Управлінська діяльність керівника навчального закладу ЛА Мартинець | 73 | 2018 |
Сучасні моделі освіти ЛА Мартинець Вінниця, 2015 | 37 | 2015 |
Управління освітнім середовищем професійного розвитку вчителів у загальноосвітньому навчальному закладі ЛА Мартинець | 26 | 2017 |
Проектна діяльність у навчально-виховному процесі загальноосвітнього навчального закладу ЛА Мартинець Освіта та розвиток обдарованої особистості, 10, 2015 | 19 | 2015 |
Освіта дорослих: форми та зміст ЛА Мартинець Освіта та розвиток обдарованої особистості, 14-17, 2015 | 18 | 2015 |
Управління професійним розвитком учителів: навч.-метод. посіб ЛА Мартинець Вінниця: ДонНУ, 2016 | 11 | 2016 |
Професійний розвиток учителя: сутність і зміст ЛА Мартинець Збірник наукових праць [Херсонського державного університету]. Педагогічні …, 2016 | 11 | 2016 |
Імідж сучасного вчителя ЛА Мартинець К.: Шк. світ, 2011 | 11 | 2011 |
Теорія і практика управління освітнім середовищем професійного розвитку вчителів у загальноосвітньому навчальному закладі ЛА Мартинець Doctoral’s thesis 13 (06), 2018 | 8 | 2018 |
Залучення педагогів до професійного розвитку у неформальній та інформальній освіті ЛА Мартинець | 8 | 2017 |
Методологічні підходи та принципи управління професійним розвитком учителів ЛА Мартинець Педагогічна освіта: Теорія і практика. Психологія. Педагогіка., 2017 | 7 | 2017 |
Методика формування ділових якостей старшокласників засобами проектної діяльності Л Мартинець Рідна школа, 53-57, 2010 | 7 | 2010 |
Особливості управління професійним розвитком учителів ЛА Мартинець НПУ імені МП Драгоманова, 2016 | 5 | 2016 |
Функції управління професійним розвитком учителів Л Мартинець Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: Педагогіка. Соціальна …, 2016 | 4 | 2016 |
Формування ділових якостей старшокласників засобами проектної діяльності ЛА Мартинець ЛА Мартинець.–Донецьк, 2010.–342 с, 0 | 4 | |
Професійний розвиток учителів у вітчизняній та світовій практиці ЛА Мартинець | 3 | 2017 |
Соціальний досвід учнів–запорука успішного виховання лідерських якостей школярів ДВ Алфімов Соціальна педагогіка: теорія та практика 2, 11-23, 2011 | 3 | 2011 |
Innovative technologies in the professional development of teachers L Martynets Professional Education: Methodology, Theory and Technologies, 147-158, 2017 | 2 | 2017 |
Організаційно-педагогічні умови впровадження моделі управління освітнім середовищем професійного розвитку вчителів ЛА Мартинець | 2 | 2017 |
Технології визначення індивідуально-типологічних особливостей учня для адаптивного навчання В Дем’яненко Навчання і виховання обдарованої дитини: теорія та практика, 67-74, 2017 | 2 | 2017 |