Кафедра романської філології та порівняльно-типологічного
Кафедра романської філології та порівняльно-типологічного
Університет Грінченка, Інститут філології
Подтвержден адрес электронной почты в домене kubg.edu.ua - Главная страница
НазваниеПроцитированоГод
Лінгвофілософські параметри інновацій англійської мови в техносфері сучасного буття:[монографія]
РК Махачашвілі
Запоріжжя: Запорізький національний університет, 2008
452008
Явище «суржику» як форма просторіччя в ситуації двомовності
ВМ Труб
Мовознавство. í, 2000
412000
On the nature of Suržyk: A double perspective
S Del Gaudio
Sagner, 2010
222010
Суржик: міф, мова, комунікація
Л Ставицька, В Труб
Українсько-російська двомовність. Лінгвосоціокультурні аспекти:[зб. наук …, 2007
212007
О коммуникативных аспектах отрицания как негативной оценки истинности
ВМ Труб
Вопросы языкознания 1, 1994
201994
Lumbar-sacral bone marrow dose modeling for acute hematological toxicity in anal cancer patients treated with concurrent chemo-radiation
P Franco, R Ragona, F Arcadipane, M Mistrangelo, P Cassoni, N Rondi, ...
Medical Oncology 33 (12), 137, 2016
17*2016
Навчання студентів мовних спеціальностей професійно спрямованого діалогічного мовлення з використанням ділової гри
ЛВ Ананьєва
ЛВ Ананьева.− К, 2002
142002
Лексика целесообразной деятельности (опыт описания)
ВМ Труб
Логический анализ языка. Ментальные действия. М.: Наука 13, 1993
141993
Генологічні концепції фунерального письменства в Україні XVII–XVIII ст.: основні напрямки досліджень/Ольга Циганок
О Циганок
К.: Університет “Україна, 2011
132011
Функціонально-структурні особливості текстів дипломатичного листування
ТГ Линник, БМ Ажнюк, ВМ Труб
122001
Перекладацький доробок Григорія Кочура (до 100-літнього ювілею Майстра)
О Чередниченко
Всесвіт: журн. інозем. літ, 185-190, 2009
92009
Взаємодія школи та соціального середовища у вихованні учнів колежів і ліцеїв Франції
ТГ Харченко
Луганський державний педагогічний університет ім. Т. Шевченка-Луганськ …, 2002
92002
Моделювання змісту навчання професійно-педагогічного діалогу та його реалізація на початковому ступені навчання у мовному вузі
ЛВ Ананьєва
Іноземні мови, 22-26, 2000
92000
Історико-семасіологічне дослідження латинських і романських дієслів мовлення на індоєвропейському фоні
ОГ Мікіна
Донецьк: Юго-Восток, 2012
82012
Тенденції розвитку педагогічної освіти у Франції в другій половині ХХ століття
Т Харченко
Шлях освіти, 15-20, 2009
82009
Український переклад: з минулого у сьогодення
О Чередниченко
Літературна мова у просторі національної культури/Відп. ред. ЛІ Шевченко.–К …, 2004
82004
Багатомовність і концептуальна картина світу
О Чередниченко
Українознавство.–2002.–Ч 3, 64-67, 2002
82002
Функціональні характеристики заперечення в системі дієслівних перифраз сучасної іспанської мови
ЮГ Підіпригора
–К., 2001.–207 с, 2001
82001
історії латинських літературних впливів в українському письменстві XVI–XVII ст
ОМ Циганок
К.: Пед. преса, 1999
81999
О семантической интерпретации высказываний с частицами ещё, пока, уже
ВМ Труб
Логический анализ языка: Язык и время. М, 218-228, 1997
81997
В данный момент система не может выполнить эту операцию. Повторите попытку позднее.
Статьи 1–20