Follow
Попик Мар'яна Михайлівна
Попик Мар'яна Михайлівна
викладач кафедри туристичної інфраструктури та сервісу, УжНУ
Verified email at uzhnu.edu.ua - Homepage
Title
Cited by
Cited by
Year
Формування механізму мотивації персоналу готельно-ресторанного бізнесу на основі концепції маржинального прибутку
ММ Попик
172019
Професійна підготовка майбутніх фахівців сфери гостинності в європейських країнах
ММ Попик, АМ Реблян
82021
Корпоративна культура підприємств сфери туризму та індустрії гостинності: сутнісно-структурний аналіз
ММ Попик, РС Шулла, УЯ Ханас
82020
ІНФОРМАЦІЙНО-АНАЛІТИЧНА ПІДТРИМКА ПРИЙНЯТТЯ УПРАВЛІНСЬКИХ РІШЕНЬ ЩОДО ЦІНОУТВОРЕННЯ НА ПІДПРИЄМСТВАХ ГОТЕЛЬНОГО БІЗНЕСУ INFORMATION AND ANALYTICAL SUPPORT FOR MAKING …
РС Шулла, ММ Попик
Приазовський економічний вісник, 62-70, 2020
52020
Професійна підготовка фахівців готельно-ресторанної справи: досвід Швейцарії
ММ Попик
52019
Вітчизняний і зарубіжний досвід інтеграційних процесів у промисловості
ММ Попик
52017
Директ-костинг як інструмент контролінгу в інформаційно-аналітичному забезпеченні управління прибутком промислового підприємства
РС Шулла, ММ Попик
Проблеми і перспективи розвитку підприємництва, 155-160, 2015
52015
Методологічні підходи до підготовки майбутніх фахівців готельно-ресторанного бізнесу у вищій школі
O Povidaychyk, M Popyk
Науковий вісник Ужгородського університету. Серія:«Педагогіка. Соціальна …, 2020
42020
Теоретичні засади інтеграційних процесів у лісопромисловому комплексі
ММ Попик
32017
Аналітичні можливості системи управлінського обліку «директ-костинг» при прийнятті управлінських рішень в сфері готельного бізнесу
РС Шулла, ММ Попик
Індустрія туризму і гостинності в Центральній та Східній Європі, 50-69, 2022
22022
Особливості науково-дослідницької роботи майбутніх фахівців сфери гостинності в процесі професійної підготовки
ОС Повідайчик, ММ Попик, АМ Реблян
Говерла, 2021
22021
Концептуальні підходи до оцінки якості життя: зарубіжний досвід і можливості його застосування у вітчизняній теорії та практиці
РС Шулла, МЯМ Попик, ВВ Зеліч
Бизнес Информ, 8-14, 2020
22020
Якість як визначальний фактор забезпечення конкурентоспроможності підприємств готельно-ресторанного господарства
ММ Попик
22019
ЦІНОВА ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВА ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННОГО БІЗНЕСУ: ПОНЯТТЯ ТА ФАКТОРИ ВПЛИВУ
М ПОПИК, Р ШУЛЛА, У ХАНАС
Мережеве електронне видання, 43, 2022
12022
Особливості професійної підготовки майбутніх фахівців сфери гостинності в європейських країнах
ММ Попик, АМ Реблян
Norwegian Journal of development of the International Science, 24-28, 2021
12021
ДЕЯКІ АСПЕКТИ КОРПОРАТИВНОЇ КУЛЬТУРИ ПІДПРИЄМСТВ ІНДУСТРІЇ ГОСТИННОСТІ
ММ Попик, РС Шулла
12021
Вплив економічної стійкості лісопромислового холдингу на розвиток економіки регіону
ММ Попик, ММ Пітюлич
12018
International economic relations and prosp-ects for national de-velopment: contemporary challe-nges and solutions
RV Korsak, MM Popyk, VV Furtiy
Daugava Prin, 2018
12018
Інституційний розвиток туризму у країнах посткомуністичної центральної Європи: Вишеградська група та Балтійський регіон
РВ Корсак, В Фуртій, ММ Попик
12018
Вертикально інтегровані структури як основа розвитку лісопромислового комплексу регіону
ММ Попик
12017
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20