Формування читацьких навичок на уроках літературного читання у 3-му класі: Методичні рекомендації ТН Кохно Київ: Педагогічна думка, 2014 | 7 | 2014 |
Комунікативно-мовленнєві завдання як компонент змісту підручника української мови для ЗЗСО з навчанням мовами національних меншин ТН Кохно Проблеми сучасного підручника, 65-67, 2019 | 5 | 2019 |
Літературне читання: підручник для 5 класу закладів загальної середньої освіти з навчанням польською мовою ТН Кохно, ТП Хорошковська Конві Прінт, 2019 | 2 | 2019 |
Формування мовленнєвої компетентності в учнів 3-4 класів на уроках розвитку мовлення у ЗЗСО з навчанням мовами національних меншин ТН Кохно Українська мова і література в школі 5 (146), 61-64, 2019 | 1 | 2019 |
Аудіативні уміння як важлива складова продуктивного мовленнєвого спілкування ТН Кохно Матеріали II-ї Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції …, 2019 | 1 | 2019 |
Початкова школа О САВЧЕНКО, О КИРИЧУК, Л КОВАЛЬ, Н КОВАЛЬ, Я КОДЛЮК, ... Математика 1, 2, 2014 | 1 | 2014 |
Реалізація компетентнісного підходу до навчання української мови і читання молодших школярів з порушенням зору ЛС Вавіна Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови, 13-17, 2012 | 1 | 2012 |
Підручник української мови як засіб формування мовленнєвої компетентності в учнів ЗЗСО з навчанням мовами національних меншин О Петрук, Т Кохно Проблеми сучасного підручника, 208-208, 2019 | | 2019 |
УЧЕБНИК УКРАИНСКОГО ЯЗЫКА КАК СРЕДСТВО ФОРМИРОВАНИЯ РЕЧЕВОЙ КОМПЕТЕНТНОСТИ УЧАЩИХСЯ ШКОЛ С ОБУЧЕНИЕМ НА ЯЗЫКАХ НАЦИОНАЛЬНЫХ МЕНЬШИНСТВ О Петрук, Т Кохно Проблеми сучасного підручника, 208-217, 2019 | | 2019 |
Словникова робота як складова у формуванні умінь продуктивного мовленнєвого спілкування ТН Кохно Міжнародний інститут освіти, культури та зв’язків з діаспорою, 2019 | | 2019 |
«Літературне читання» 5 клас (для ЗНЗ з румунською мовою навчання): підручник ТН Кохно, ТП Хорошковська КОНВІ ПРІНТ, 2019 | | 2019 |
Зміст навчання літературного читання у 5 класі закладів загальної середньої освіти з навчанням мовами національних меншин (проект навчальної програми) Т Кохно, Н Кудикіна, О Петрук, T Хорошковська, Н Яновицька Проблеми сучасного підручника, 207-227, 2018 | | 2018 |
СОДЕРЖАНИЕ ОБУЧЕНИЯ ЛИТЕРАТУРНОМУ ЧТЕНИЮ В 5 КЛАССЕ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ С ПРЕПОДАВАНИЕМ ЯЗЫКАМИ НАЦИОНАЛЬНЫХ МЕНЬШИНСТВ (проект образовательной программы) ТН Кохно, НВ Кудикіна, ОМ Петрук, ТП Хорошковська, НІ Яновицька Проблеми сучасного підручника, 207-227, 2018 | | 2018 |
Типова навчальна програма «Українська мова» для закладів загальної середньої освіти з російською мовою навчання (1-2 клас) ТН Кохно, ОН Хорошковська МОН України, 2018 | | 2018 |
Методичний апарат підручника «Літературне читання» для 5 класу ЗЗСО з навчанням мовами національних меншин як засіб формування читацької компетентності школярів ТН Кохно Педагогічна думка, 2018 | | 2018 |
Зміст та деякі особливості реалізації соціокультурної лінії навчання у процесі літературного читання у 5 класі шкіл із національними мовами викладання ТН Кудикіна, Надія Василівна, Кохно osvita.pe, 2018 | | 2018 |
Реалізація компетентнісного та комунікативного підходів у процесі навчання мов у загальноосвітніх навчальних закладах ТН Кудикіна, Надія Василівна, Яновицька, Наталія Іванівна, Кохно, Тетяна ... електронне науково-фахове видання "Адаптивне управління: теорія і практика", 2017 | | 2017 |
Специфіка уроків української літератури у 5 класі шкіл з мовами навчання національних меншин: передумови до переосмислення змісту ТН Кохно Зміст і технології шкільної освіти, 137, 2017 | | 2017 |
Формування умінь і навичок читати українською мовою у початкових класах шкіл з російською мовою навчання ТН Кохно | | 2017 |
Особливості вивчення української літератури у школах з мовами навчання національних меншин ТН Кохно Педагогічна думка, 2016 | | 2016 |