Подписаться
Sergiy Spivakovskyy
Sergiy Spivakovskyy
Подтвержден адрес электронной почты в домене hct.ac.ae
Название
Процитировано
Процитировано
Год
Управління та маркетинг в епоху турбулентності/Ф. Котлер, Дж. А. Хоатикс Касліоне; пер. з англ./[під ред. ТВ Співаковської, СВ Співаковського]
Ф Котлер
К.: Хімджест, ПЛАСКЕ, 2009
147*2009
Marketynhovyi menedzhment [Marketing management]
P Kotler, KL Keller, AF Pavlenko, S Spivakovskyy, et al.
Kyiv: Khimdzhest, 2008
93*2008
Позиції України на міжнародному ринку транспортно-експедиційних послуг
С Співаковський
Економіка України, 75-78, 2009
222009
The impact of digital transformation on the economic security of Ukraine
S Spivakovskyy, O Kochubei, O Shebanina, O Sokhatska, I Yaroshenko, ...
Studies of Applied Economics 39 (5), 2021
172021
Challenges of textile industry in the framework of Circular Economy: case from Latvia
D Atstja, N Cudečka-Puriņa, R Vesere, L Abele, S Spivakovskyy
International Conference on Sustainable, Circular Management and …, 2021
162021
Маркетингове забезпечення послуг міжнародного експедирування в Україні
СВ Співаковський
Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата економічних наук за …, 2005
102005
Marketing Strategies of Companies in Internationalization Process
S SPIVAKOVSKYY, T SPIVAKOVSKA, O KANISHCHENKO, S ELALFY
Journal of Advanced Research in Law and Economics 9 (36(6)), 155-162, 2018
82018
Innovative business models for full cycle operating airlines
I Heiets, S Spivakovskyy, T Spivakovska
International Journal of Business Performance Management 20 (4), 356-377, 2019
72019
Economic feasibility of modifications to the design of transport aircraft
S Ignatyevs, SA Makushkin, S Spivakovskyy
InCaS Bulletin 13, 67-76, 2021
62021
Virtual space as a platform for student research practices
S Spivakovskyy, V Slipchuk, O Svyrydenko, S Perova, O Krysalo
International Journal of Industrial Engineering & Production Research, 2020
62020
Дослідження впливу маркетингової цінової політики на поведінку споживачів туристичних послуг (Influence of marketing pricing strategy on consumer behavior in tourism services)
ТО Суслова, СВ Спивакоський
Маркетинг в Україні, 46-49, 2011
52011
Mobile marketing tools in the market of restaurant food delivery services in Ukraine
S Spivakovskyy, T Spivakovska, K Bazherina
Transnational Marketing Journal 9 (1), 129–149-129–149, 2021
32021
Cooperation between Middle East countries and Ukraine in aerospace industry
S Spivakovskyy, T Spivakovska, AA Al-Ghozou
International Journal of Business Performance Management 20 (4), 378-399, 2019
32019
Determining Consumer Preferences for Characteristics of Innovative Products
S Spivakovskyy, T Spivakovska, O Kanishchenko
ACBSP Region 8: Proceeding of Annual International Conference the Art of …, 2018
32018
International Marketing Management: manual
S Spivakovskyy
32016
Маркетинг: підручник/В. Руделіус, ОМ Азарян, НО Бабенко та інш.; Ред.. упор. ОІ Сидоренко, ЛС Макарова.–2-ге вид
В Руделиус
К.: Навчально-видавничий центр «Консорціум із удосконалення менеджмент …, 2008
32008
Designing online communication mix for machinery manufacturers
S Spivakovskyy, T Spivakovska, O Zozulov, I Heiets
International Journal of Business Performance Management 23 (1-2), 166-185, 2022
12022
Marketing of Cities as Centres of Socio-Economic Development in the Process of Globalisation
S Ignatyevs, SA Makushkin, S Spivakovskyy
International Journal of Financial Research 12 (4), 2021
12021
Використання маркетингових інструментів на українському автомобільному ринку
ТВ Співаковська, СВ Співаковський
Формирование рыночных отношений в Украине, 59-63, 2014
12014
Online and Offline Shopping Behaviour in Indian Market
S Spivakovskyy, I Tamuly
Proceedings of The Annual Meeting of Association of Collegiate Marketing …, 2018
2018
В данный момент система не может выполнить эту операцию. Повторите попытку позднее.
Статьи 1–20