Модернізація вищої освіти: характеристика понятійного апарату дослідження АС Улановська Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології, 260-270, 2014 | 13 | 2014 |
Організаційно-педагогічні засади діяльності Європейського студентського союзу як суб’єкта Болонського процесу АС Улановська СумДПУ імені АС Макаренка, 2017 | 3 | 2017 |
Актуальні проблеми залучення студентства до процесу модернізації вищої освіти в україні АС Улановська Інженерні та освітні технології, 144-146, 2015 | 2 | 2015 |
Органзаційні та змістово-процесуальні засади діяльності Європейського студентського союзу в контекстмодернізації вищої освіти А Улановська Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології, 252-268, 2016 | 1 | 2016 |
Особливості залучення національних студентських собзів до управління вищою освітою у країнах Болонського клубу А Улановська Порівняльно-педагогічні студії, 58-68, 2016 | 1 | 2016 |
Організаційні засади діяльності Європейського студентського союзу в контексті Болонського процесу в умовах інноваційного розвитку вищої освіти А Улановська Pedagogika. Najnowsze badania naukowe. Teoria, praktyka 1, 94-96, 2015 | 1 | 2015 |
Student involvement in the Bologna Process: studying the structure, character and impact of the European Students’ Union A Ulanovska Science and Education a New Dimension. Pedagogy and Psychology 3 (75), 17–20, 2015 | 1 | 2015 |
Організаційно-педагогічні засади діяльності Європейського студентського союзу як суб’єкта Болонського процесу А Улановська автореферат на здобуття наукового ступеня кандидата педагогіних наук, 2017 | | 2017 |
Розвиток національного студентського союзу як суб'єкта модернізації вищої освіти А Улановська Інноваційний розвиток вищої освіти: глобальний та національний виміри змін …, 2017 | | 2017 |
Залучення студентства до управління у вищій освіті: інституційний вимір дослідження А Улановська Європейський університет: імідж, мобільність та соціальні перспективи, 94-97, 2016 | | 2016 |
Аналіз досвіду залучення Європейського студентського союзу до процесу забезпечення якості вищої освіти А Улановська Інноваційний розвиток вищої освіти: глобальний та національний виміри змін 1 …, 2016 | | 2016 |
Характеристика основних концепцій залучення студентства до процесу модернізації вищої освіти А Улановська Наукові абриси ІІІ тисячоліття, індустрія хай-тек та проблеми інноваційної …, 2016 | | 2016 |
Internationalisation as a major factor of European higher education integration A Ulanovska Освітні інновації:філософія, психологія, педагогіка 1, 214-217, 2015 | | 2015 |
Залучення студентства до управління вищою освітою у контексті Болонського процесу: аналіз основних понять А Улановська Педагогічна компаративістика - 2015:якісний вимір освіти зарубіжжя та …, 2015 | | 2015 |
Основні напрямки модернізаційних змін в контексті розвитку Європейського простору вищої освіти А Улановська Розвиток сучасної освіти і науки: результати, проблеми, перспективи, 276-277, 2015 | | 2015 |
Інноваційна стратегія розвитку європейської вищої освіти в контексті другої фази Болонського процесу (2010-2020 рр.): аналіз основних ініціатив А Улановська Інноваційний розвиток вищої освіти: глобальний та національний виміри змін1 …, 2015 | | 2015 |
Технологія залучення студентства до управління вищим навчальним закладом А Улановська Інноваційний менеджмент в освіті : навч. посіб., 151-167, 2015 | | 2015 |
Змістові та технологічні засади залучення студентства до управління вищою школою: наднаціональний вимір А Улановська колективна монографія "Теорії та технології інноваційного розвитку вищої …, 2015 | | 2015 |
Основні етапи розвитку сучасного студентського руху в Україні у контексті модернізації вищої освіти А Улановська Наукові записки Рівненського державного гуманітарного університету 1 (12(55 …, 2015 | | 2015 |
Змістові та процесуальні засади взаємодії основних суб'єктів Болонського процесу А Улановська Порівняльно-педагогічні студії, 48-58, 2015 | | 2015 |