Самопрезентація як засіб створення позитивного іміджу особистості ОМ Капустюк Проблеми загальної та педагогічної психології 2, 95-102, 2007 | 41 | 2007 |
Явище самопрезентації особистості та співвіднесення його із саморозкриттям [Електронний ресурс] ОМ Капустюк, ВС Пастушенко Бердянськ: БДПУ, 2005 | 7 | 2005 |
Діяльнісна самореалізація особистості в освітньому просторі ВВ Бучма, ОВ Гурова, ЛВ Дзюбко, ЯЮ Каплуненко, ОМ Капустюк, ... Видавничий Дім «Слово», 2017 | 6 | 2017 |
Психологічні чинники самодетермінації особистості в освітньому просторі СД Максименко, ЛВ Дзюбко, ОМ Капустюк, ГВ Куценко-Лада, ... Імекс-ЛТД, 2013 | 5 | 2013 |
Дослідження структурних компонентів самодетермінації особистості ОМ Капустюк, ВС Пастушенко Психологічні чинники самодетермінації особистості в освітньому просторі …, 2013 | 4 | 2013 |
Аналіз процесу самопрезентації особистості та його структурно-динамічна модель [Електронний ресурс] ОМ Капустюк Режим доступу: http://vuzlib. com/content/view/435/94, 2009 | 4 | 2009 |
Психологічні особливості ставлення педагогів до змін в освіті та готовність до підтримки ними освітньої реформи ОМ Капустюк, ВС Пастушенко Освітній простір в контексті гуманістичної парадигми: психологічні …, 2021 | 3 | 2021 |
Конкурс-квест як технологія підтримки освітніх змін ВІ Юрченко, ЛІ Гриценок, ОМ Капустюк Вісник психології і педагогіки, 2019 | 3 | 2019 |
Работа с сообществами (с громадами): понимание необходимости профилирования школы для улучшения их жизни ОМ Капустюк, ВС Пастушенко XXI аср психологияси, Хал аро илмий-амалий конференция материаллари. Бухоро …, 2021 | 2 | 2021 |
Аналіз використання комплексної інтерактивної технології підтримки освітніх реформ–«КІТПРО». У Максименко, СД (Ред.) ЛІ Гриценок, ОМ Капустюк, ВС Пастушенко Психологічні виміри особистісної взаємодії суб’єктів освітнього простору в …, 2021 | 2 | 2021 |
Психологічний зміст особистісної самодетермінації ОМ Капустюк Науковий вісник Миколаївського державного університету імені ВО …, 0 | 2 | |
Забезпечення соціально-психологічної підтримки громадськістю профільної 12-річної школи: методичні рекомендації. Кропивницький: Інститут соціальної та політичної психології … ОМ Капустюк, ІВ Петренко Імекс-ЛТД, 2022 | 1 | 2022 |
Соціально-психологічне супроводження діалогу між учасниками реформування загальної середньої освіти: методичні рекомендації ЛІ Гриценок, ОМ Капустюк Імекс-ЛТД, 2022 | 1 | 2022 |
Комплексна інтерактивна технологія підтримки освітніх реформ «КІТ-ПРО»: підсумки та перспективи застосування L Grytsenok, O Kapustiuk Scientific Studios on Social and Political Psychology, 154-168, 2021 | 1 | 2021 |
Забезпечення соціально-психологічної підтримки громадськістю профільної 12-річної школи: робота з вчителями ОМ Капустюк СУЧАСНІ ПСИХОЛОГІЧНІ ВИМОГИ ДО ПІДРУЧНИКА ДЛЯ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ, 41, 2021 | 1 | 2021 |
Динаміка особистісної самодетермінації ОМ Капустюк ОМ Капустюк, 0 | 1 | |
МІЖНАРОДНИЙ ДОСВІД ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ ОФІЦЕРА Л Беліченко Вісник Національного університету оборони України, 32-40, 2023 | | 2023 |
АНАЛІЗ І КОНЦЕПТУАЦІЗАЦІЯ ЗАРУБІЖНОГО ДОСВІДУ ЩОДО РОЛІ ТА МІСЦЯ БАТЬКІВ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ JL Epstein, MG Sanders, BS Simon Комунікація і спілкування в XXI столітті: Збірник наукових робіт, 50, 2022 | | 2022 |
НАПРЯМИ СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНОЇ РОБОТИ З ПІДТРИМКИ ПРОФІЛЬНОЇ 12-РІЧНОЇ ШКОЛИ: РОБОТА З ПРЕДСТАВНИКАМИ МІСЦЕВИХ ГРОМАД ТА ЗМІ ОМ Капустюк Наукова рада: Слюсаревський Микола Миколайович–директор Інституту соціальної …, 2021 | | 2021 |
ОСОБЕННОСТИ И ХАРАКТЕРИСТИКИ «ПСИХОЛОГИЧЕСКОГО ПРОСТРАНСТВА ЛИЧНОСТИ» В КОНТЕКСТЕ ВЗАИМОДЕЙСТВИЯ В СУБЪЕКТ-СУБЪЕКТНЫХ СИСТЕМАХ ВС Пастушенко, ЕН Капустюк Рекомендовано к печати Ученым советом Института психологии имени ГС Костюка …, 2021 | | 2021 |