Підписатись
Марія Михайлівна Острога
Марія Михайлівна Острога
Старший Викладач, СумДПУ І Postdoctoral Fellow, UofA
Підтверджена електронна адреса в fizmatsspu.sumy.ua
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Regional computer graphics competition as a tool of influence on the profession choice: Experience of Sumy Region of Ukraine
AO Yurchenko, OM Udovychenko, AM Rozumenko, YO Chkana, ...
2019 42nd International Convention on Information and Communication …, 2019
212019
Модель формирования готовности будущих бакалавров среднего образования к использованию цифровых технологий в профориентационной деятельности
ММ Острога, ВГ Шамоня
Science and Education a New Dimension. Pedagogy and Psychology, IX (97), 25-28, 2021
162021
The use of electronic textbooks in the learning process: A statistical analysis
OM Udovychenko, MM Ostroha, AE Chernysh, OY Kudrina, ...
2020 43rd International Convention on Information, Communication and …, 2020
162020
Цифрові освітні платформи як інструмент реалізації неформальної освіти
М Острога, В Шамоня, О Шершень
Освіта. Інноватика. Практика 10 (4), 27-36, 2022
72022
Соціальні сервіси як майданчик для супроводу освітнього процесу і навчання інформатики
А Юрченко, П Мулеса, В Лобода, М Острога
Фізико-математична освіта 34 (2), 63-70, 2022
62022
Спеціалізоване програмне забезпечення в галузі комп’ютерної графіки та його вивчення на уроках інформатики
О Карпенко, М Острога
Освіта. Інноватика. Практика 7 (1), 13-19, 2020
42020
Діяльність вчителя інформатики в закладі загальної середньої освіти у парадигмі нормативних вимог до її реалізації
А Вода, А Юрченко, М Острога
Фізико-математична освіта 37 (5), 25-30, 2022
22022
Неформальна освіта на платформі Udemy: аналіз курсів з вивчення 3D-графіки
ВГ Шамоня, ІО Бєсєдін, ММ Острога
Вісник Університету імені Альфреда Нобеля. Серія: Педагогіка і психологія …, 2019
22019
Сутність і структура готовності майбутніх бакалаврів освіти до використання цифрових технологій у профорієнтаційній діяльності
М Острога, В Шамоня
Освіта. Інноватика. Практика 10 (5), 19-26, 2022
12022
Проєктні технології навчання інформатики в 6-му класі
Д Троценко, М ОСТРОГА
Освіта. Інноватика. Практика 10 (2), 46-54, 2022
12022
Комп’ютерна гра як провідний вид активності молоді та доцільність її використання в освітньому процесі
С Чурок, ММ Острога
12021
Изучение программирования: анализ программ по информатике для старшей школы в Украине
АА Юрченко, ЮВ Хворостина, ММ Острога, ВВ Пунько
BBK 79, 587, 2019
12019
ПОБУДОВА ІНДИВІДУАЛЬНОГО НАВЧАЛЬНОГО ПЛАНУ ДЛЯ РЕАЛІЗАЦІЇ ІНДИВІДУАЛЬНОЇ ОСВІТНЬОЇ ТРАЄКТОРІЇ
А Юрченко, М Острога, О Козолуп
Modern Information Technologies and Innovation Methodologies of Education in …, 2024
2024
Інформаційна гігієна та інформаційний шум
ММ Острога, АО Юрченко, АО Коровай
Академічні візії, 2023
2023
Впровадження компетентнісного підходу у вищу освіту крізь призму світових освітніх практик
А Підопригора, Ю Хворостіна, М Острога
Освіта. Інноватика. Практика 10 (3), 44-50, 2022
2022
Особливості навчання інформатики в закладах середньої освіти Канади
О ХАКІМОВА, М ОСТРОГА
Освіта. Інноватика. Практика 10 (1), 42-48, 2022
2022
Соціальні сервіси як майданчикдля супроводу освітнього процесу І навчання інформатики
АО Юрченко, П Мулеса, В Лобода, ММ Острога
СумДПУ імені АС Макаренка, 2022
2022
Марія ОСТРОГА1, Володимир ШАМОНЯ2, Ольга ШЕРШЕНЬ
М ОСТРОГА, В ШАМОНЯ
EDUCATION INNOVATION PRACTICE, 27, 2022
2022
Анастасія ПІДОПРИГОРА1, Юрій ХВОРОСТІНА2, Марія ОСТРОГА3
А ПІДОПРИГОРА, Ю ХВОРОСТІНА, М ОСТРОГА
EDUCATION INNOVATION PRACTICE, 44, 2022
2022
ІНФОРМАЦІЙНО-ЦИФРОВА КУЛЬТУРА КРІЗЬ ПРИЗМУ СТРУКТУРНО-ТЕРМІНОЛОГІЧНОГО АНАЛІЗУ
О Удовиченко, М Острога
Фізико-математична освіта. Науковий журнал, 2021
2021
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20