Підписатись
Tetyana Nagornyak / Нагорняк Тетяна
Tetyana Nagornyak / Нагорняк Тетяна
National University of Kyiv-Mohyla Academy, Dean of Faculty, Professor, D.Sc. in Political Science
Підтверджена електронна адреса в ukma.edu.ua
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Країна як бренд. Національний бренд «Україна»
ТЛ Нагорняк
Стратегічні пріоритети, 9, 2008
812008
Брендинг территории как вектор политики
ТЛ Нагорняк
Информационный гуманитарный портал Знание. Понимание. Умение, 13-13, 2013
522013
Брендинг території як державна та регіональна політика: монографія
ТЛ Нагорняк
Донецьк: Видавництво «Ноулідж, 2013
392013
Бренди країн світу. Імідж українських регіонів у контексті розбудови бренда «Україна»[Електронний ресурс]
Т Нагорняк
Стратегічний менеджмент, 9, 2009
322009
Брендинг території як предмет міждисциплінарного наукового знання
Т Нагорняк
Сучасна українська політика, 35-42, 2011
292011
Бренд-политика: технологии и методики оценки
ТЛ Нагорняк
PolitBook, 155-166, 2013
192013
Брендинг територій у сучасних політичних практиках
ТЛ Нагорняк
Грані, 53-58, 2014
152014
Role of mass media in foreign policy decision-making
T Tökölyová, A Modrzejewski
European Journal of Transformation Studies, 2013
122013
Performance management at Ukrainian university: A case of the KPIs use
L Shaulska, O Laktionova, T Nagornyak, H Sereda
Problems and Perspectives in Management 19 (1), 78, 2021
112021
Брендинг території як напрям політики глобального, національного та регіонального рівнів
ТЛ Нагорняк
Сучасне суспільство, 106-121, 2014
102014
Персона як бренд у політичному полі. Імідж і репутація особистості як складова брендингу територій України
ТЛ Нагорняк
Наукові праці. Політологія 182 (170), 2012
102012
Соціокультурний чинник політичної трансформації в Україні
ТЛ Нагорняк
ступеня канд. політ. наук: спец. 23.00. 02 «Політичні інститути та процеси …, 2000
102000
Міграція українців до Польщі як наслідок державної політики.
TL Nagornyak, YV Pachos
Політичне життя, 27-35, 2018
92018
Соціокультурний дискурс України і політичні практики 2014–2016 років.
R Gryniuk, T Nagornyak
Політичне життя, 88-96, 2016
92016
Міста як бренди за умов глобалізації
ТЛ Нагорняк
Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка …, 2013
92013
Соціально-політичні чинники і наслідки міграційних процесів в Україні 2014 – 2016 рр.
Т Нагорняк
Політичне життя, С. 32-45., 2016
82016
The Personalistic Aspect of Truth and Dialogue in the Context of Karol Wojtyła’s Philosophy: John Paul II’s Ethics of Media
A Modrzejewski
Communication Today 7 (1), 4-16, 2016
82016
Конфлікт Держави і Суспільства в Україні
ТЛ Нагорняк
Гілея: науковий вісник, 352-362, 2014
82014
Основні категорії дослідження брендингу територій у політологічному вимірі
ТЛ Нагорняк
Вісник Національного університету «Юридична академія України імені Ярослава …, 2013
72013
Брендинг територій: спроба аналізу засад дослідження
ТЛ Нагорняк, СВ Бондаренко
Історичні та політологічні дослідження, 50, 2012
72012
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20