Follow
Романишина О.Я. /Oksana Romanyshyna/ orcid.org/0000-0002-2887-5023
Романишина О.Я. /Oksana Romanyshyna/ orcid.org/0000-0002-2887-5023
Ternopil Volodymyr Hnatiuk National Pedagogical University
Verified email at tnpu.edu.ua - Homepage
Title
Cited by
Cited by
Year
Training future physical education teachers for physical and sports activities: Neuropedagogical approach
S Karasievych, B Maksymchuk, V Kuzmenko, N Slyusarenko, ...
BRAIN. Broad Research in Artificial Intelligence and Neuroscience 12 (4 …, 2021
512021
Теоретичні і методичні основи формування професійної ідентичності майбутніх учителів засобами інформаційних технологій: дис.… д-ра пед. наук: 13.00. 04
ОЯ Романишина
дис. на здоб. наук. ступ. д-ра пед. наук 13, 2016
452016
Формування інформаційної культури студентів коледжів технічного профілю.
ОЯ Романишина
Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка, 2007
392007
Gamification as a tool for stimulating the educational activity of students of higher educational institutions of Ukraine and the United States
I Zvarych, SM Kalaur, NM Prymachenko, IV Romashchenko, ...
European Journal of Educational Research 8 (3), 875-891, 2019
362019
Огляд інформаційних технологій та засобів їх реалізації у вищих навчальних закладах
О Романишина
Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія: Педагогіка …, 2013
162013
Інноваційні технології в підготовці майбутніх фахівців
ЛМ Романишина
Збірник наукових праць Кременецького обл. гуманітар. пед. ін.-ту ім. Т …, 2007
162007
Analysis of the dynamics of physical development and functional state of 9-12-year-old schoolchildren playing volleyball
Y Романишина, Оксана, Trofimenko, V., Oksana, R., Olena, A., (...), Yarmak ...
Journal of Physical Education and Sport 1 (19), 748-755, 2019
12*2019
Основні чинники і концепції формування професійної ідентичності студентів у процесі навчання у ВНЗ
ОЯ Романишина
Наукові записки Чернівецького університету. Сер.: Педагогіка і психологія …, 2015
92015
Праксеологічна спрямованість формування професійної ідентичності майбутніх учителів
ОЯ Романишина
62017
Підготовка майбутніх учителів іноземних мов до використання мультимедійного супроводу при викладанні фахових дисциплін
ОЯ Романишина
Вісник Національної академії Державної прикордонної служби України, 2011
62011
The Use of a Synthesis Approach to Develop a Model for Training Teachers' Competencies in Distance Teaching
O Samoуlenko, O Snitovska, O Fedchyshyn, O Romanyshyna, ...
International Journal of Learning, Teaching and Educational Research 20 (7 …, 2021
52021
Методологічні підходи формування професійної ідентичності майбутніх учителів засобами інформаційних технологій
ОЯ Романишина
52016
Філософські і методологічні засади формування професійної ідентичності майбутніх учителів
ОЯ Романишина
Наукові записки Чернівецького університету. Серія: Педагогіка і психологія …, 2015
52015
Компоненти, критерії та показники сформованості професійної ідентичності в майбутніх учителів нематематичних спеціальностей
ОЯ Романишина
Молодий вчений, 134-138, 2015
52015
Професійна ідентичність як наукова категорія
ОЯ Романишина
Вісник Національного університету оборони України, 129-134, 2012
52012
Pedagogical Design of the Technology of Students’ Multicultural Competence at Higher Education Institutions
R Kravets, V Vykhrushch, O Romanyshyna, M Koziar, H Ridkodubska, ...
Journal of Education Culture and Society 12 (2), 264-293, 2021
42021
Організація роботи в малих групах при вивченні навчальної дисципліни «Програмування» у студентів спеціальності «Середня освіта. Інформатика»
ОЯ Романишина
Perfect Publishing, 2019
42019
ВИКОРИСТАННЯ СЕРВІСІ В GOOGLE У ПІДГОТОВЦ І МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ
ОЯ Романишина, Н Островська, НБ Маланюк
Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання: досвід …, 2018
42018
Професійна ідентичність майбутніхучителів: терія і практика
О Романишина
42015
Формування iнформацiйної культури студентiв коледжiв технiчного профiлю: результати дослiдження
ОЯ Романишина
42006
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20