможності продукції ПрАТ «Миргородський завод мінеральних вод».
ВВ Добрянська, ІО Іваненко
Дніпровський державний аграрно-економічний університет, 2021
52021
Маркетинг в жилищном строительстве
ВВ Добрянская, ЧЮ Владимировна
Молодий вчений, 59-63, 2015
4*2015
Інноваційні підходи до формування стратегії міжнародного маркетингу компанії для виходу на зовнішні ринки
ЛМ Титаренко, ВВ Добрянська, КЮ Бикова
Проблеми системного підходу в економіці, 150-155, 2019
32019
Ethno Cultural Specifics Brand Marketing and Social Development and Promotion Aspects
OK Viktoria Dobryanska, Raisa Shynkarenko, Maryna Muller
International Journal of Engineering & Technology, P. 258-262, 2018
32018
Сучасні моделі управління збутовою діяльністю підприємства
Д Вікторія
Науковий вісник Херсонського державного університету, 80-84, 2014
3*2014
Сучасні моделі управління збутовою діяльністю підприємства
Д Вікторія
Науковий вісник Херсонського державного університету, 2014
3*2014
Розвиток маркетингу закладів вищої освіти на основі дослідження поведінки споживачів освітніх послуг.
ВВ Добрянська, ОА Кодак, ВЯ Вікторович
Ефективна економіка, 2020
22020
Формування асортименту торговельної організації як складова маркетингової товарної політики
ВВ Добрянська, ВТ Мірошниченко, ЯО Передерій
Ефективна економіка, 2018
22018
Маркетингові дослідження ефективності комунікацій при плануванні та проведенні рекламної кампанії
В Добрянська, М Євгенія, Ш Людмила
Ефективна економіка, 2018
22018
PR-Management and Branding of Media Channels with the Application of Social Networks
T Shalman, V Dobrianska, M Kokhan, K Pletsan, A Humenchuk
International journal of computer science and network security: IJCSNS 21 (7 …, 2021
12021
Investigation of Cool Brands Influence on the Domestic Customer Market
V Dobrianska, V Miroshnychenko, L Huzevska
Економіка і регіон, 26-30, 2017
12017
Територіальний маркетинг як основа інноваційного розвитку адміністративного району
ІБ Чичкало-Кондрацька, ВВ Добрянська
Ткачов ОО, 2016
12016
Дослідження ефективності рекламних звернень
Д Вікторія
Науковий вісник Ужгородського університету 1 (1(47)), 203-208, 2016
1*2016
Розвиток лісогосподарської галузі та впровадження «зеленого» туризму в Україні на засадах екологічного маркетингу
ВВ Добрянська, ТС Глущенко
Технологический аудит и резервы производства 3 (5 (23)), 2015
12015
Особливості маркетингу закупівель промислового підприємства
МБ Чижевська, ВВ Добрянська
ГО" МАН", 2023
2023
В данный момент система не может выполнить эту операцию. Повторите попытку позднее.
Статьи 1–20