Подписаться
Maryna Us, Марина Ігорівна Ус
Maryna Us, Марина Ігорівна Ус
Simon Kuznets Kharkiv National University of Economics
Подтвержден адрес электронной почты в домене hneu.net
Название
Процитировано
Процитировано
Год
Інтернет-маркетинг як інструмент маркетингових комунікацій та складник комерційної діяльності підприємства
МІ Ус
Економіка і суспільство, 2018
362018
Prospects for innovations in marketing of economic educational services in Ukraine
NM Lysytsia, MV Martynenko, TI Prytychenko, OV Gron, M Us
212019
Directions of social partnership of employers and universities in the sphere of economic education in Ukraine
NM Lysytsia, MV Martynenko, NV Bielikova, OV Gron, M Us
162019
Складові інформаційного забезпечення маркетингової діяльності підприємства
ЮБ Іванов
Бізнес Інформ, 299–305, 2016
112016
Internet-marketynh yak instrument marketynhovykh komunikatsii ta skladnyk komertsiinoi diialnosti pidpryiemstva [Internet marketing as a tool for marketing communications and a …
MI Us
Ekonomika i suspilstvo 15, 482-488, 2018
92018
Сучасні напрямки формування партнерських відносин
МІ Ус
Бізнес Інформ, 181-183, 2011
92011
The key stages of the process of establishing partnership relations
Н Лисиця, М Ус
Економіка розвитку, С. 52-58, 2015
7*2015
Форми організації партнерської взаємодії
МІ Ус
Наукові праці Кіровоградського національного технічного університету …, 2012
52012
Аналіз специфіки маркетингової стратегії розвитку сучасного закладу вищої освіти
ІІ Благун, МІ Ус
Харків, 2021
42021
Дослідження впливу тайм-маркетингу на інструментарій маркетингових комунікацій на міжнародному ринку
МІ Ус
32021
Принципы построения социального партнёрства
НМ Лисица, НМ Лисиця, МИ Ус, МІ Ус
ХНЕУ ім. С.. Кузнеця, 2016
32016
Інформаційне забезпечення та прогнозування розвитку партнерських відносин машинобудівних підприємств
НМ Лисиця, МІ Ус
Бізнес Інформ, 125-130, 2014
32014
Основные способы запоминания информации
МИ Ус
Экономика развития, 113-115, 2011
32011
Сучасні напрямки формування партнерських відносин/Ус МІ
МІ Ус
Бізнесінформ, 2011
22011
Формування підприємством партнерських відносин: напрямки та цілі
МІ Ус
НТУ" ХПІ", 2011
22011
Переваги стратегії формування ризик-орієнтованої системи накопичувального пенсійного забезпечення
МІ Ус, СА Ачкасова
12021
The influence of competence potential of changes in higher education on the training of specialists for entrepreneurship
N Vnukova, S Achkasova, M Us, V Pyvovarov
Marketing of Scientific and Research Organizations 38 (4), 49-68, 2020
12020
Маркетинговий інструментарій в управлінні взаємовідносинами підприємства
ВО Дзеніс, МІ Ус
12020
Оцінювання професійної відповідності суб’єктів партнерської взаємодії підприємств
МІ Ус, МИ Ус
12018
Соціальне партнерство в сучасній системі вищої освіти
МІ Ус
12018
В данный момент система не может выполнить эту операцию. Повторите попытку позднее.
Статьи 1–20