Підписатись
Тетяна Кохно
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Формування читацьких навичок на уроках літературного читання у 3-му класі: Методичні рекомендації
ТН Кохно
Київ: Педагогічна думка, 2014
72014
Комунікативно-мовленнєві завдання як компонент змісту підручника української мови для ЗЗСО з навчанням мовами національних меншин
ТН Кохно
Проблеми сучасного підручника, 65-67, 2019
52019
Літературне читання: підручник для 5 класу закладів загальної середньої освіти з навчанням польською мовою
ТН Кохно, ТП Хорошковська
Конві Прінт, 2019
22019
Формування мовленнєвої компетентності в учнів 3-4 класів на уроках розвитку мовлення у ЗЗСО з навчанням мовами національних меншин
ТН Кохно
Українська мова і література в школі 5 (146), 61-64, 2019
12019
Аудіативні уміння як важлива складова продуктивного мовленнєвого спілкування
ТН Кохно
Матеріали II-ї Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції …, 2019
12019
Початкова школа
О САВЧЕНКО, О КИРИЧУК, Л КОВАЛЬ, Н КОВАЛЬ, Я КОДЛЮК, ...
Математика 1, 2, 2014
12014
Реалізація компетентнісного підходу до навчання української мови і читання молодших школярів з порушенням зору
ЛС Вавіна
Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови, 13-17, 2012
12012
Підручник української мови як засіб формування мовленнєвої компетентності в учнів ЗЗСО з навчанням мовами національних меншин
О Петрук, Т Кохно
Проблеми сучасного підручника, 208-208, 2019
2019
УЧЕБНИК УКРАИНСКОГО ЯЗЫКА КАК СРЕДСТВО ФОРМИРОВАНИЯ РЕЧЕВОЙ КОМПЕТЕНТНОСТИ УЧАЩИХСЯ ШКОЛ С ОБУЧЕНИЕМ НА ЯЗЫКАХ НАЦИОНАЛЬНЫХ МЕНЬШИНСТВ
О Петрук, Т Кохно
Проблеми сучасного підручника, 208-217, 2019
2019
Словникова робота як складова у формуванні умінь продуктивного мовленнєвого спілкування
ТН Кохно
Міжнародний інститут освіти, культури та зв’язків з діаспорою, 2019
2019
«Літературне читання» 5 клас (для ЗНЗ з румунською мовою навчання): підручник
ТН Кохно, ТП Хорошковська
КОНВІ ПРІНТ, 2019
2019
Зміст навчання літературного читання у 5 класі закладів загальної середньої освіти з навчанням мовами національних меншин (проект навчальної програми)
Т Кохно, Н Кудикіна, О Петрук, T Хорошковська, Н Яновицька
Проблеми сучасного підручника, 207-227, 2018
2018
СОДЕРЖАНИЕ ОБУЧЕНИЯ ЛИТЕРАТУРНОМУ ЧТЕНИЮ В 5 КЛАССЕ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ С ПРЕПОДАВАНИЕМ ЯЗЫКАМИ НАЦИОНАЛЬНЫХ МЕНЬШИНСТВ (проект образовательной программы)
ТН Кохно, НВ Кудикіна, ОМ Петрук, ТП Хорошковська, НІ Яновицька
Проблеми сучасного підручника, 207-227, 2018
2018
Типова навчальна програма «Українська мова» для закладів загальної середньої освіти з російською мовою навчання (1-2 клас)
ТН Кохно, ОН Хорошковська
МОН України, 2018
2018
Методичний апарат підручника «Літературне читання» для 5 класу ЗЗСО з навчанням мовами національних меншин як засіб формування читацької компетентності школярів
ТН Кохно
Педагогічна думка, 2018
2018
Зміст та деякі особливості реалізації соціокультурної лінії навчання у процесі літературного читання у 5 класі шкіл із національними мовами викладання
ТН Кудикіна, Надія Василівна, Кохно
osvita.pe, 2018
2018
Реалізація компетентнісного та комунікативного підходів у процесі навчання мов у загальноосвітніх навчальних закладах
ТН Кудикіна, Надія Василівна, Яновицька, Наталія Іванівна, Кохно, Тетяна ...
електронне науково-фахове видання "Адаптивне управління: теорія і практика", 2017
2017
Специфіка уроків української літератури у 5 класі шкіл з мовами навчання національних меншин: передумови до переосмислення змісту
ТН Кохно
Зміст і технології шкільної освіти, 137, 2017
2017
Формування умінь і навичок читати українською мовою у початкових класах шкіл з російською мовою навчання
ТН Кохно
2017
Особливості вивчення української літератури у школах з мовами навчання національних меншин
ТН Кохно
Педагогічна думка, 2016
2016
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20