Подписаться
Захаренко-Селезньова Анжела Миколаївна
Захаренко-Селезньова Анжела Миколаївна
старший викладач кафедри маркетингу, Полтавський університет економіки і торгівлі
Подтвержден адрес электронной почты в домене puet.edu.ua - Главная страница
Название
Процитировано
Процитировано
Год
МАРКЕТИНГОВА ДІЯЛЬНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВ: СУЧАСНИЙ ЗМІСТ МОНОГРАФІЯ За загальною редакцією доктора економічних наук, професора НВ Карпенко
НВ Карпенко, МВ Макарова, НС Педченко, ВІ Перебийніс, ОС Тєлетов, ...
782018
Маркетингові інтрументи впливу на клієнтів, як система управління продажами
АМ Захаренко-Селезньова, ВМ Трайно, НІ Яловега
ВІСНИК, 144, 2021
52021
Роль рекламних посередників у розвитку регіонального ринку
НВ Карпенко, АМ Захаренко-Селезньова
Науковий вісник ПУЕТ. Серія «Економічні науки», 2019
42019
ОСОБЛИВОСТІ МАРКЕТИНГОВОЇ ЛОГІСТИКИ ПІД ЧАС ВІЙНИ
А Захаренко-Селезньова
Grail of Science, 110-112, 2023
12023
Маркетинг в галузях та сферах економіки України
НВ Карпенко, ММ Іваннікова, ТМ Білоусько, ВМ Трайно, ...
12023
ВИСТАВКОВА ДІЯЛЬНІСТЬ ЯК ІНСТРУМЕНТ ВПЛИВУ НА ФОРМУВАННЯ ГРУПИ ЛОЯЛЬНИХ КЛІЄНТІВ 10.37734/2409-6873-2020-3-8
АМ Захаренко-Селезньова
Науковий вісник ПУЕТ. Серія «Економічні науки», 2021
12021
Рекламні посередники на регіональному ринку товарів та послуг
АМ Захаренко-Селезньова
УАМ, журнал" Маркетинг в Україні", 2007
12007
ВИКОРИСТАННЯ ВЛАСНОЇ МАРКИ ДЛЯ ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ РІТЕЙЛЕРІВ
А Захаренко-Селезньова
Матеріали конференцій МЦНД, 75-76, 2024
2024
ІННОВАЦІЙНІ МАРКЕТИНГОВІ ТЕХНОЛОГІЇ ДЛЯ ПІДПРИЄМСТВ МАЛОГО БІЗНЕСУ
НВ Карпенко, ММ Іваннікова, ТМ Білоусько, НІ Яловега, ...
Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія …, 2023
2023
ДОСЛІДЖЕННЯ СТАНУ ПОШТОВИХ ОПЕРАТОРІВ УКРАЇНИ
АМ Захаренко-Селезньова
Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія …, 2023
2023
СПЕЦИФІКА МАРКЕТИНГОВОЇ ЛОГІСТИКИ НА ВИРОБНИЧОМУ ПІДПРИЄМСТВІ
А Захаренко-Селезньова
Grail of Science, 59-60, 2023
2023
ОСОБЛИВІСТЬ ІНФОРМАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В ІНФРАСТРУКТУРІ ТОВАРНОГО РИНКУ
АМ Захаренко-Селезньова
The 4th International scientific and practical conference “Actual problems …, 2023
2023
ЗАВДАННЯ ВІДДІЛУ МАРКЕТИНГУ ВИРОБНИЧОГО ПІДПРИЄМСТВА ПРИ РОЗРОБЦІ НОВОГО ТОВАРУ
АМ Захаренко-Селезньова
EDITORIAL BOARD, 388, 2022
2022
ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕГРОВАНИХ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ ДЛЯ ФОРМУВАННЯ КОНКУРЕНТНИХ ПЕРЕВАГ ПІДПРИЄМСТВА
А Захаренко-Селезньова
Збірник наукових праць ΛΌГOΣ, 2021
2021
ЗАСТОСУВАННЯ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ПІД ЧАС КОДУВАННЯ ІНФОРМАЦІЇ
НІ Яловега, АМ Захаренко-Селезньова
Економічні науки, 74, 2021
2021
СУЧАСНІ ТЕХНОЛОГІЇ ПРОСУВАННЯ ДЛЯ ОПТИМІЗАЦІЇ МАРКЕТИНГОВОГО ВПЛИВУ
АМ Захаренко-Селезньова, ВА Аршученко
Умань: УНУС, 2021
2021
ТОВАРИ ТА СПОЖИВАЧІ У ПРОМИСЛОВОМУ МАРКЕТИНГУ
А Захаренко-Селезньова
Scientific Collection «InterConf», 42-45, 2021
2021
Маркетингова діяльність підприємств: сучасний зміст. Частина 2
НВ Карпенко, НС Педченко, ОІ Олексюк, ОК Шафалюк, ЛО Іванова, ...
Вищий навчальний заклад Укоопспілки «Полтавський університет економіки і …, 2021
2021
Специфіка формування бренду торговельного підприємства
НВ Карпенко, АМ Захаренко-Селезньова
Редакційна колегія, 85, 2017
2017
Застосування пабліситі для формування лояльності споживачів туристичних послуг, 67-71
АМ Захаренко-Селезньова
Полтава: ПУЕТ, 2016
2016
В данный момент система не может выполнить эту операцию. Повторите попытку позднее.
Статьи 1–20