Подписаться
Віра Фомішина
Віра Фомішина
Херсонський національний технічний університет
Подтвержден адрес электронной почты в домене kntu.net.ua
Название
Процитировано
Процитировано
Год
Трансформація складових класичного" комплексу маркетингу підприємства" у сучасний" комплекс маркетингу споживача"
ВМ Фомішина, НЄ Федорова
Науковий вісник НЛТУ України 25 (2), 2015
172015
Обсяги та структура споживання домогосподарств в умовах трансформації економіки України
ВМ Фомішина
Держава та регіони, 209-213, 2010
62010
Ринок цінних паперів і його роль у трансформації заощаджень в інвестиції
ВМ Фомішина
Вісник Донецького університету економіки та права, 44-49, 2009
42009
Заощаджувально-інвестиційний потенціал приватного сектора економіки України
ВМ Фомішина
Вісник Дніпропетровського університету, 3, 2009
32009
Роль споживання і заощадження в забезпеченні структурної збалансованості елементів національного багатства
ВМ Фомішина
Бізнес-Навігатор, 2009
22009
Розвиток сучасних економічних систем: гетерархія споживання і заощадження
ВМ Фомішина
ВІСНИК, 0
2
ПРОБЛЕМИ ДИВЕРСИФІКАЦІЇ ФІНАНСОВИХ ІНСТРУМЕНТІВ ПРИ РОЗМІЩЕННІ ЗАОЩАДЖЕНЬ ПРИВАТНИХ ДРІБНИХ ІНВЕСТОРІВ
ВМ Фомішина
2
Інвестиційна політика України у світлі євроінтеграційних процесів: вибір пріоритетів
ВМ Фомішина
Бізнес-навігатор, 180-185, 2014
12014
Зовнішньоекономічна політика в системі управління потенціалом споживання ті заощадження секторів національної економіки
ВМ Фомішина
Культура народов Причерноморья, 2014
12014
Методологічні основи управління кінцевим споживанням в розвитку національної економіки
ВМ Фомішина
Бізнес-навігатор, 215-220, 2013
12013
Управління заощадження у відтворенні основного капіталу національної економіки
ВМ Фомішина
Економічні інновації, 336-343, 2013
12013
Виробництво і зайнятість у забезпеченні економічного простору людського розвитку
НМ Антофій, ВМ Фомішина
Держава та регіони, 11-15, 2012
12012
Подолання дебіторської заборгованості підприємтсва шляхом застосування факторингових операцій
ВМ Фомішина, ЮВ Грудська
Бізнес-навігатор, 104-108, 2011
12011
Оцінка впливу смаків та уподобань споживачів на рівень адаптації комунікативної складової комплексу маркетингу виноробних підприємств
ВМ Фомішина, НЄ Федорова
МАРКЕТИНГ І ЦИФРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ 2 (4), 29-43, 2018
2018
ВИЗНАЧЕННЯ РІВНЯ АДАПТАЦІЇ КОМУНІКАТИВНОЇ СКЛАДОВОЇ КОМПЛЕКСУ МАРКЕТИНГУ ВИНОРОБНОГО ПІДПРИЄМСТВА (НА ПРИКЛАДІ ПРАТ «КНЯЗЯ ТРУБЕЦЬКОГО»)
ВМ Фомішина, НЄ Федорова
Food Industry Economics 10 (3), 2018
2018
Управління кількісно-якісними параметрами кінцевого споживання в контексті стратегії сталого розвитку «Україна–2020»
ВМ Фомішина
Економічні інновації, 2015
2015
Особливості управління кінцевим споживанням і заощадженням у системі цілей економічної політики
ВМ Фомішина
Науковий вісник НЛТУ України 24 (2), 2014
2014
Порівняльний аналіз заоаджувально-інвестиційних процесів в деяких країнах світу
ВМ Фомішина
Культура народов Причерноморья, 2013
2013
Управління споживанням послуг охорони здоров’я у забезпеченні соціального простору людського розвитку
НМ Антофій, ВМ Фомішина
Бізнес-навігатор, 243-248, 2012
2012
Заощадження як фінансове джерело нагромадження основного капіталу
ВМ Фомішина, СВ Фомішин
Економічні інновації, 2011
2011
В данный момент система не может выполнить эту операцию. Повторите попытку позднее.
Статьи 1–20