Теоретичні і методичні основи формування проофесійної ідентичності майбутніх учителів засобами інформаційних технологій ОЯ Романишина, ОЯ Романишина Вінниця, 2016 | 45 | 2016 |
Training future physical education teachers for physical and sports activities: Neuropedagogical approach S Karasievych, B Maksymchuk, V Kuzmenko, N Slyusarenko, ... BRAIN. Broad Research in Artificial Intelligence and Neuroscience 12 (4 …, 2021 | 40 | 2021 |
Формування інформаційної культури студентів коледжів технічного профілю. ОЯ Романишина Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка, 2007 | 39 | 2007 |
Gamification as a tool for stimulating the educational activity of students of higher educational institutions of Ukraine and the United States I Zvarych, SM Kalaur, NM Prymachenko, IV Romashchenko, ... European Journal of Educational Research 8 (3), 875-891, 2019 | 31 | 2019 |
Огляд інформаційних технологій та засобів їх реалізації у вищих навчальних закладах О Романишина Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія: Педагогіка …, 2013 | 16 | 2013 |
Інноваційні технології в підготовці майбутніх фахівців ЛМ Романишина Збірник наукових праць Кременецького обл. гуманітар. пед. ін.-ту ім. Т …, 2007 | 15 | 2007 |
Analysis of the dynamics of physical development and functional state of 9-12-year-old schoolchildren playing volleyball Y Романишина, Оксана, Trofimenko, V., Oksana, R., Olena, A., (...), Yarmak ... Journal of Physical Education and Sport 1 (19), 748-755, 2019 | 13* | 2019 |
Праксеологічна спрямованість формування професійної ідентичності майбутніх учителів ОЯ Романишина | 6 | 2017 |
Підготовка майбутніх учителів іноземних мов до використання мультимедійного супроводу при викладанні фахових дисциплін ОЯ Романишина Вісник Національної академії Державної прикордонної служби України, 2011 | 6 | 2011 |
Методологічні підходи формування професійної ідентичності майбутніх учителів засобами інформаційних технологій ОЯ Романишина | 5 | 2016 |
Основні чинники і концепції формування професійної ідентичності студентів у процесі навчання у ВНЗ ОЯ Романишина Наукові записки Чернівецького університету. Сер.: Педагогіка і психологія …, 2015 | 5 | 2015 |
Філософські і методологічні засади формування професійної ідентичності майбутніх учителів ОЯ Романишина Наукові записки Чернівецького університету. Серія: Педагогіка і психологія …, 2015 | 5 | 2015 |
Професійна ідентичність майбутніхучителів: терія і практика О Романишина | 5 | 2015 |
Компоненти, критерії та показники сформованості професійної ідентичності в майбутніх учителів нематематичних спеціальностей ОЯ Романишина Молодий вчений, 134-138, 2015 | 5 | 2015 |
Професійна ідентичність як наукова категорія ОЯ Романишина Вісник Національного університету оборони України, 129-134, 2012 | 5 | 2012 |
The Use of a Synthesis Approach to Develop a Model for Training Teachers' Competencies in Distance Teaching O Samoуlenko, O Snitovska, O Fedchyshyn, O Romanyshyna, ... International Journal of Learning, Teaching and Educational Research 20 (7 …, 2021 | 4 | 2021 |
Організація роботи в малих групах при вивченні навчальної дисципліни «Програмування» у студентів спеціальності «Середня освіта. Інформатика» ОЯ Романишина Perfect Publishing, 2019 | 4 | 2019 |
Використання сервісів Google у підготовці майбутніх фахівців ОЯ Романишина, НД Островська, НБ Маланюк ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2018 | 4 | 2018 |
Формування iнформацiйної культури студентiв коледжiв технiчного профiлю: результати дослiдження ОЯ Романишина | 4 | 2006 |
Формування інформаційної культури студентів технічних коледжів: результати дослідження ОЯ Романишина Науковий вісник Чернівецького університету. Серія: педагогіка і психологія …, 2006 | 4 | 2006 |